Circuit Cipru - Legenda Afroditei | 8 zile - Avion | 2025
Itinerar: Larnaca – Nicosia – Muntii Troodos – Kykkos – Omodhos – Famagusta Kyrenia – Varosia – Petra tou Romiou – Kourion – Paphos – Limassol
Ziua 1. BUCURESTI – LARNACA
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 08:00 pentru imbarcare pe zborul WizzAir W43025 cu destinatia Larnaca. Decolare la ora 10:35 si aterizare in Larnaca ora 12:55. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Cipru – Insula Afroditei, vestita pentru peisajele pitoresti si o cultura aflata la rascruce de drumuri europene, asiatice si africane. Insula are o istorie lunga de 9.000 de ani si a fost cucerita pe rand de fenicieni, asirieni, persani, macedoneni, greci, romani, bizantini, turci si apoi a devenit parte a Commenwealth-ului. Incepem cu un tur pietonal in Larnaca, cel mai vechi oras cipriot si unul dintre cele mai vechi din Europa. Numele vechi al orasului a fost Kition sau Citium, dupa numele unui descendent al lui Noe. Veti admira cele mai importante monumente istorice si arhitecturale ale orasului incluse in patrimoniul UNESCO cum ar fi: promenada Phinikoudes, Fortul Medieval, Biserica Sfantul Lazar si Faneromeni, Apeductul sau moscheea Halal Sultan Tekke. Transfer la hotel. Cazare la hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca. NOTA: Va rugam sa retineti ca pantalonii scurti sau fustele scurte nu sunt permise in manastire si bisericii.
Ziua 2. LARNACA – NICOSIA – Muntii Troodos – Manastirea KYKKOS – OMODHOS
Mic dejun. Plecam cu ghidul local spre Nicosia – capitala Republicii Cipru, astazi singurul oras european strabatut de un zid, similar fostului “zid al Berlinului”. Aleile orasului, presarate cu moschei turcesti si biserici bizantine, se opresc la Linia Verde, granita de facto dintre cele doua enclave. Vom trece pe langa poarta Famagusta si Monumentul Libertatii, iar prima oprire va fi la Catedrala Sf Ioan Evanghelistul, dedicata celui ce a fost cel mai iubit dintre apostolii lui Iisus. Langa biserica se afla Palatul Arhiepiscopal, resedinta lui Makarios. Vom continua traseul printre muntii Troodos, inima verde a Ciprului, catre Manastirea Kykkos, cea mai mare si totodata cea mai importanta si bogata manastire din Cipru. Se poate admira icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului cu pruncul Iisus, capodopera pictata de catre Apostolul Luca. Ne vom deplasa apoi spre Omodhos - unul dintre cele mai pitoresti sate, situat intre podgorii de vita de vie si munte. Ne plimbam in Piata Mare a satului, unde vom putea admira Manastirea Sfintei Cruci, aleile inguste si casele din piatra. Vom face o binemeritata pauza pentru un pranz traditional, prilej de a gusta bucatele din regiune. Din cele mai vechi timpuri, Omodhos este renumit pentru strugurii sai de calitate asadar vom avea parte aici de o degustare de vin. Potrivit traditiei, vinul Afames de calitate excelenta, care si-a luat numele de la muntele care se afla la est de sat, a fost cauza cuceririi insulei de catre Sultanul Selem al II-lea. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca.
Ziua 3. LARNACA – CROAZIERA SUN & FUN!
Mic dejun. Timp liber sau optional, o Croaziera cu pranz inclus. Vom avea parte de o jumatate de zi relaxanta la bord, ne cufundam in frumusetea Mediteranei si simtim cum briza marii ne mangaie pielea in timp ce navigam de-a lungul coastei pitoresti din Larnaca, indreptandu-ne spre Mackenzie Beach, Zenobia Shipwreck si Kiti. Vom face doua opriri pentru o baie racoritoare si ne bucuram de frumusetea imprejurimilor, oferind o ocazie unica de a va conecta cu marea. Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca.
Ziua 4. LARNACA – Cipru de Nord: FAMAGUSTA, KERYNIA & VAROSIA
Mic dejun. Timp liber sau optional, o excursie de o zi in Cipru de Nord la Famagusta, Varosia - Orasul fantoma si Kyrenia - Gradina Ciprului. Ghidul local, o sa va povesteasca despre istoria complexa si naruitoare a acestei statiuni. Bisericile, fortificatiile, reperele cruciatilor, un palat venetian si inalta moschee Mustafa Pasha sugereaza valuri succesive de culturi care si-au facut o casa langa plajele superbe ale acestei insule. Famagusta care la inceputul anilor 1970 era principala destinatie turistica din Cipru. Dupa invazia turca a Ciprului locuitorii au fugit, iar cladirile au ramas de atunci abandonate. In prezent continua sa fie nelocuit. Unele strazi au fost invadate de vegetatie, iar cartierul este in general descris ca un oras-fantoma. In 2020 o parte a orasului a fost redeschisa pentru vizitare. Continuam spre Kyrenia (Girne) – pitorescul port al Nordului. Tur de oras in care admiram principalele obiective: Castelul Kyrenia, Muzeul de Arheologie si Biserica Sf. Gheorghe. Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Best Western Larco Hotel 4* sau similar in Larnaca
NOTA: Toti turistii trebuie sa aiba pasaportul sau buletinul asupra lor, pentru a trece in partea de nord a insulei.
Ziua 5. LARNACA – PETRA TOU ROMIOU – KOURION – PAPHOS – LIMASSOL
Mic dejun. Astazi ne indreptam spre Petra tou Romiou, „stanca grecului”, locul mitic de nastere al Afroditei, o formatiune geologica interesanta de roci uriase de-a lungul uneia dintre cele mai frumoase linii de coasta a insulei. Potrivit legendei, din spuma marii de aici s-a nascut zeita greaca a iubirii si frumusetii. Vom continua spre ramasitele arheologice din Kourion – unul dintre cele mai importante orase-regat ale insulei, din antichitate. A fost ridicat de Argos, dupa razboiului Troiei, asa cum spune Herodot. Printre monumentele din interiorul sit-ului se numara: Agora, Colonada, Ninfeum si casele private din perioada romana. Vizitam o plantatie de citrice unde ne vom delecta cu cele mai bune fructe locale. Ne vom deplasa apoi spre Paphos – centrul antic religios al cultului Afroditei. Conform unei alte legende, Paphos-ul ar fi fost fondat de amazoane. Vizitam Muzeul Arheologic cu articole din epoca cuprului, antichitate si pana in evul mediu. Continuam cu Casa lui Dionysos - care contine cele mai impresionante mozaicuri, realizate cu multa migala si pricepere, majoritatea reprezentandu-l pe zeul antic preluat de greci de la traci. Vizitam Stalpul Sfantului Paul, unde se afla Biserica Agia Kyriaki Chrysopolitissa. Aici este locul in care Sfantul Pavel a fost biciuit in timpul vizitei sale in Cipru cu Barnaba si Marcu. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar Limassol.
Ziua 6. LIMASSOL
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru plaja sau pentru a va bucura de facilitatile hotelului. Pozitionarea orasului Limassol este divina, iar peisajele sunt intr-adevar izbitoare. Daca va doriti sa aveti parte de o experienta completa, atunci trebuie neaparat sa strabateti regiunea in lung si-n lat pentru a surprinde cele mai frumoase peisaje. Pentru cei care vor sa descopere istoria locala, Castelul Berengaria este locatia potrivita. Este unul dintre cele mai spectaculoase monumente din Limassol si este plin de incarcatura istorica deoarece acesta este locul in care Richard Inima-de-Leu s-a casatorit cu Berengaria de Navara. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar Limassol.
Ziua 7. LIMASSOL – LEFKARA & CHOIRIKITIA
Mic dejun. Timp liber sau optional Excursie de o zi in satul Lefkara & Demonstratie si degustare Halloumi in Choirikitia. Ajungem in Lefkara, un patrimoniu UNESCO cultural si arhitectural bine conservat. Acesta se bucura de un peisaj pitoresc, cu strazi inguste, cu multe pravalii pitoresti ce imbie la cumpararea produselor traditionale ale locului: broderiile. Denumite “lefkaritika”, acestea sunt cusute dupa un mestesug ce dateaza din perioada venetiana. Ultima vizita a zilei va fi la Chirokitia, cel mai impresionant vestigiu istoric de pe insula unde experimentam productia traditionala de branzeturi halloumi din lapte proaspat. Observam procesul fascinant de fabricare a branzei, de la coagulare si incalzire pana la turnare. Vom gusta halloumi proaspat - moale, sarat si delicat, cremos. Acest tur combina arome delicioase, cultura locala si invatare practica pentru o aventura culinara de neuitat. Intoarcere la hotel Mediterranean Beach 4* sau similar Limassol.
Ziua 8. LIMASSOL – LARNACA - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor. Transfer la aeroportul Larnaca pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3026 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 13:20 sosire in Bucuresti la ora 15:50.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM : |
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 30 platitori. Pentru un grup de 25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 35 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (tarif informative pentru min. 20 de participanti): |
• Excursie in Famagusta, Kerynia & Varosia: 90 eur/persoana • Croaziera & pranz: 95 eur/persoana • Excursie in Satul Lefkara & Demonstratie si degustare Halloumi in Choirikitia: 80 eur/persoana |
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP* |
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM** |
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER |
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus-intors |
Tarif dus-intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti.
Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Fotografii turisti
Gina Nedelcu
Noi . 2024
Gabi Abagiu
Oct . 2024
Mariana Gadea
Aug . 2024
Laurentiu Ion
Aug . 2023
Nicoara Viorica
Dec . 2024
rashid leila
Dec . 2024
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Georgeta Ciont
Dec . 2024
Olimpia Teodora Teodor
Dec . 2024
O Roberta
Dec . 2024
Larisa Bălaș
Dec . 2024
Laura Tudoran
Dec . 2024
Calendar plecari circuite
ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
Am fost în multe excursii organizate de această agentie. Am întâlnit multi ghizi foarte competenți care explică traseele pe unde călătorim.Bravo țineți tot așa aveți de castigat
Nicoara Viorica, 10.12.2024 Citeste mai multMulțumim pentru circuitul Maroc 25.11.2024,excelență și profesionalism,seriozitate și ghizi la superlativ!!!
rashid leila, 08.12.2024 Citeste mai multAGENTIE
INFORMATII UTILE
Copyright © Hello Holidays, 2025. Toate drepturile sunt rezervate.
HELLO HOLIDAYS SRL | RO 29347254 | J40/ 13629/ 2011 | Capital Social: 30.000 RON | Licenta turism nr: 587/ 15.01.2019 | Polita asigurare seria: I Nr. 58824 valabila pana la 31.12.2024 - Societatea de asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. | Brevet turism nr: 238/ 2001 - Balaiban Elena Madalina | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro | Sugestii sau reclamații la sesizari@helloholidays.ro
Running on TravelOS
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!
Cautam cele mai bune oferte pentru tine...