Circuit Coreea de Sud - Festivalul florilor de cires | 12 zile - Avion | 2025
Intinerariu: Seul – Jeonju – Jinhae – Busan – Gyeongju – Andong – Sokcho – Muntele Seorak - Seul
25 Martie. BUCURESTI – ISTANBUL
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 19:30 pentru imbarcare pe zborul Companiei Turkish Airlines cu destinatia Seul, via Istanbul, decolare la ora 21:50 cu zborul TK1046.
26 Martie. ISTANBUL – SEUL
Aterizare in Istanbul la 00:20. Scurta escala, si decolare pe zborul TK090 la 02:20. Sosire la ora 18:20. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana).
Bine ati venit in dinamicul Seul – capitala coreeana cu o zona metropolitana care gazduieste mai mult de jumatate din intreaga populatie a tarii. Este unul dintre principalele centre ale culturii si comertului din Asia de Est. O combinatie fascinanta de tehnologie de ultima generatie si traditie straveche, o etica incredibila a muncii si temple budiste zen, gata sa va fascineze! Transfer la hotel. Ne delectam cu o cina de bun venit si ne bucuram de ospitalitatea calda a coreenilor (bauturile nu sunt incluse). Cazare la Sotetsu Hotels The Splaisir Myeongdong 4* sau similar Seul.
27 Martie. SEUL – JEONJU
Mic dejun. Plecam catre Jeonju, o bijuterie ascunsa a Coreei de Sud, mai putin cunoscuta de catre turistii straini dar foarte populara pentru coreeni. Descoperim farmecul arhitecturii traditionale in Satul Jeonju Hanok - compus din aproximativ 700 de cladiri autentice hanok. Vom colinda prin micile magazine care vand suveniruri si ceaiuri, absorbind atmosfera pitoreasca a acestui loc incantator. Semnificatia istorica a satului, frumusetea arhitecturala si scena culturala vibranta il fac o destinatie obligatorie pentru cei care cauta o experienta coreeana autentica. Continuam cu Catedrala Jeondong - construita pe locul unde au fost executati martirii in timpul dinastiei Joseon. Constructia acesteia a inceput in 1908 si este prima cladire in stil romanic-bizantin din regiune. Vizitam Sanctuarul Gyeonggijeon, altarul lui Taejo, fondatorul dinastiei Joseon. Complexul include mai multe cladiri cum ar fi Jeonju Sago, unde sunt pastrate cronicile regale, si Jogyeongmyo, un altar dedicat stramosilor regali. Sanctuarul este inconjurat de o frumoasa gradina si arbori ginkgo, care ofera o atmosfera calma si pitoreasca. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Best Western Plus Jeonju 4* sau similar Jeonju.
28 Martie. JEONJU – JINHAE – BUSAN – Festivalul florilor de cires
Mic dejun. Ne indreptam spre Jinhae – fermecatorul oras care pentru cateva zile in fiecare primavara, se transforma intr-un paradis roz. Participam la Jinhae Gunhangje Festival, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri ale florilor de cires la nivel global care atrage in fiecare an milioane de vizitatori. Pe langa extraordinara priveliste a florilor de cires, in cadrul festivalului au loc si alte evenimente, precum spectacole culturale si militare. De asemenea, vom gasi vanzatori stradali de la care puteti cumpara diverse tipuri de mancare traditionala. Imaginati-va petalele roz delicate fluturand in aer, o plimbare cu o inghetata cu flori de cires in mana, de-a lungul paraului Yeojwacheon, unde tunelurile de flori creeaza un peisaj magic. Admiram flori roz si albe ce se intind cat de departe puteti vedea cu ochii in statia Gyeonghwa. Dupa aceasta experienta deosebita plecam catre Busan - al doilea oras ca marime din Coreea de Sud, renumit pentru portul sau si plajele frumoase. Fotografiem panoramele superbe ce includ faimosul Gwangan Bridge, unul dintre cele mai iconice si spectaculoase poduri de aici. Va recomandam o plimbare in zona plajei Haeundae, cea mai faimoasa plaja cu nisip alb din tara, unde se tin numeroase evenimente culturale si festivaluri. Cazare la hotel Crown Harbor 4* sau similar Busan.
29 Martie. BUSAN
Mic dejun. Ziua de astazi o dedicam orasului Busan, un loc fascinant si plin de viata, amplasat intr-un peisaj spectaculos creat de apropierea muntilor de Marea de Est. Pornim intr-un tur de oras in care descoperim principalele atractii precum: Oryukdo Skywalk – o pasarela din sticla, suspendata la o inaltime de aproape 35 de metri deasupra marii. Pasim pe podeaua din sticla transparenta si vedem valurile care se sparg sub picioarele noastre, de stancile de coasta, oferind un spectacol ametitor de frumos. Admiram insulele Oryukdo si privelistile panoramice. Continuam apoi cu Gamcheon Village - cunoscut pentru casele sale colorate si inguste de pe dealurile abrupte. Acest loc boem este plin de galerii de arta, ateliere de mestesuguri traditionale si magazine, oferindu-ne o atmosfera unica si captivanta. Ne indreptam apoi spre Piata de Peste Jagalchi, situata pe drumul de pe malul marii in Jung-gu din Busan. Este cea mai mare piata de fructe de mare din Coreea, Aici vom avea oportunitatea sa admiram varietatea impresionanta de pesti proaspeti si sa ne bucuram apoi de un dejun inedit cu fructe de mare alese de noi direct de pe tarabele pescarilor. Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Crown Harbor 4* sau similar Busan.
30 Martie. BUSAN – GYEONGJU
Mic dejun. Plecam spre Gyeongju – capitala Regatului Silla pentru 992 de ani. Denumita „muzeul fara ziduri”, deoarece oriunde te intorci poti gasi un alt site cu relevanta istorica de vazut. Orasul are mai multe morminte, temple, pagode, ruine de palate si alte artefacte istorice decat orice alt loc din Coreea. Vizitam Templul Bulguksa, o relicva reprezentativa a culturii budiste. Templul a fost construit in al 15-lea an al domniei regelui Beopheung pentru a aduce pace si prosperitate. Mergem si la Grota Seokguram. Aici descoperim o statuie monumentala a lui Buddha Sakyamuni, inconjurata de reprezentari de deva, bodhisattva, gardieni divini si de cei 10 discipoli. Aceste statui sunt considerate a fi o capodopera a artei budiste in Asia de Est. Ne bucuram de o plimbare pe Strada Hwangnidan - cunoscuta pentru cladirile sale in stil hanok, restaurate, cafenele, si magazine moderne. Este un loc plin de viata, unde va puteti pierde cu usurinta in atmosfera vibranta. Incercati Hwangnam Oksusu (boabe de porumb prajite) sau Corn Ice Cream (inghetata cu aroma de porumb). Vizitam Palatul Donggung, care a servit drept resedinta pentru printii regatului Silla si folosit pentru evenimente festive si ceremonii importante de stat. Construit in secolul al VII-lea, in perioada de maxima inflorire a regatului, palatul este o marturie a rafinamentului arhitecturii coreene vechi. In jurul lacului se aflau pavilioane si gradini, oferind un loc de relaxare pentru familia regala si oficialii de rang inalt. Admiram si Iazul arificial Wolji, din incinta palatului. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Commodore 4* sau similar Gyeongju.
31 Martie. GYEONGJU – ANDONG – SOKCHO
Mic dejun. Ne indreptam catre Andong, un oras istoric, renumit pentru pastrarea intacta a traditiilor si a valorilor coreene autentice Vizitam una dintre cele mai faimoase atractii de aici, Hahoe Village. Satul este listat ca sit al Patrimoniului Mondial UNESCO si cunoscut pentru casele sale pitoresti, locuite de urmasii familiilor aristocratice coreene, de secole. Satul este renumit si pentru spectacolele de dansuri cu masti Hahoe, o forma veche de teatru folcloric. Invatam despre traditia dansurilor cu masti, care sunt inca practicate aici, la Muzeul de Masti. Acesta gazduieste o colectie impresionanta de masti care au jucat un rol central in traditiile locale, fiind utilizate in spectacolele de teatru folcloric si in ritualuri religioase. Mastile Hahoe, cunoscute pentru expresivitatea lor, sunt sculptate din lemn si reprezentau personaje variate, de la nobili si sateni, la animale si spirite, folosite in dansuri care criticau ordinea sociala sau purtau mesaje morale. Plecam spre Sokcho, un oras portuar situat pe coasta de est a Coreei de Sud, in provincia Gangwon. Ajungem la Piata Sokcho Jungang, cunoscuta pentru abundenta de fructe de mare proaspete si atmosfera autentica coreeana. Puteti incerca si alte delicatese locale, precum ojingeo sundae (calmar umplut cu taitei, legume si tofu), dakgangjeong (pui prajit acoperit cu sos dulce-picant) toate pregatite pe loc, din ingrediente proaspete. Pe langa mancare, piata ofera o varietate de produse artizanale si suveniruri, inclusiv obiecte de uz casnic, haine si accesorii, facand-o un loc ideal pentru a descoperi cultura locala. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Ramada by Wyndham 4* sau similar Sokcho.
01 Aprilie. SOKCHO – Parcul National Seoraksan – SEUL
Mic dejun. Sokcho este poarta de acces catre Parcul National Seoraksan - unul dintre cele mai frumoase si cunoscute parcuri din Coreea de Sud. Este faimos pentru muntii sai impunatori, traseele de drumetie, si peisajele superbe. Facem o plimbare cu telecabina, cea mai buna modalitate de a ne bucura de regiunile neexplorate ale Muntelui Seoraksan si de padurile luxuriante. Ajungem la Cetatea montana Gwongeumseong, aflata la 700 de metri deasupra nivelului marii, ce ofera privelisti spectaculoase asupra muntilor si imprejurimilor sale. Construita in perioada regatului Goryeo (918–1392), cetatea are o istorie bogata. Potrivit legendei, a fost ridicata de doi generali pentru a apara zona impotriva invadatorilor. Continuam cu Templul Sinheungsa - unul dintre cele mai vechi si importante temple budiste. Fondat initial in anul 653, in timpul dinastiei Silla. De-a lungul secolelor, templul a fost reconstruit de mai multe ori din cauza distrugerilor suferite in razboaie si incendii, iar astazi ramane un loc important de pelerinaj si meditatie pentru budisti. Una dintre cele mai impresionante si emblematice atractii ale Templului este Marea Statuie a lui Buddha, o statuie impunatoare din bronz , inalta de aproximativ 14 metri. Aceasa a fost construita ca simbol al pacii si unificarii Coreei si este adesea un punct de oprire pentru vizitatorii templului, care se roaga si aduc ofrande in fata acesteia. Plecam catre Seul. Cazare la Sotetsu Hotels The Splaisir Myeongdong 4* sau similar Seul.
02 Aprilie. SEUL
Mic dejun. Ziua de astazi o dedicam metropolei Seul. Incepem turul la COEX Mall, cunoscut pentru atmosfera high-tech. Mall-ul reflecta cultura moderna si stilul de viata urban din Seul, fiind simbol al bogatiei si inovatiei. Este un loc unde vizitatorii pot experimenta luxul, tehnologia avansata si cultura contemporana coreeana, toate intr-un singur loc. Vizitam Starfield Library – una dintre cele mai impresionante biblioteci publice din lume. Situata chiar in centrul mall-ului, biblioteca are rafturi de carti care se ridica pe trei etaje si este deschisa publicului, oferind un spatiu de relaxare si lectura. Este, de asemenea, un loc foarte popular pentru fotografii datorita designului deosebit. Ne indreptam spre Lotte World Tower, cea mai inalta cladire a natiunii si a cincea cea mai inalta cladire din lume. Urcam la Platforma de observare, Seoul Sky, situata la etajele 117-123, ce ofera o vedere panoramica spectaculoasa asupra intregului oras si a raului Han. Pasiti pe podul de sticla, care va permite sa priviti direct in jos. O experienta uluitoare pentru cei dornici de senzatii tari. Seul este epicentrul K-pop si al industriei de divertisment coreene. Vizitam K-Star Road, o atractie populara, care celebreaza aceasta cultura si ofera fanilor dar si nu numai ocazia de a explora lumea idolilor si vedetelor lor preferate. Aceasta strada tematica este decorata cu statui gigantice, care reprezinta diferite trupe si artisti, activitati interactive, magazine de moda de inalta clasa, restaurante si cafenele frecventate de celebritati si multe altele. Continuam ziua explorand Sevit Seom - un complex spectaculos format din trei insule artificiale plutitoare cu arhitectura futurista si Parcul Banpo Hangang - locul perfect pentru a ne bucura de o plimbare relaxanta, de spectacole impresionante de lumini si apa, si de o atmosfera vibranta in mijlocul orasului. Intoarcere la hotel. Cazare la Sotetsu Hotels The Splaisir Myeongdong 4* sau similar Seul.
03 Aprilie. SEUL
Mic dejun. Incepem ziua cu o vizita la Palatul Gyeongbokgung, construit in 1395 ca palat oficial al dinastiei Joseon de Yi Seong-gye. Descoperim aici Muzeul National Popular al Coreei, ce ne ofera o privire profunda asupra modului de viata al coreenilor de-a lungul secolelor, inclusiv obiceiurile, mestesugurile, traditiile si practicile zilnice prin artefacte autentice, reconstituiri detaliate si activitati educative. In continuare, admiram Casa Albastra (Cheong Wa Dae) locul in care se afla resedinta oficiala si biroul presedintelui. Este un complex arhitectural remarcabil iar numele "Casa Albastra" provine de la acoperisul de tigla albastra distinctiva, care este reprezentativ pentru stilul arhitectural coreean. Ajungem in cartierul Bukchon Hanok Village, cunoscut pentru casele sale traditionale, intr-un peisaj urban inconjurat de zgarie-nori. Exploram strazile inguste intr-o atmosfera linistita si sa admiram casele din Bukchon care au fost transformate in pensiuni, ceainarii, galerii de arta si centre culturale, oferind o experienta culturala autentica. Ne indreptam spre cartierele Insadong – cu strazi pline de magazine de antichitati, galerii de arta, magazine de suveniruri, ceainarii traditionale si restaurante care servesc mancaruri coreene autentice; si Myeongdong - renumit pentru multitudinea de magazine de cosmetice coreene, de la marile branduri internationale la brandurile locale celebre, pentru produsele inovatoare de ingrijire a pielii. Intoarcere la hotel. Ne delectam cu o cina traditionala de ramas bun. Cazare la Sotetsu Hotels The Splaisir Myeongdong 4* sau similar Seul.
04 Aprilie. SEUL – ISTANBUL
Mic dejun. Eliberarea camerelor. Intr-un tur de oras admiram Dongdaemun Design Plaza, un reper architectural cunoscut pentru designul sau futurist, realizat de renumita arhitecta Zaha Hadid. Ajungem la Dongdaemun Market, una dintre cele mai mari si celebre piete din Seul, fiind un paradis pentru pasionatii de moda si cumparaturi. Pe langa articole de moda, gasim si o selectie larga de articole de uz casnic, papetarie, articole sportive si mancare stradala. In drumul nostru spre aeroport descoperim Songdo City, un oras inteligent futurist construit pe terenuri recuperate din Golful Incheon. Proiectul ambitios a inceput la inceputul anilor 2000 si a fost conceput pentru a deveni un centru global de afaceri, inovatie si sustenabilitate, servind ca un exemplu al orasului ecologic al viitorului. Songdo este un oras high-tech, cu infrastructura de ultima generatie bazata pe tehnologii inteligente. De exemplu, cladirile din oras sunt echipate cu sisteme inteligente de gestionare a energiei si a apei, iar transportul public este integrat si eficient. Orasul dispune de un sistem de colectare a deseurilor fara camioane de gunoi, bazat pe un sistem pneumatic subteran. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul Turkish Airlines TK091 cu destinatia Istanbul si decolare la ora 23:20
05 Aprilie. ISTANBUL – BUCURESTI
Aterizare in Istanbul la ora 04:55. Scurt escala, la ora 06:50 imbarcare pe zborul TK1043 cu destinatia Bucuresti si aterizare la ora 08:10.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
25 Martie – 05 Aprilie 2025 |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
300 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABIL PANA LA 31.12.2024 |
2.799 € |
3.499 € |
2.729 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane
Documente de calatorie
Pentru aceasta excursie este necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
NU se accepta pasapoarte temporare!
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Septembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 100 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/pers./ Sens* |
Pret/ pers./sens Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Nicoara Viorica
Dec . 2024
rashid leila
Dec . 2024
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Georgeta Ciont
Dec . 2024
Olimpia Teodora Teodor
Dec . 2024
O Roberta
Dec . 2024
Larisa Bălaș
Dec . 2024
Laura Tudoran
Dec . 2024
ELVETIA - BAVARIA 9 zile Autocar 2025
Elvetia
de la 987 €/pers.
Circuit Clasic GRECIA Clasica si Insula Corfu 10 zile Autocar 2025
Grecia
de la 640 €/pers.
GRECIA - Peloponez 7 zile Autocar 2025
Grecia
de la 523 €/pers.
Calendar plecari circuite
ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
Am fost în multe excursii organizate de această agentie. Am întâlnit multi ghizi foarte competenți care explică traseele pe unde călătorim.Bravo țineți tot așa aveți de castigat
Nicoara Viorica, 10.12.2024 Citeste mai multMulțumim pentru circuitul Maroc 25.11.2024,excelență și profesionalism,seriozitate și ghizi la superlativ!!!
rashid leila, 08.12.2024 Citeste mai multAGENTIE
INFORMATII UTILE
Copyright © Hello Holidays, 2025. Toate drepturile sunt rezervate.
HELLO HOLIDAYS SRL | RO 29347254 | J40/ 13629/ 2011 | Capital Social: 30.000 RON | Licenta turism nr: 587/ 15.01.2019 | Polita asigurare seria: I Nr. 58824 valabila pana la 31.12.2024 - Societatea de asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. | Brevet turism nr: 238/ 2001 - Balaiban Elena Madalina | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro | Sugestii sau reclamații la sesizari@helloholidays.ro
Running on TravelOS
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!
Cautam cele mai bune oferte pentru tine...