Circuit Egipt - Croaziera pe Nil | 12 zile - Avion | 2025
Itinerar: Cairo - Platoul Giza: Piramidele & Sfinxul – Memphis – Piramida Saqqara – Aswan - Templul Philae - Nil - Abu Simbel – Kom Ombo – Edfu – Valea Regilor – Templul Karnak – Luxor – Hurghada
ZIUA 1. BUCURESTI – CAIRO
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 22:30 pentru imbarcare pe zborul RO101 Companiei Tarom cu destinatia Cairo.
ZIUA 2. BUCURESTI – CAIRO - PLATOUL GIZA & MUZEELE EGIPTENE
Decolare la ora 00:45 si aterizare in Cairo la 03:30 (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Transfer cu autocarul la hotel si cazare (noaptea de cazare este achitata integral pentru a putea beneficia de camere la sosire). Early check-in si cazare la hotel Radisson Blu 5* sau similar.
Mic dejun si pornim intr-o aventura spre Platoul Giza: Marile Piramide & Sfinxul (vizite exterioare). Piramida lui Keops, cea mai mare dintre cele trei este singura minune a lumii antice care sfideaza inca trecerea timpului. A fost ridicata ca monument funerar pentru faraonul Keops. Vom admira protectorul piramidelor - Sfinxul – creatura enigmatica cu trup de leu si chip de om. Se banuieste ca a fost construit in perioada faraonului Khafra, regele celei de a 4-a dinastii; capul monumentului avand trasaturi asemanatoare cu infatisarea acestuia. Vizitam Marele Muzeul Egiptean (Trial Phase) si experimentam o calatorie fascinanta prin viata lui Tutankhamon, ghidati de exponate interactive care dau viata povestii sale prin ochelarii holografici. Continuam cu vizita la Muzeul de Antichitati Egiptene unde se afla cea mai mare colectie de artefacte faraonice din lume. Descoperim o multitudine de exponate, cu o valoare inestimabila: Colosul si Galeriile dedicate lui Tutantkamon, peste 120.000 de piese, sculptura in marime naturala a regelui Djoser si Sala Mumiilor, care gazduieste 11 mumii faraonice, sunt doar cateva din minunile pe care le puteti gasi in acest muzeu. Transfer la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) in Cairo la Hotel Radisson Blu 5* sau similar.
ZIUA 3. CAIRO – Orasul Vechi – MEMPHIS & SAQQARA
Mic dejun. Descoperim orasul vechi si admiram cea mai veche biserica crestina – Biserica Suspendata, dedicata fecioarei Maria si una dintre cele mai frumoase biserici din Cairo. Excursia continua spre Abu Serga – unul dintre locurile in care s-a odihnit Sfanta Familie (Iisus, Maria si Iosif) cand a fugit din Israel si apoi sinagoga Ben Ezra – una dintre cele mai vechi sinagogi din Egipt. Continuam cu Bazarul Khan El Khallili, un bazar in aer liber cu strazi pline de viata, de artizani si vanzatori locali. Nu uitati sa va targuiti pentru cele mai bune chilipiruri. Timp liber sau optional, va propunem o excursie la Memphis si Saqqara. Orasul Memphis a fost prima capitala a Egiptului antic, un adevarat muzeu in aer liber. Urmeaza Saqqara, vasta necropola cu piramida in trepte a lui Djoser. Vestita piramida este considerata drept cea mai veche si inca vizibila din Egipt. Acum 4 700 de ani, faraonul Djoser a visat sa-si construiasca mormantul intr-un mod complet nou si unic. Ne intoarcem la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) in Cairo la Hotel Radisson Blu 5* sau similar.
ZIUA 4. CAIRO – Citadela - ASWAN
Mic dejun. Timp liber la dispozitie sau optional, o excursie in Citadela. Cairo, numit Orasul celor o mie de minarete, cel mai mare oras din Africa si detine suprematia de cel mai mare oras al lumii arabe. Intram in orasul vechi, cu moschei in stilului arhitectural arab. Construita in anul 1176, Citadela sau Cetatea lui Saladin, o fortificatie medievala din epoca islamica care a fost sediul guvernului din Egipt si resedinta conducatorilor sai timp de aproape 700 de ani. Vom regasi si Moscheea de Alabastru a lui Muhammad Ali dar si alte structuri islamice deosebite. Ne indreptam spre statia de tren pentru a prinde trenul de noapte catre Aswan. Vom servi cina (bauturile nu sunt incluse) si vom petrece noaptea in tren. Nota: cazare in cabine de doua locuri in vagonul de dormit.
ZIUA 5. ASWAN – CROAZIERA PE NIL
Mic dejun in tren. Suntem in Aswan, capitala administrativa a provinciei din sudul Egiptului. Timp de secole a fost granita dintre Egiptul antic si tara vecina, Nubia. Aswan impresioneaza nu numai prin frumusetea Nilului, ci si prin micutele insule, siturile din vremea faraonilor si prin piata plina de viata. Vom descoperi Barajul Aswan, a carui constructie a durat 10 ani si care produce jumatate din productia totala de electricitate a Egiptului. Ne indreptam apoi spre Obeliscul Neterminat, cel mai mare obelisc pe care egiptenii antici l-au sculptat vreodata. O parte din acesta a fost finisata, in vreme ce portiunea de dedesubt a ramas atasata de roca mama din care ar fi trebuit sa fie extras. Specialistii estimeaza ca un asemenea bloc de granit ar putea cantari 1000-1200 de tone, dar aparitia unei fisuri a determinat, se pare, abandonarea lucrarii. Continuam cu vizita templului Philae considerata lacasul sacru al zeitei Isis, situat pitoresc pe o insula in mijlocul Nilului. La sfarasit, ne imbarcam spre urmatoarea destinatie – Croaziera pe Nil. Pranz, cina si cazare pe vasul de croaziera M/S Beau Rivage 5* sau similar. Nota: bauturile nu sunt incluse.
ZIUA 6. ABU SIMBEL – KOM OMBO – EDFU
Optional, va propunem o excursie la Templul Abu Simbel (plecare dimineata foarte devreme cu micul dejun la pachet). Descoperim Abu Simbel, o stanca pe malul vestic al Nilului, in a carei piatra au fost sapate 2 temple antice, in timpul domniei faraonului Ramses al II-lea. Complexul arheologic, situat in Nubia, este pazit de patru statui colosale, care il infatiseaza pe Ramses al II-lea.
Mic dejun pe vas. Astazi descoperim templele neobisnuite in Kom Ombo. Divinitatea principala a jumatatii nordice a templului este Horus, vechiul zeu egiptean al cerului, iar partea de sud a templului este dedicata lui Sobek, zeul egiptean al fertilitatii. Deseori reprezentat ca un barbat cu un cap de crocodil, Sobek este, de asemenea, considerat creatorul lumii. Continuam calatoria pe Nil catre Edfu. Vizitam templul lui Horus (Zeul Cerului), considerat a fi cel mai bine conservat din Egipt. Zidurile sale colosale acoperite cu hieroglife uriase, transmit aceea senzatie de putere atotcuprinzatoare si par sa fi fost create pentru giganti. Constructia templului a fost inceputa in anul 237 i.H. si a fost finalizata abia doua secole mai tarziu, in timpul lui Ptolomeu al 12-lea, tatal celebrei Regine Cleopatra. Pranzul, cina si cazare pe vasul de croaziera M/S Beau Rivage 5* sau similar. Nota: bauturile nu sunt incluse.
ZIUA 7. LUXOR – VALEA REGILOR - Templul KARNAK
Mic dejun pe vas. Admiram pe malul vestic, Valea Regilor si Templul Hatshepsut. In Valea Regilor, unde au fost construite morminte sofisticate pentru generatii intregi de faraoni si nobili, descoperim criptele taiate in stanci si pazite de Colosii lui Memnon, doua statui masive din piatra ale faraonului Amenhotem al III-lea. Mormantul lui Tutankhamon este singurul care a fost descoperit intact. Vom vizita templul Reginei Hatshepsut, una dintra cele mai cunoscute femei faraon din istoria Egiptului. Dupa pranz, descoperim Templul Karnak -cel mai mare complex antic religios din Egipt, dedicat zeului Amon-Ra, zeitatea suprema a Egiptului. Karnak este datat de unii arheologi, cu mai mult de 3700 de ani in urma, de la domnia lui Senusret I, al doilea faraon al celei de-a 12-a dinastii. Conducatorii de la Hatshepsut la Ramses al II-lea si pana la regele Tut si-au lasat amprenta asupra complexului de temple, iar arheologii de astazi lucreaza pentru a descifra miile de blocuri de piatra si a descoperii minunile inca ascunse. Unul dintre cele mai cunoscute detalii ale Templului din Karnak, este Sala Hypostyle, care astazi arata ca o curte mare plina de coloane care ating cerul. Totusi, coloanele nu au stat intotdeauna in aer liber; la un moment dat, ele sustineau un acoperis, care ar fi putut fi considerata cea mai mare cladire acoperita din Egiptul Antic.
Pranz, cina si cazare pe vasul de croaziera M/S Beau Rivage 5* sau similar. Nota: bauturile nu sunt incluse.
ZIUA 8. LUXOR – HURGHADA –> SEJUR la MAREA ROSIE
Mic dejun pe vas si eliberarea cabinelor. Nu prea departe de Karnak se afla Templul din Luxor, cu cele doua statui ale lui Ramses al II-lea care flancheaza intrarea, unul dintre cele mai bine conservate situri antice din lume. Apoi, ne deplasam spre Hurghada - o statiune balneara care se intinde pe aproximativ 40 km de-a lungul coastei Marii Rosii din Egipt. Este al doilea cel mai mare oras de la Marea Rosie, este renumit pentru reciful de corali. Acest fost sat de pescari este acum o statiune prietenoasa si plina de viata, care a reusit sa isi pastreze farmecul natural si istoric si este perfecta pentru cei care cauta relaxare si mult soare. Cazare si cina (All Inclusive) in Hurghada la hotel Hilton Plaza 5* sau similar.
ZILELE 9-10. HURGHADA – Relax escape
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pe care il puteti dedica relaxarii la malul marii pentru a profita din plin de soare si de apa sau optional, o excursie Jeep Safari in desert. Pornim intr-o aventura cu jeep-ul, in care puteti face o incursiune in satul beduinilor, descoperind viata si traditiile lor si va puteti lasa vrajiti de farmecul desertului. Cazare in regim ALL INCLUSIVE la la hotel Hilton Plaza 5* sau similar.
ZIUA 11. HURGHADA
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru plaja, cumparaturi. Puteti sa va relaxati la plaja, activitati de sporturi nautice sau excursii optionale: croaziera pe mare catre insula Paradise sau o plimbare cu submarinul. Eliberarea camerelor, late check-out si pranz (All Inclusive) la hotel. Dupa-amiaza, ne luam la revedere de la Marea Rosie imbarcandu-ne in autocarul care ne va purta spre nord, avand ca tinta finala orasul Cairo. Pornim intr-un tur al orasului care este construit pentru a fi Noua Capitala Administrativa a Egiptului. Admiram importantele obiective precum: Turnul emblematic – proiectata sa fie cea mai inalta cladire din Africa la 394 metri; Moscheea AlFattah Al-Aleem, Catedrala, Parcul Green River. Va puteti delecta cu o cina cu specific arabesc si va puteti bucura de un night tour in Noua Capitala. Timp liber la dispozitie pana la plecarea spre aeroport.
ZIUA 12. CAIRO - BUCURESTI
Dupa miezul noptii, transfer la aeroportul din Cairo, pentru imbarcare pe zborul Tarom, RO102 la ora 04:30. Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 07:20.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Informații
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna August 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE (tarife aproximative):
• Excursie la Memphis si Sakkara: 85 Euro/persoana
• Excursie in Citadela: 80 Euro/persoana
• Excursie la Abu Simbel: 115 Euro /persoana
• Croaziera pe Marea Rosie: 55 Euro/persoana
• Jeep Safari in Desert: 55 Euro/persoana
Note: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 15 de persoane. Acestea pot suferi modificari. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de: 24-20 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/ persoana, 19-15 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana Pentru un numar mai mic de 14 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/pers./ Sens* |
Pret/ pers./sens Premium** |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Maria
Noi . 2024
Mariana
Oct . 2024
ISTANBUL - Comorile Orientului 5 zile Autocar 2025
Turcia
de la 244 €/pers.
Senior Holidays Costa del Sol | 8 zile - Avion | Plecare Cluj Napoca 2025
Spania
de la 709 €/pers.
Senior Holidays TOSCANA 8 zile Avion 2025 IASI
Italia
de la 620 €/pers.
Calendar plecari circuite
ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
Circuitul organizat de Hello Holidays ne-a oferit o experienta unica de a descoperi farmecul istoric si cultural al Irlandei. Excursia s-a dovedit a fi o calatorie fantastica, imbinand misterul tradit...
Maria, 07.11.2024 Citeste mai multAGENTIE
INFORMATII UTILE
Copyright © Hello Holidays, 2025. Toate drepturile sunt rezervate.
HELLO HOLIDAYS SRL | RO 29347254 | J40/ 13629/ 2011 | Capital Social: 30.000 RON | Licenta turism nr: 587/ 15.01.2019 | Polita asigurare seria: I Nr. 58824 valabila pana la 31.12.2024 - Societatea de asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. | Brevet turism nr: 238/ 2001 - Balaiban Elena Madalina | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro | Sugestii sau reclamații la sesizari@helloholidays.ro
Running on TravelOS
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!
Cautam cele mai bune oferte pentru tine...