Mauritius – Circuit & Sejur de la SUD la NORD | 9 zile - Avion | 2025
Itinerar: Roche qui Pleure - Gris Gris - Riviere des Galets - Bel Ombre - Vanilla Park - Chamarel Black River Gorges - Grand Bassin - Trou aux Cerfs - Dodo’s Trail - Croaziere pe catamaran
11 Martie. BUCURESTI – VIENA
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 11:20 pentru imbarcare pe zborul companiei Austrian Airlines OS784 cu destinatia Mauritius, via Viena. Decolare la ora 13:20 si sosire in Viena la ora 14:00. Dupa escala, imbarcare pe zborul OS17 cu destinatia Mauritius cu decolare la ora 19:25.
12 Martie. VIENA – MAURITIUS: La Roche qui Pleure – Gris Gris – Riviere des Galets – BEL OMBRE
Sosire pe aeroportul din Mauritius la ora 08:40. Bonzour! Dupa indeplinirea formalitatilor vamale plecam spre partea de sud a acestei insule vulcanice – considerata un paradis pentru oricine ajunge sa paseasca aici. Ne oprim pentru a admira privelistile uluitoare la Gris Gris, La Roche Qui Pleure si Riviere des Galets – moment perfect pentru iubitorii de fotografie. Transfer la hotel. Amplasat pe o plaja alba uimitoare, Tamassa Resort 4* este inconjurat de munti spectaculosi si campuri dense de trestie de zahar. Marginit de o laguna turcoaz cu Oceanul Indian drept fundal, putem admira unele dintre cele mai bune apusuri de soare de pe insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Tamassa 4* sau similar Bel Ombre.
13 Martie. MAURITIUS – Tropical Escape & Vanilla Park
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru a ne bucura de plajele idilice cu nisip alb marginite de palmieri si recife de corali. Zambetul larg si sincer al localnicilor fac din aceasta o destinatie extrem de primitoare. Ne relaxam in resortul ce ne oferta vederi remarcabile ale insulelor din nord, gradini tropicale si piscine spectaculoase. Apele cristaline sunt perfecte pentru scufundari, snorkeling, inot, caiac si acesta este doar inceputul. Un sejur la hotelul Tamassa este o evadare de vis din rutina de zi cu zi. Optional vizitam Vanilla Park. Astazi exploram partea salbatica a insulei cunoscuta pentru frumusetea sa naturala si pentru coastele salbatice. Ne plimbam printr-un cadru verde tropical, unde palmierii si bambusul urias ofera umbra sutelor de crocodili de Nil si o multime de broaste testoase Aldabra. Il intalnim pe Domino, testoasa uriasa de 112 ani care cantareste aproximatix 275 kg. Mergand mai departe ne bucuram de o fauna exuberanta formata din iguane, maimute, manguste, lilieci mauritieni, geckos, cameleoni si multe altele. Ne delectam un pranz autentic creol la un restaurant local cu o vedere incredibila asupra stancilor negre. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Tamassa 4* sau similar Bel Ombre.
14 Martie. MAURITIUS: CHAMAREL - Pamantul celor 7 culori
Mic dejun. Plecam catre o destinatie inedita si colorata din Mauritius, principalul geoparc al insulei – Pamantul celor 7 culori in satul Chamarel. Acesta ofera o experienta unica iubitorilor de natura si celor care doresc sa inteleaga mai bine acest fenomen geologic rar cu o istorie de peste 600 milioane de ani. Vedem dune de nisip rosu, maro, violet, verde, albastru, galben si portocaliu asezate in mijlocul unei vegetatii verzi si luxuriante, cu lantul muntos Black River in fundal. Admiram si Cascada Chamarel, cea mai inalta cascada cu o singura picatura din Mauritius, cu o inaltime de aproximativ 100 de metri. Ne deplasam catre Rhumeria de Chamarel, o distilerie cu o istorie bogata adanc inradacinata in traditia mauritiana a productiei de rom. Turul ghidat ne poarta intr-o calatorie prin intregul proces de fabricare a romului, de la campurile in care se cultiva trestia de zahar pana la camera de imbuteliere unde produsul finit este pregatit pentru expediere. Nicio vizita la distileria Chamarel nu ar fi completa fara o degustare din deliciosul lor rom. Indiferent daca il preferati simplu sau intr-un cocktail, acesta o sa va lase cu siguranta o impresie de durata asupra papilelor gustative. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Tamassa 4* sau similar Bel Ombre.
15 Martie. MAURITIUS – Croaziera pe Coasta de Vest si Inot cu Delfinii
Mic dejun. Timp liber sau optional, o croaziera pe Coasta de Vest. Astazi ne bucuram de o experienta unica si incredibil de emotionanta. Pornim intr-o plimbare matinala cu barca de mare viteza unde vom observa peisaje de o frumusete aparte si animale minunate. Daca suntem norocosi vom avea ocazia sa inotam cu delfinii jucausi in habitatul lor natural. Dupa aceea ne indreptam spre faimoasa Crystal Rock unde putem facem snorkeling in reciful de corali din laguna Tamarin si ne bucuram de privelistea muntelui Le Morne Brabant, un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO. In continuare ne indreptam spre insula Benitiers pentru a savura un pranz delicios cu bauturi locale incluse. Dupa pranz, avem timp liber pentru relaxare la plaja. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel Tamassa 4* sau similar Bel Ombre.
16 Martie. MAURITIUS: Black River Gorges – Grand Bassin – Trou aux Cerfs
Mic dejun. Astazi plecam exploram partea de nord a insulei. Facem o oprire pentru fotografii la Black River Gorges unde amestecul de peisaje naturale muntoase, padurile tropicale dense si fauna salbatica fascinanta creeaza unul dintre cele mai magnifice locuri din lume. Impreuna cu ghid local vizitam Grand Bassin – un lac situat intr-o zona de munte retrasa situat la aproximativ 600 de metri altitudine. Acesta este considerat sfant pentru locuitorii din Mauritius de credinta hindusa. Se spune ca apele lacului comunica cu apele sfinte ale Gangelui. Pe malul acestuia se gaseste un templu dedicat zeilor Shiva, Hanuman si Lakshmi, dar si o statuie uriasa a lui Shiva, cea mai mare din Mauritius. In continuare ajungem la una dintre principalele puncte de atractie din Mauritius – o vedere panoramica asupra insulei la vulcanul adormit Trou aux Cerfs. Craterul vulcanic inactiv este inconjurat de o padure luxurianta cu specii de plante indigene si pini giganti. Transfer la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) Victoria Beachcomber Resort & Spa sau similar Pointe aux Cannoniers.
17 Martie. MAURITIUS – Dodo’s Trail
Mic dejun. Timp liber sau optional Excursie Dodo’s Trail. Pornim pe drumul lui Dodo impreuna cu ghidul local, exploram orasul Port Louis, capitala statului Mauritius si experimentam principalele sale atractii. Vibratiile coloniale ale orasului, minunile arhitecturale stralucitoare si privelistile uimitoare definesc perfect farmecul acestui oras exuberant. Urcam pana la Fort Adelaide, cunoscut sub numele “La Citadelle”, o fortareata militara construita de britanici pentru a apara capitala care o oferta vedere uluitoare asupa orasului. Cetatea veche, cu ziduri inalte, serveste drept loc pentru spectacole si alte evenimente culturale. Ne plimbam in Piata Centrala si Promenada, unde gasim o gama impresionanta de imbracaminte, suveniruri, legume locale si condimente exotice. Continuam cu Gradina Pamplemousses, una dintre cele mai celebre si vechi gradini botanice din Mauritius. Aceasta este renumita pentru frumusetea naturala si istoricului colonial al insulei, fondata inca din anul 1735. De asemenea serveste drept loc de veci pentru “parintele natiunii” Seewoosagur Ramgoolam. Admiram lacul cu nuferi, palmierii, arborele de cacao dar si diverse specii de pasari. Incheiem cu un pranz traditional creol. Intorcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Victoria Beachcomber Resort & Spa sau similar Pointe aux Cannoniers.
18 Martie. MAURITIUS – Croaziera pe Coasta de Nord
Mic dejun. Timp liber sau optional, o Croaziera pur si simplu spectaculoasa la bordul unui catamaran. Navigam catre insulele Ilot Gabriel, Ile Plate si Celebra Coin de Mire care gazduieste o mare populatie de “Paille-en-Queue", pasare tropicala cu coada lunga, emblema transportatorului aerian din Mauritius. Avem posibilitatea sa facem snorkeling in lagunele cu ape linistite sau sa ne relaxam la soare. Savuram impreunua un pranz la gratar si bauturi locale. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) Victoria Beachcomber Resort & Spa sau similar Pointe aux Cannoniers. Nota! In aceasta parte a insulei, oceanul poate fi agitat si se pot forma valuri.
19 Martie. MAURITIUS - VIENA – BUCURESTI
Mic dejun. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul companiei Austrian Airlines OS18. Decolare la ora 10:20 si ajungem in Viena la ora 18:10. Dupa scurta escala, decolare la ora 21:15 pe zborul OS787 cu destinatia Bucuresti, si sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 23:50.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Ofertă
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
EXCURSII OPTIONALE (se achita la agentie, la inscriere):
• Croaziera pe Coasta de Vest, inot cu Delfinii si pranz: 165 euro/persoana
• Croaziera pe Coasta de Nord cu pranz: 140 euro/persoana
• Excursie la Vanilla Park si pranz creol: 100 euro/persoana
• Excursie Dodo’s Trail: 95 euro/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 15 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
Documente de calatorie
Pentru aceasta excursie este necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei.
Nu se accepta pasaportul temporar.
Note: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna August 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 20 platitori. Pentru un grup de 15-19 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 14 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus-intors |
Tarif dus-intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Nicoara Viorica
Dec . 2024
rashid leila
Dec . 2024
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Georgeta Ciont
Dec . 2024
Olimpia Teodora Teodor
Dec . 2024
O Roberta
Dec . 2024
Larisa Bălaș
Dec . 2024
Laura Tudoran
Dec . 2024
ELVETIA - BAVARIA 9 zile Autocar 2025
Elvetia
de la 987 €/pers.
Circuit Clasic GRECIA Clasica si Insula Corfu 10 zile Autocar 2025
Grecia
de la 640 €/pers.
GRECIA - Peloponez 7 zile Autocar 2025
Grecia
de la 523 €/pers.
Calendar plecari circuite
ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
Am fost în multe excursii organizate de această agentie. Am întâlnit multi ghizi foarte competenți care explică traseele pe unde călătorim.Bravo țineți tot așa aveți de castigat
Nicoara Viorica, 10.12.2024 Citeste mai multMulțumim pentru circuitul Maroc 25.11.2024,excelență și profesionalism,seriozitate și ghizi la superlativ!!!
rashid leila, 08.12.2024 Citeste mai multAGENTIE
INFORMATII UTILE
Copyright © Hello Holidays, 2025. Toate drepturile sunt rezervate.
HELLO HOLIDAYS SRL | RO 29347254 | J40/ 13629/ 2011 | Capital Social: 30.000 RON | Licenta turism nr: 587/ 15.01.2019 | Polita asigurare seria: I Nr. 58824 valabila pana la 31.12.2024 - Societatea de asigurare OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. | Brevet turism nr: 238/ 2001 - Balaiban Elena Madalina | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro | Sugestii sau reclamații la sesizari@helloholidays.ro
Running on TravelOS
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!
Cautam cele mai bune oferte pentru tine...