Circuit Tarile Baltice Estonia - Letonia - Lituania: Drumul Chihlimbarului | 8 zile - Avion | 2025
Itinerar: Tallinn - Palatul Kadriorg - Parcul National Lahemaa - Parnu - Sigulda - Riga - Rundale - Siauliai - Vilnius - Castelul Trakai
Ziua 1. BUCURESTI - TALLINN
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 13:00 pentru imbarcare pe zborul Companiei Air Baltic BT758 cu destinatia Tallinn, via Riga. Decolare la ora 15:10 si sosire in Riga la ora 17:40. Dupa escala, ne imbarcam pe zborul BT317 cu decolare la ora 20:05 si aterizam la ora 20:55. Ajungem in capitala Estoniei, Tallinn, unul dintre orasele medievale cele mai bine conservate din nordul Europei. Transfer si cazare la hotel Hestia Europa 4* sau similar Tallin.
Ziua 2. TALLINN
Mic dejun. Incepem un tur cu ghid local si admiram cele mai importante obiective precum ar fi: Castelul Toompea - in stil baroc (azi gazduieste Parlamentul); Vechea Primarie - in stil gotic; Biserica Domului - cel mai vechi monument religios din Estonia; Zidurile Orasului cu Turnurile si Portile sale; Poarta Daneza - locul unde conform legendei a luat fiinta drapelul danez si strada Picior Scurt care dateaza din vremea vikingilor. Va recomandam sa vizitati cel mai impunator obiectiv ortodox din oras, Catedrala Alexander Nevsky, bogat ornamentata si cu cele 11 clopote uriase care au fost fabricate la Sankt Petersburg. Timp liber. Incercati sa va “pierdeti” pe strazile inguste si sa descoperiti secole intregi de istorie medievala! Cazare la hotel Hestia Europa 4* sau similar Tallin.
Ziua 3. TALLINN - Palatul Kadriorg & Parcul National Lahemaa
Mic dejun. Timp liber la dispozitie in Tallinn sau, optional, va propunem o Excursie de o zi la Palatul Kadriorg & Parcul National Lahemaa.
Vom vizita Palatul Kadriorg - unul dintre cele mai rafinate exemple de arhitectura baroca atat in Estonia, cat si in nordul Europei fiind considerat bijuteria coroanei din Tallinn. Sub comanda tarului rus - Petru cel Mare - a fost construit ca o casa de vara pentru familia sa pe malurile Golfului Finic. Edificiul a fost dedicat sotiei sale, Ecaterina I, de unde si denumirea acestuia, “kadriorg” in limba rusa insemnand - Valea Ecaterinei. Continuam spre Lahemaa - cel mai vechi si important Parc National din Estonia care se traduce prin "tinutul glofurilor". Vom admira cele mai bune peisaje rurale estoniene - paduri vechi si verzi neatinse, litoral romantic, paduri si zone umede, sate mici si porturi, conace elegante si ferme de tara incantatoare care ofera produse ecologice proaspete si delicioase. Aici puteti lua un pranz traditional cu cele mai bune preparate culinare estoniene. Intoarcere in Tallinn. Cazare la hotel Hestia Europa 4* sau similar Tallin.
Ziua 4. TALLINN - PARNU - SIGULDA & TURAIDA - RIGA
Mic dejun. Plecam spre Parnu, capitala de vara a Estoniei care a fost de multe ori numit “Miami al Estoniei”, cu plaje aurii, golfuri, cafenele, baruri, terase si recunoscute centre de SPA. Veti observa un oras cu cladiri medievale bine conservate cum ar fi: Turnul Rosu, Primaria, Biserica Sf. Elisabeta si strada pietonala Ruutli cu arhitectura Art Nouveau. Ne indreptam spre Letonia, cunoscuta inca din lumea antica si medievala pentru semnificatia sa deosebita in comert, celebrul traseu de la vikingi la greci se intindea prin teritoriul leton. Coasta acesteia era un loc important pentru obtinerea chihlimbarului, mai valoros decat aurul, in multe locuri indepartate, precum Grecia Antica si Imperiul Roman. Ajungem in Sigulda care ne incanta prin peisajele pitoresti, castele medievale si monumentele sale istorice. Vizitam Rezervatia Muzeala din Turaida care se intinde pe un teritoriu vast, bogat in bijuterii de arta si istorie: Castelul Turaida - al carui turn impunator din caramida rosie rezista de peste 800 de ani, Biserica de lemn, gradina de sculptura si altele. Ne continuam drumul catre Riga, capitala Letoniei si cel mai populat oras din Tarile Baltice. Transfer la hotel. Cazare la Hotel MONIKA Centrum 4* sau similar Riga.
Ziua 5. RIGA
Mic dejun. In prima parte a zilei exploram orasul Riga, bijuteria coroanei Letoniei, intr - un tur impreuna cu ghidul local. Orasul are o arhitectura frumoasa si variata de la romanic la gotic si baroc, iar o plimbare pe strazile centrului istoric va fi o experienta interesanta. Descoperim Casa Capetelor Negre - odinioara sediul breslei negustorilor germani burlaci; Biserica Sf. Petru considerata cea mai importanta cladire din Riga de la ridicarea sa pana in zilele noastre; Monumentul Libertatii - ridicat in memoria soldatilor care au luptat in Razboiul de Independenta; Casa cu Pisici, Marea si Mica Bresla, Palatul Parlamentului si Ansamblul “Trei Frati” - considerate cele mai vechi cladiri de locuinte din Riga. Dupa amiaza timp liber pentru a va bucura de facilitatile hotelului sau pentru vizite individuale, plimbari si cumparaturi. Cazare la Hotel MONIKA Centrum 4* sau similar Riga.
Ziua 6. RIGA - Ansamblul RUNDALE - SIAULIAI - VILNIUS
Mic dejun. Prima oprire va fi la Palatul Rundale, un simbol al stilului baroc și un veritabil martor al secolelor apuse. Ansamblul Palatului are peste 85 de hectare si include un complex de cladiri, un sit al vechiului castel medieval, gradina franceza si parc forestier. A fost proiectat de cel mai bun arhitect al Imperiului Rus din acea vreme - Francesco Rastrelli si este un monument de arhitectura, cultura si istorie care ofera o marturie autentica a Ducatului Curlandei si a interactiunii dintre Europa si Imperiul Rus. Vizitarea palatului include un tur prin salile acestuia, dintre care cele mai reprezentative sunt Sala de Aur, Sala Alba, Marea Galerie, sali de receptie si apartamentele destinate ducelui sau ducesei. De asemenea, ansamblul are cea mai mare gradina in stil francez din Tarile Baltice cu tufe de trandafiri, Teatrul Verde si fantana. Plecam spre Lituania care ne oferta o istorie bogata, un peisaj natural superb si nenumarate experiente. Aflata linia de demarcatie a civilizatiilor occidentale și orientale, Lituania a luptat dramatic pentru independenta si supraviețuirea sa. In Evul Mediu acesta era cel mai mare stat de pe intregul continent al Europei, unde mestesugurile si comertul de peste mari prosperau. Facem o scurta oprire in Siauliai unde vizitam Dealul Crucilor, un important loc de pelerinaj cu o semnificatie speciala din timpul ocupatiei sovietice. Estimarile au ajuns la peste 200.000 de cruci aduse aici de - a lungul anilor. Transfer la hotel. Cazare la hotel Best Western 4* sau similar Vilnius.
Ziua 7. VILNIUS
Mic dejun. Dimineata, exploram capitala si cel mai mare oras din Lituania intr - un tur cu ghid local. Vilnius este remarcabil pentru arhitectura orasului vechi, considerat unul dintre cele mai mari si mai bine conservate din Europa si declarat sit al Patrimoniului Mondial UNESCO. Descoperim principalele obiective cum ar fi: Primaria; Biserica Sfanta Ana - o capodopera de design gotic; magnifica Piata a Catedralei, vechea Universitate din Vilnius; capodoperele baroce Biserica Sfantul Petru si Sfantul Pavel si multe altele. Continuam sa ne plimbam pe strazile inguste, aflam despre Ierusalismul Lituaniei si vizitam vechiul cartier evreiesc - inainte de al Doilea Razboi Mondial si de Holocaust, Vilnius fiind unul dintre cele mai importante centre evreiesti din Europa. Ne scufundam in atmosfera strazii Pilies unde buticuri fermecatoare si cafenele confortabile ne invita sa ne bucuram de moment si sa simtim cum istoria devine vie. Dupa amiaza, ne indreptam catre medievalul Trakai, situat pe o insula din Lacul Galve si aflam despre istoria sa ca fosta capitala a Marelui Ducat al Lituaniei. Va recomandam sa incercati mancaruri traditionale karaite, cum ar fi "kibinai" (produse de patiserie umplute cu carne de oaie si ceapa). Vizitam Castelul Trakai, un leagan al statalitatii lituaniene si un important centru militar si politic. Multa vreme, maiestuosul castel de piatra decorat cu caramizi rosii a servit drept resedinta regala pentru Marii Duci ai Lituaniei. Intoarcere la hotel. Cazare la hotel Best Western 4* sau similar Vilnius.
Ziua 8. VILNIUS - BUCURESTI
Mic dejun (la pachet). Transfer la aeroportul din Tallinn pentru imbarcare pe zborul Air Baltic BT342 si decolare la ora 09:10 si aterizare in Riga la ora 10:00. La ora 11:55 imbarcare pe zborul BT757 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 14:25.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria OMV |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Octombrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7 - 14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20 - 24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII si SUPLIMENTE OPTIONALE (de achita in agentie):
Supliment 4 cine ( Riga si Villnius) : 135 eur/persoana
Excursie in Palatul Kadriorg & Parcul National Lahemaa: 75 eur/persoana (transport autocar, bilet de intrare la Palat si insotitor de grup)
Nota: Suplimentele si excursiile se incaseaza din agentie, la inscriere, cu cel putin cu 15 zile inainte de plecare. Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30 - 45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30 - 45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
Orasul |
Pret/pers./ Sens* |
Pret/ pers./sens Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site - ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel - conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa - l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a - i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check - in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check - in - ului on - line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora;
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check - in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2 - 3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu - l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria OMV |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Nicoara Viorica
Dec . 2024
rashid leila
Dec . 2024
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Georgeta Ciont
Dec . 2024
Olimpia Teodora Teodor
Dec . 2024
O Roberta
Dec . 2024
Larisa Bălaș
Dec . 2024
Laura Tudoran
Dec . 2024
Circuit Estonia - Letonia - Lituania: Drumul Chihlimbarului | 8 zile - Avion | 2025
Estonia, Letonia, Lituania
de la 1199 €/pers.
Circuit Polonia | 6 zile - Autocar | 2025
Polonia
de la 487 €/pers.
Circuit Polonia - Tarile Baltice | 12 zile - Autocar | 2025
Estonia, Polonia
de la 928 €/pers.
Circuit Scandinavia - Tarile Baltice - Germania | 16 zile - Autocar | 2025
Danemarca, Estonia, Germania, NORVEGIA, Suedia
de la 1505 €/pers.
Calendar plecari circuite
ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
Am fost în multe excursii organizate de această agentie. Am întâlnit multi ghizi foarte competenți care explică traseele pe unde călătorim.Bravo țineți tot așa aveți de castigat
Nicoara Viorica, 10.12.2024 Citeste mai multMulțumim pentru circuitul Maroc 25.11.2024,excelență și profesionalism,seriozitate și ghizi la superlativ!!!
rashid leila, 08.12.2024 Citeste mai multAGENTIE
INFORMATII UTILE
Copyright © Hello Holidays, 2025. Toate drepturile sunt rezervate.
HELLO HOLIDAYS SRL | RO 29347254 | J40/ 13629/ 2011 | Capital Social: 30.000 RON | Licenta turism nr: 587/ 15.01.2019 | Polita asigurare seria: I Nr. 58824 valabila pana la 31.12.2024 - Societatea de asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. | Brevet turism nr: 238/ 2001 - Balaiban Elena Madalina | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro | Sugestii sau reclamații la sesizari@helloholidays.ro
Running on TravelOS
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!
Cautam cele mai bune oferte pentru tine...