Circuit Malta - Comori, cavaleri si cetati | 8 zile - Avion | 2024
Itinerar: Valetta - Croaziera in Grand Harbour - Vittoriosa - Mosta - Mdina- Partea Sudica - Insula Gozo- Palatul Parisio
Ziua 1. BUCURESTI – MALTA
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 16:00 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3259 cu destinatia Malta, Luqa. Decolare la ora 18:10 si aterizare in Malta ora 19:35. In trecut, Malta a fost numita „Melita” de catre grecii si romanii antici, ceea ce inseamna – Bine ati venit in „Insula de Miere”! Insula este situata in centrul Marii Mediterane, la 90 km sud de Sicilia si la poarta Africii si a Orientului. Cea mai mare comoara a insulei este piatra sa: un tip deosebit de calcar, de culoarea mierii care a inspirat 7000 de ani de arhitectura si au facut-o cunoscuta in intreaga lume. De asemenea, Malta intra in topul mini-tarilor de pe glob cu o suprafata de doar 316 km2. Daca vreti sa va faceti o idee, gandiți-va ca doar Bucurestiul are o suprafata de 228 km2. Transfer in partea Nordica. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 2. CROAZIERA IN GRAND HARBOUR & VITTORIOSA
Mic dejun. Coasta cu apele sale cristaline o sa va incanta cu siguranta: de la plaje mici cu nisip rosu, piscine naturale pana la pesteri subacvatice si golfuri stancoase. Incepem cu Grand Harbour, cunoscut de asemenea sub numele de Portul din Valletta, un port natural aflat pe insula Malta. De-a lungul timpului, portul a suferit modificari, i-au fost adaugate docuri extinse si debarcadere si veti observa cele trei orase: Birgu, Senglea si Cospicua. Ne vom bucura de peisaje de vis intr-o croaziera de aproximativ o ora jumatate timp in care vom auzi povesti despre trecutul si prezentul Maltei. Continuam ziua cu un tur pietonal cu un ghid local al unuia de cele mai vechi orase din insula – Vittoriosa (Birgu). Acest oras maritim antic care se mandreste cu titlul sau “Citta Vittoriosa” este plin de istorie si splendoare arhitecturala si reprezinta o bucata autentica a vietii malteze. A fost locul primei asezari a Ordinului Cavalerilor Ioaniti atunci cand au sosit in Malta, in 1530. Ei au construit aici palate, biserici, un spital, inconjurate de fortificatii puternice. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 3. SEJUR MALTA –> Centrul Maltei
Mic dejun. Timp liber sau optional, Excursie de o zi in centrul Maltei cu ghid local. Veti descoperi una dintre cele mai frumoase cetati medievale locuite din Europa, Mdina, fosta capitala a Maltei, ce poarta mandru si numele de „Citta Vecchia” sau „Orasul Tacerii”, o veritabila bijuterie arhitectonica. Aristocratia malteza a ridicat in maniera risipitoare palate magnifice si edificii sfinte somptuoase. Este locul unde ultimele trei veacuri s-au scurs neobservate, fara sa spulbere atmosfera de vis de pe strazile orasului. Veti ajunge intr-unul dintre cele mai bune puncte de belvedere ale insulei, de unde va veti putea bucura de o panorama uimitoare a intregii insule. Ne oprim apoi pentru un stop fotografic la Dingli Cliffs - stanci spectaculoase ce reprezinta cel mai inalt punct al Maltei, masurand putin peste 250 de metri. Ajungem la Biserica din Mosta - inspirata de Panteonul din Roma. Cea mai impresionanta parte a structurii este domul sau urias, nesusținut de coloane, fiind unul dintre cele mai mari domuri de acest fel din intreaga lume. Ajungem ls Gradinile San Anton, amenajate de către Marele Maestru Antoine de Paule drept temelie pentru resedința de vara, Palatul San Anton. Intoarcere la hotel. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 4. SEJUR MALTA –> Sudul Maltei
Mic dejun. Timp liber sau optional, Excursie de o zi in Sudul Maltei cu ghid local. Excursia se concentreaza asupra sudului Maltei, si vom incepe cu satul pitoresc de pescari Marsaxlokk, unde se pot admira celebrele barci colorate, numite „Luzzu” pictate traditional in rosu, albastru, galben si unde se afla batranul ochi protector al lui Osiris. Continuam cu superba Grota Albastra – cea care este asemanata pe buna dreptate cu cea de la Capri; o scurta calatorie cu barcuta (contra-cost si daca vremea o va permite) o sa va dea ocazia sa admirati flora subacvatica din aceste grote. Urmatoarea oprire a turului nostru va fi la Pesterile Ghar Dalam – una dintre primele asezari ale acestor insule, si vom intra in "Pestera Intunericului" sau asa cum mai este denumita „Grota elefantului”. Intoarcere la hotel. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 5. SEJUR MALTA –> Insula Gozo
Mic dejun. Timp liber sau optional, Excursie de o zi cu ghid local in Gozo – insula nimfei Calypso. Insula-sora, Gozo este un loc cu caracter puternic si aparte, care prezinta diferente intresante fata de ce puteti descoperi in Malta. Dupa o scurta traversare cu feribotul de 20 de minute, veti observa ca ambele insule sunt similare in istorie si dezvoltare, insa Gozo ofera un cadru traditional. Ne indreptam catre urmatoarea noastra oprire la Biserica Ta’Pinu sau, asa cum este ea cunoscuta, „biserica miracolelor” – o impozanta biserica construita in stil romanic. Vom ajunge apoi in Victoria (sau Rabat), capitala insulei și cel mai mare oras de pe intreaga ei suprafata. Principala atracție este Cittadella- o cetate fortificata conservata. Timp liber la dispozitie. Dupa-amiaza vom vizita, de asemenea, Golful Xlendi și Dwejra, - Marea Interioara, o mica laguna care comunica printr-un tunel lung de 100 de metri cu marea. Ne intoarcem in port pentru a traversa cu ferry-boat-ul, spre Malta. Intoarcere la hotel. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 6. VALETTA
Mic dejun. Momentul mult asteptat a sosit, ziua cand vom descoperi Valletta – cunoscut sub pseudonimul renascentist „Superbissima”, oras vechi de peste 450 de ani, ce poarta mandru numele celui care a salvat Europa crestina in Marele Asediu din 1565. In cadrul turului de oras cu ghid local vom descoperi cea mai fortificata capitala din lume, cuibul Ordinului Sf. Ioan Botezatorul, multe biserici si monumente, strazi inguste, bastioane, metereze si piatete fermecatoare. Turul incepe cu vizitarea Gradinilor Barrakka, un punct ideal din care va puteti bucura de privelisti impresionante asupra Marelui Port. Ghidul va va conduce in fața Co-Catedralei Sf.Ioan, capodopera pictorului Caravaggio; panza denumita Decapitarea Sfantului Ioan Botezatorul este cunoscuta si drept „pictura secolului XVII.” Turul va continua apoi la spectacolul audiovizual The Malta Experience si cladirea istorica in stil baroc, Auberge de Provence. La final o sa aveti timp liber generos pentru plimbare sau cumparaturi. Ne intoarcem la hotel. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 7. SEJUR MALTA -> Palatul Parisio
Mic dejun. Timp liber la dispozitie sau optional, Excursie de o zi jumatate cu ghid local la Palatul Parisio, de departe cel mai aristocratic palat din Malta. A fost descris pe buna dreptate ca fiind “Versailles in miniature”. Timp de trei secole, acest edificiu nobiliar extravagant a fost stapanit de catre mari maestri Ioaniti, baroni, marchizi, preoti iezuiti, comisari francezi si ofiteri britanici. Astazi ne asteapta cu saloane splendide, concepute in stil baroc sicilian, prezentand mobilierul si decorul original. Incapere dupa incapere, retraim visul marchizului Scicluna, care si-a propus sa realizeze in acest loc un coltisor de rai, apeland la cei mai priceputi arhitecti, pictori, sculptori si mesteri artizani. Plimbati-va in splendida gradina italiana din jurul palatului. Ne vom indrepta spre casa lui Popeye Marinarul si Olive Oil – fost platou de filmare in 1980 pentru un musical cu Robin William in rol principal; Popeye Village este astazi un parc tematic putin cunoscut la nivel european, dar cu multe atractii pentru copii si cei cu suflet de copil. Ne oprim aici pentru cateva fotografii cu apa cristalina in nuante uimitoare de turcoaz, verde si albastru din Anchor Bay si casele colorate desprinse din benzi desenate. Intoarcere la hotel. Cazare hotel AX Odycy 4* sau similar Qawra.
Ziua 8. MALTA - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor. Timp liber la dispozitie pentru plaja si/sau program de relaxare la facilitatile hotelului. Va propunem sa descoperiti cel mai modern oras din Malta, Sliema. Pe promenade, mici cafenele va asteapta pentru o bautura sau un desert. O sa aveti timp liber generos sa descoperiti mall-ul, magazinele, sa va plimbati pe promenada sau sa popositi la o terasa. Transfer spre aeroportul din Malta pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3260 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 20:10, sosire in Bucuresti la ora 23:30.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
30 Aprilie - 07 Mai -> 1 Mai & PASTE |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam.single |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
120 € |
TARIFE DE LANSARE |
899 € |
1.199 € |
599 € |
120 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Decembrie 2023. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 35 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (tarife informative pentru min. 20 de participanti):
• Excursie in Mdina & Mosta: 60 eur/adult
• Excursie in Sudul Maltei: 65 eur/adult
• Excursie in Insula Gozo: 70 eur/adult
• Excursie la Palatul Parisio: 60 eur/adult
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/pers./Sens* |
Pret/ pers./sens |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Fotografii turisti
Elena
Oct . 2024
Naumka Kuzeska
Sep . 2024
Flavia Barbu
Aug . 2024
Adrian Ion Angelescu
Aug . 2024
Lucia Andrievici
Aug . 2024
Cosmina Ravas
Iul . 2024
Maria Dan
Iul . 2024
teodor M
Aug . 2023
Maria
Noi . 2024
Mariana
Oct . 2024
Calendar plecari circuite
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra