Circuit Nepal & India - Splendori mistice | 12 zile - Avion | 2025
Intinerariu: Kathmandu – Nagarkot – Muntele Everest – Kirtipur – Patan – Triunghiul de Aur: Jaipur – Agra – New Delhi
07 Aprilie. BUCURESTI – ISTANBUL
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 13:30 pentru imbarcare pe zborul Companiei Turkish Airlines TK1040 cu destinatia Kathmandu, via Istanbul. Decolare la ora 15:55 si sosire in Istanbul la ora 17:05. Imbarcare pe zborul TK717 cu destinatia Kathmandu cu decolare la ora 20:15.
08 Aprilie. ISTANBUL – KATHMANDU – NAGARKOT
Sosire pe aeroportul din Kathmandu la ora 06:05. Bine ati venit in Nepal – inima Muntilor Himalaya. Aceasta este tara muntilor si a manastirilor, cu o fuziune perfecta intre natura si cultura. Magnificul lant Himalaya, rauri limpezi care isi croiesc drum prin dealuri, campurile de orez verzi, luxuriante si satele pitoresti de pretutindeni, va vor lasa o imagine de durata in minte. Exploreaza tara misticilor si a mantrelor si experimenteaza aventura vietii! Dupa indeplinirea formalitatilor vamale, pornim catre Kathmandu, capitala Nepalului, aflata la o altitudine de aproximativ 1.350 de metri. Istoria bogata a orasului are o vechime de aproape 2000 de ani. Vizitam Boudhanath Stupa, veche de 2500 de ani considerata cea mai mare stupa budista din lume. Cladirea este impresionanta datorita celor patru perechi de ochi care privesc in cele patru directii cardinale si vegheaza comportamentul corect al oamenilor si prosperitatea lor. Plecam catre Nagarkot, orasul cu un amestec perfect de frumusete pitoresca, cultura, traditie si natura. Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Seara va puteti bucura de privelistea apusului de la Nagarkot cu o vedere panoramica de 360°, admirati varfurile majore din lantul Himalaya, inclusiv Muntele Everest. Cazare la Mystic Mountain 4* sau similar Nagarkot.
09 Aprilie. NAGARKOT – KIRTIPUR – KATHMANDU
Dis de dimineata (in functie de conditiile meteo) incepeti ziua cu unul dintre cele mai incredibile rasarturi de soare, deasupra muntelui Everest. Mic dejun. Daca vremea este de partea noastra, facem o scurta drumetie in care exploram statiunea Nagarkot si satul traditional din apropiere. Este un traseu usor, cu dealuri fascinante, numeroare ferme si vegetatie alpina. Ne imbarcam in autocar si pornim catre Kathmandu. Vizitam Templul Changu Narayan, construit de catre dinastia Licchavi si dedicat zeului Vishnu. Idolul cu zece capete si zece brate este un exemplu minunat de sculptura in piatra din secolul al V-lea inclus in Patrimoniului UNESCO. Continuam catre Bhaktapu, al carui nume se traduce prin „Orasul devotilor”. Cel mai bine conservat dintre cele trei orase medievale principale ale vaii, include unele dintre cele mai uluitoare arhitecturi religioase din intreaga tara. Descoperim principalele atractii precum: Palatul cu 55 de ferestre, Poarta de Aur, Poarta Leului, Templul Mini Pashupati, Templul Nyatapola si Templul Bhairav nath, printre altele. Bhaktapur este cunoscut pentru obiectele sale de artizanat culturale, cum ar fi ceramica, papusi si masti - este locul perfect pentru a cumpara suveniruri usoare. Ne bucuram de o experienta unica: observarea unei sesiuni de fabricare a ceramicii de catre o familie locala, intr-o piata de olarit. Plecam spre orasul antic Kirtipur, o fortareata naturala cu o cultura si istorie foarte bogata. Principalele atractii ale orasului sunt Stupa Chilancho; templul Bagh Bhairav - cu zeitatea feroce Bhairab sub forma unui Tigru; templul Uma Maheshwar; case si piete traditionale nepaleze. Intr-o zi senina, puteti admira de aici intreaga Vale, muntii inzapeziti si chiar Varful Everest. Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Radisson 4* sau similar Kathmandu.
10 Aprilie. KATHMANDU – Muntele EVEREST – PATAN
Optional, puteti opta pentru un zbor panoramic de o ora deasupra “Acoperisului lumii”. Este o experienta unica, cu privelisti uluitoare asupra celor mai inalte varfuri de pe pamant, ce va vor lasa cu amintiri de neuitat. Nota: In cazul in care zborul deaspura muntelui este anulat din cauza vremii/probleme tehnice, suma achitata va fi rambursata cu exceptia sumei de 30 EUR/persoana perceputa de furnizori pentru taxa de rezervare si asistenta.
Mic dejun. Astazi vizitam Stupa Swyambhunath, aflata pe varful unui deal, cu o cupola alba si o turla aurie stralucitoare. Este cel mai vechi si enigmatic dintre toate sanctuarele sfinte din Valea Kathmandu, si este cunoscut si sub numele de “Templul Maimutelor”, acestea fiind considerate sfinte. Plecam spre spre Patan, orasul artistic, unul dintre cele trei orase regale din Vale, ce gazduieste diverse temple budiste si hinduse si peste 1000 de monumente, construite in mare parte in timpul domniei Regelui Malla. Continuam cu Piata Durbar, locul unde regii au fost odata incoronati si de unde au domnit. Aici farmecul orasului vechi se imbina cu arhitectura traditionala intr-un cadru cultural bogat. Intreaga piata a fost desemnata sit al Patrimoniului Mondial UNESCO in 1979. Complexul masiv gazduieste palate, temple, curti, si un fost grajd de elefanti regal. Ne bucuram de o experienta locala si facem o plimbare cu ricsa in zona bazarului Ason. O multime de localnici aglomerati o va incante cu stilul de viata de zi cu zi. Intoarcere la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Radisson 4* sau similar Kathmandu.
11 Aprilie. KATHMANDU
Mic dejun. Incepem ziua cu o vizita si o sesiune de cumparaturi in cartierul turistic Thamel. Aglomerat si frenetic uneori, dar care reuseste totusi sa pastreze o senzatie de lume veche, perpetuata de steagurile de rugaciune tibetane si de ricsele care trec pe langa noi. Strazile acestei zone pline de viata sunt marginite de magazine pline de haine viu colorate, bijuterii, felinare de hartie, picturi thangka, sculpturi in lemn, statui de bronz, muzica si carti. Timp liber la dispozitie pentru cumparaturi sau activitati independente. Nu uitati sa negociati pentru a obtine un pret bun! Continuam apoi cu vizita Templului sacru Pashupati - situat pe malul raului Bagmati. Acest templu este un sit al Patrimoniului UNESCO si este compus din temple, ashram-uri, idoli si inscriptii adaugate de-a lungul secolelor. Zona Pashupati este considerata unul dintre cele mai importante locuri de pelerinaj pentru hindusi. Mii de devoti din intreaga lume vin in Pashupatinath in fiecare zi. Templul este interzis non-hindusilor, dar se poate obtine o vedere buna asupra ceremoniilor de pe malul opus al raului precum: aarti (jertfa de lumina) a zeului Shiva si Arya Ghat (teren de incinerare in aer liber). Intoarcere la hotel. Seara, ne delectam cu o cina de ramas bun (bauturile nu sunt incluse) la un restaurant autentic nepalez si un spectacol de dans cultural. Cazare la Radisson 4* sau similar Kathmandu.
12 Aprilie. KATHMANDU – NEW DELHI
Mic dejun. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul cu destinatia New Delhi. Namaste, India! Incepem un tur in Vechiul Delhi si ghidul local ne va povesti despre istoria, cultura si traditiile Indiei. Vom admira din autocar impunatoarele cladiri imperiale ridicate de catre englezi ca simbol al maretiei Imperiului Britanic, printre care se numara actualul Palat Prezidential – Rashtrapati Bhavan, resedinta oficiala a presedintelui Indiei. Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi Rohini 5* sau similar Delhi .
13 Aprilie. NEW DELHI
Mic dejun. Vom vizita la Moscheea Jama Majid, una dintre cele mai mari si impresionante moschei din tara. In continuare, vom experimenta India autentica, plimbandu-ne cu ricsa in Chandni Chowk. Ne vom opri la un magazin de condimente, unde vom avea ocazia sa cumparam renumitul curry, dar si alte condimente si ceaiuri. De asemenea, vom admira Poarta Indiei, cel mai mare monument memorial pe care sunt inscriptionate toate numele martirilor din Primul Razboi Mondial. Vom admira si Parlamentul, unde se afla resedinta si birourile prim-ministrului Indiei si vom vizita Mormantul lui Humayun, se afla in Patrimoniul Mondial UNESCO. Mausoleul a fost construit in secolul 16 la ordinul vaduvei lui Humayun, Haji Begum, si a fost primul mausoleu-gradina din subcontinentul indian. Acesta prezinta caracteristici arhitecturale indiene si persane si a inspirat, mai tarziu, constructia Taj Mahal-ului. Intoarcere la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi Rohini 5* sau similar Delhi .
14 Aprilie. NEW DELHI – JAIPUR
Mic dejun. Plecam spre Jaipur, capitala statului Rajasthan, insa inainte de a parasi Delhi, vom vizita “Turnul Victoriei”. Qutub Minar a fost construit in secolul 13 de catre musulmanii care cucerisera teritoriul, marcand schimbul de putere in tara. Desi conceptul arhitectural este pur islamic, turnul a fost construit de catre muncitori hindusi, iar astazi este cel mai inalt turn din India. Ajungem in Jaipur, cunoscut si ca “Orasul roz” – in 1876, majoritatea cladirilor au fost zugravite in roz, ca simbol al ospitalitatii, pentru a o intampina pe Regina Victoria a Marii Britanii. Astazi, Jaipur este recunoscut pentru pietele aglomerate, cladirile istorice, templele de o frumusete rara si palatele unice. Vom vizita Templul Birla, inchinat zeitei hinduse Laxmi, zeita bogatiei si a destinului si sotia lui Vishnu. Templul este o bijuterie arhitecturala moderna, construit din marmura alba sclipitoare, cu decoratiuni fine si delicate. Inconjurat de gradini luxuriante, templul capata o aura aproape ireala in lumina apusului, datorita albului imaculat. Servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la hotel KK Royal Convention Center 4* sau similar Jaipur.
15 Aprilie. JAIPUR
Mic dejun. Dimineata, vom urca cu jeep-urile catre Fortul Amber pe care il vom vizita. Elemente arhitecturale hinduse si mogul se imbina armonios, rezultatul fiind acest fort impunator, cu carari pietruite, bastioane si multe, multe usi ce ne vor purta prin incaperi cu povesti nemuritoare. Pe drum, vom admira “Palatul Vanturilor”, construit in 1799 cu o fatada unica, decorata cu 953 de ferestre, dintre cele mai uimitoare gradini si curti decorate cu fresce colorate si oglinzi. Vom vizita si Palatul Orasului, fosta resedinta a familiei regale din Jaipur, un complex unic si fascinant cu pavilioane, muzee, ateliere si temple. Ultima oprire va fi la Observatorul Astronomic Regal, Jantar Mantar, unul dintre cele mai bine conservate observatoare astronomice din lume. Construit in secolul 18, acesta detine cel mai mare cadran solar de piatra din lume si insumeaza un total de 20 de instrumente fixe, concepute pentru scopuri diferite. Servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la hotel KK Royal Convention Center 4* sau similar Jaipur.
16 Aprilie. JAIPUR – AGRA
Mic dejun. Pornim spre Agra, candva capitala puternicului Imperiului Mogul, si un exemplu perfect de arhitectura si arta care au prosperat in perioada acestei dinastii. Istoria spune ca Agra era un oras adeseori jefuit, inainte ca sultanul Sikandar Lodi sa mute capitala aici. In prezent, in Agra inca mai locuiesc urmasi ai muncitorilor adusi de Shah Jahan pentru a construi Taj Mahal-ul, acestia folosind aceleasi tehnici ca si predecesorii lor pentru a crea piese de colectie din marmura alba. Servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la hotel Clarks Shiraz 5* sau similar Agra.
17 Aprilie. AGRA – TAJ MAHAL – NEW DELHI
Mic dejun. Vom vizita cel mai renumit obiectiv turistic din India, Taj Mahal – monument al iubirii, perfectiune arhitecturala si delicatete desavarsita. Taj Mahal-ul iti taie respiratia de la prima vedere prin aura diafana si sclipirile gratioase ale marmurei albe. Emblema Indiei si una dintre cele 7 minuni ale lumii moderne, monumentul a fost construit de Imparatul Mogul Shah Jahan, in memoria sotiei sale, Mumtaz Mahal, care a murit dupa nasterea celui de-al 14-lea copil. La constructia inceputa in anul 1631 si care a durat 22 de ani, s-au folosit peste 20.000 de muncitori si materiale care au fost aduse din intreaga Indiei si din alte zone ale Asiei cu ajutorul a 1000 de elefanti. Taj Mahal este, de fapt, povestea a suferintei profunde si simbolul al iubirii eterne. Vom continua cu vizita la Fortul Agra, ridicat in secolul 16 de catre imparatul Akbar. Inconjurat de un sant cu apa, acest oras dramatic a servit ca resedinta pentru 3 imparati: Akbar, Shah Jahan si Aurangzeb, fiecare dintre ei aducand contributii notabile constructiilor. Vom putea admira palate de poveste, 2 moschei si sali de audiente, alei inguste si turnuri marete, toate acestea prezentand un melanj arhitectural de elemente persane si hinduse. Ne intoarcem in New Delhi. Transfer la hotel si servirea cinei (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Crowne Plaza New Delhi Rohini 5* sau similar Delhi .
18 Aprilie. DELHI – ISTANBUL – BUCURESTI
Mic dejun (la pachet). Decolare la ora 06:30 cu zborul TK717 si sosire la Istanbul la ora 10:55. Scurt escala, decolare cu zborul TK1039, destinatia Bucuresti, la ora 13:15. Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 14:35.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna August 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
Documente de calatorie
Pentru aceasta excursie este necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nu se accepta pasaportul temporar.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
EXCURSII OPTIONALE (se achita la inscriere, la agentie):
• Zbor panoramic peste Muntele Everest: 300 EUR/persoana
Nota: In cazul in care zborul deaspura muntelui este anulat din cauza vremii/probleme tehnice, suma achitata va fi rambursata cu exceptia sumei de 30 EUR/persoana perceputa de furnizori pentru taxa de rezervare si asistenta.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/pers./ Sens* |
Pret/ pers./sens Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Fotografii turisti
Maria
Noi . 2024
Mariana
Oct . 2024
Senior Holidays TOSCANA 8 zile Avion 2025
Italia
de la 670 €/pers.
Senior Holidays SICILIA 8 zile Avion 2025 HELLO DEAL
Italia
de la 640 €/pers.
Senior Holidays BARCELONA si COSTA BRAVA 8 zile Avion 2025 HELLO DEAL
Spania
de la 620 €/pers.
Calendar plecari circuite
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra