Circuit Mallorca – Dias de aventura | 8 zile - Avion | 2025
Palma de Mallorca - Valldemossa - Sierra de Tramuntana - Lluc - Soller - Port de Soller - Cap de Formentor Alcudia - Playa de Muro - Manacor - Pesterile Drach - Porto Cristo - Croaziera pe Catamaran
Ziua 1. BUCURESTI – MALLORCA
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 13:30 pentru imbarcare pe zborul WizzAir W43023 cu destinatia Palma de Mallorca. Decolare la ora 16:05 si aterizare in Palma de Mallorca ora 18:25. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Mallorca – cea mai mare dintre Insulele Baleare, situata intre coasta Africii de Nord si Spania. Mallorca a fost de-a lungul veacurilor tinta constanta a cuceritorilor, fie ca ei s-au numit fenicieni, cartaginezi, romani, mauri sau corsari spanioli. Peisajul insulei este presarat cu golfuri, plaje si stanci de-a lungul coastei in timp ce in interior exista sate traditionale si lanturi muntoase care ating inaltimi de 1.500 de metri. Transfer la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 2. PALMA DE MALLORCA – VALLDEMOSSA
Mic dejun. Vizitam Palma, capitala vibranta a Mallorca, eleganta si intima, dar plina de viata. Aproximativ jumatate din populatia insulei locuieste in acest oras energic, pe tot parcursul anului, cu hoteluri de lux, restaurante la moda, cafenele, magazine si viata de noapte. Incepem cu un tur de oras cu ghid local in care descoperim principalele atractii ale orasuluim: Catedrala La Seu – cea mai emblematica, a fost un templu roman si Palatul L'Almudaina, cu gradini splendide. Continuam prin vechiul cartier Arab, cu labirintul sau de strazi inguste, curti fermecatoare si arhitectura unica. Ajungem in Placa Cort unde gasim Primaria si legendarul maslin stravechi care se crede ca are aproximativ 1000 de ani, unul dintre cele mai admirate repere ale orasului. Pornim prin peisajul rural ce este dominat de ziduri antice din piatra uscata si sculpturi proprii ale naturii, cu maslini vechi de secole catre cel mai frumos sat pitoresc – Valldemossa. Descoperim farmecul sau autentic mallorcan si aflam despre istoria si secretele acestuia. Probabil cel mai cunoscut sat de pe insula deoarece compozitorul polonez Frederic Chopin si iubita sa, George Sand, si-au trait aici povestea de dragoste, departe de zvonurile pariziene. Admiram frumoasa manastire Cartuja Real si ne bucuram de un scurt recital de pian, in care sunt interpretate diverse compoziții ale apreciatului muzician. In continuare ne plimbam pe enigmaticele strazi pietruite, pline de magazine, buticuri si tot felul de cafenele. Facem o oprire pentru fotografii la punctul de belvedere Sa Foradada ce ne ofera privelisti uluitoare asupra Marii Mediterane si ale naturii salbatice din jur. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 3. MALLORCA: Lluc – Soller – Port de Soller
Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie la polele muntilor Sierra de Tramuntana. Descoperim aceasta zona stancoasa cu golfuri izolate si plaje mici, ascunse, cu privelisti uluitoare asupra nuantelor turcoaz ale marii. Exploram satul Lluc unde vizitam cel mai sacru loc din Mallorca aflat intr-un cadru spectaculos. Este un important loc de pelerinaj de mai bine de 800 de ani. Obiectul pelerinajului este o mica statuie a Fecioarei gasita de un arab convertit la crestinism. Statuia, numita La Morenta sau Madona Intunecata, a fost adapostita in biserica locala, dar s-a tot intors la locul in care a fost gasita si astfel a fost construita acolo o capela pentru a o gazdui. Manastirea are o curte interioara frumoasa, o gradina botanica si un muzeu cu arta religioasa. Continuam ziua cu orasul Soller unde ne imbarcam in celebrul tramvai, inaugurat in 1913 ce uneste muntele si marea intr-o calatorie de jumatate de ora. Portul Soller – o mica comoara ravnita de corsari cu peisaje splendide si miros de flori de portocal. Fiind un vechi port de pescuit aici ne putem delecta cu preparate delicioase din peste si fructe de mare, putem admira locuintele marete care dateaza din secolele XVI-XVIII sau tramvaiul vintage din lemn, utilizat acum zeci de ani pentru a transporta citrice, care trece prin centrul orasului. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 4. MALLORCA: Cap de Formentor – Alcudia – Playa de Muro
Mic dejun. Astazi pornim catre Cap de Formentor, punctul de observație panoramică, cu stânci impresionante și peisaje montane de-a lungul țărmului. Vizitam orasul Alcudia, plin de istorie si cu o atmosfera locala autentica. Exploram orasul vechi cu stradute idilice inconjurat de un zid medieval, care a fost restaurat pe locul unei asezari romane din anul 123 i.Hr. Maurii au reinfiintat aici un oras care ulterior a devenit posesie feudala a Cavalerilor Templieri. Vizitam o piata traditionala unde ne intalnim oamenii locului și descoperim priveliștile, mirosurile și aromele acestei regiuni. Ne indreptam apoi spre Playa de Muro, una dintre cele mai paradisiace destinații de pe insula Mallorca. Apele turcoaz, plajele cu nisip fin și nenumăratele facilitati o fac una dintre cele mai bune plaje din Spania și Europa. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 5. MALLORCA: Croaziera pe catamaran
Mic dejun. Ne aflam in una dintre cele mai mari statiuni de vacanta din Mallorca cu o intindere de cativa kilometrii de nisip alb, ape cristaline, ideala pentru practicarea multor tipuri de sporturi si o multime de baruri, cluburi, restaurante și hoteluri. Privelistile incredibile ale golfului, apusurile de soare de neuitat si centrul cultural al orasului, va vor asigura o experienta de vacanta uimitoare. Timp liber la dispozitie pentru relaxare si pentru a va bucura de facilitatile hotelului ce ofera confort, relaxare, divertisment, gastronomie cu specialitati locale si internationale si servicii de calitate. Optional, puteti opta pentru o croaziera la bordul unui catamaran de-a lungul coastei de sud-vest a insulei Mallorca unde vom petrece cateva ore relaxante. Puteti face plaja pe vas, o baie racoritoare sau snorkeling in apele cristaline ale Mediteranei. De asemenea, vom descoperi cele mai frumoase pesteri si plajele protejate cum ar fi Portals Vells sau rezervatia naturala marina Cala Vella. Intoarcere la hotel si timp liber. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 6. MALLORCA: Manacor – Pesterile Drach – Porto Cristo
Mic dejun. Timp liber sau optional o excursie in partea estica insulei. O zona deosebita unde linistea si atmosfera relaxata au determinat oameni importanti precum Boris Becker – solistul trupei Abba, Bon Jovi si Emily Blunt sa isi faca o casa de vacanta aici. Prima oprire va fi in Manacor la renumitul magazine de perle, unde aflam despre industria de cultivarea acestor bijuterii clasice. Continuam catre legendarele Pesteri Drach, un adevarat miracol al naturii, plin de formatiuni spectaculoase cu stalactite si stalagmite. Ascuns in interiorul pesterilor, Lacul Martel este considerat a fi unul dintre cele mai mari lacuri subterane din lume. Inca din anul 1935, in fiecare zi, aici au loc concerte din aria lui Chopin, Caballero si Offenbach. Vom asculta un concert live al unui cvartet format din doua viori, un violoncel, armoniu si urmarim un spectacol de lumini. Ulterior, ajungem in Porto Cristo, singurul loc din Mallorca care a fost prins in razboiul civil spaniol si capturat pentru scurt timp de fortele republicane dar care a reusit sa isi pastreze farmecul sau original. Despre pesterile din Porto Cristo localnicii vorbeau inca din 1632, cand credeau ca in interiorul lor se adaposteste un dragon. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 7. MALLORCA – Sun & Fun!
Mic dejun. Ne vom petrece aceasta zi la malul Marii Mediterane. Mallorca este renumita pentru vremea permanent placuta si soarele pe tot parcursul anului. Va puteti relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la malul marii sau puteti incerca sporturile nautice ce se practica in zona. Insula este o destinatia perfecta pentru ciclism si atrage aproximativ 150.000 de cicloturisti in fiecare an. Clima calda si varietatea de trasee, de la urcari solicitante la teren moderat, fac ca ciclistii de toate nivelurile sa se poata bucura de numeroasele trasee pitoresti de pe insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la Hotel BQ Apolo 4* sau similar.
Ziua 8. MALLORCA - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Palma de Mallorca pentru imbarcare pe zborul WizzAir W43024 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 19:05 sosire in Bucuresti la ora 23:15.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2024 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Informații
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Decembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 30 platitori. Pentru un grup de 25-29 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (se incaseaza din agentie, la inscriere):
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletelede avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/rezervare, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2024 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Fotografii turisti
Nicoara Viorica
Dec . 2024
rashid leila
Dec . 2024
Mihail Barbu
Dec . 2024
jeni damian
Dec . 2024
Georgeta Ciont
Dec . 2024
Olimpia Teodora Teodor
Dec . 2024
O Roberta
Dec . 2024
Larisa Bălaș
Dec . 2024
Laura Tudoran
Dec . 2024
Senior Holidays Costa del Sol | 8 zile - Avion | 2025
Spania
de la 649 €/pers.
Senior Holidays Barcelona si Costa Brava | 8 zile - Avion | 2025
Spania
de la 640 €/pers.
Senior Holidays Barcelona si Costa Brava | 8 zile - Avion | Plecare Cluj Napoca 2025
Spania
de la 630 €/pers.
Calendar plecari circuite
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra