× Hello Holidays

ADAMS BEACH

Ayia Napa, Cipru

  • 5

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Bine 8.2 Booking.com Certificat Traveller's Choice Trip Advisor Hotelul este localizat pe una dintre cele mai bune plaje din Cipru, Nissi Bay, la 2.5 km de centrul statiunii Ayia Napa, cu o viata de noapte activa, dar si activitati pentru intreaga familie, sau atractii culturale. In apropiere se afla un parc acvatic.

Localizare

Hotelul este situat in apropierea plajei Nissi Bay si la 2.5 km de centrul statiunii Ayia Napa. Aeroportul din Larnaca se afla la 45 km departare, iar cea mai apropiata staie de autobus este la 25 m.In apropiere se afla parcul acvatic Waterworld si Ayia Tekla, cu biserica subterana cioplita in piatra.


Facilitati hotel

Hotelul cu 306 camere ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor,mini market, magazine, inchiriere masini, capela, magazin de cadouri, seifuri, lift, frizerie/coafura/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, parcare, acces gratuit la internet WIFI, centru SPA, sala de fitness, salon de infrumusetare, masaj, spectacole de divertisment, piscina interioara si exterioara, piscina pentru copii, restaurant principal si a la carte, bar, vitamin bar, teren de tenis, animatie, tenis de masa, biliard. Hotelul are o aripa noua destinata exclusiv adultilor (peste 16 ani).


Facilitati camere

Camerele sunt prevazute cu: balcon, baie cu cada sau dus, uscator de par, papuci, oglida pentru machiaj, TV satelit, seif, minibar, telefon, acces gratuit la internet WIFI. La sosire se ofera din partea casei fructe si apa. Camerele Classic au 24 mp si capacitatea maxima de 2 adulti si 1 copil. Camerele Superior au 29 mp, pat matrimonial si 2 paturi supraetajate sau o canapea, au in plus facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei si au capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii. Camerele Deluxe sunt in aripa noua destinata exclusiv adultilor, au 35 mp si capacitatea maxima este de 3 adulti,.


Sport si divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara cu o zona de mica adancime, divertisment seara, club pentru copii, sporturi nautice pe plaja, animatori, piscina interioara, mini golf, snorkelling, scufundari, hammam, biblioteca, cada fierbinte/jacuzzi, darts, tenis de masa, biliard, loc de joaca pentru copii, masaj, centru Spa si wellness, sala de jocuri, centru fitness, sauna, teren de tenis.


Drinks & Food

Hotelul ofera o serie de restaurante si baruri: un restaurant situat in aripa destinata exclusiv adultilor, pentru micul dejun (07:00-10:00) si cina (19:00-22:00, cu rezervare prealabila) bufet imbunatatit, un restaurant situat la ultimul etaj al hotelului deschis zilnic, mai putin lunea, pentru cina (19:00-01:00), un restaurant A la carte situat pe plaja din dreptul aripii destinate exclusiv adultilor, cu bucatarie traditionala japoneza, deschis zilnic intre 09:00-24:00 (mancarea se serveste intre 12:30-22:00), un bar la piscina principala, deschis intre 09:00-01:00 (meniu de gustari intre 10:00-23:00), un bar cu ecrane mari pentru toate evenimentele sportive importante (17:30-01:00), o taverna pe plaja deschisa zilnic pentru pranz (11:30-15:30), cu specific pescaresc, un restaurant exterior in care se servesc micul dejun bufet (07:00-10:00), pranzul bufet bogat (12:30-15:00) si cina bufet tematic (19:00-22:00), un bar in holul hotelului, cu divertisment seara si muzica la pian (09:30-01:00).


Facilitati copii

Copiii de toate varstele au parte de distractie: tobogane la piscina, loc de joaca pentru copii, club pentru copii (5-12 ani), animatie, piscina pentru copii, activitati distractive (karaoke, crazy show, darts distractiv, pictura pe fata, jocuri distractive). La solicitare se ofera servicii de supraveghere a copilului. In restaurant exista meniu pentru copii si scaune inalte. 


SPA & Welness

Centrul SPA pune la dispozitia oaspetilor hotelului, salon de infrumusetare, masaj, tratamente faciale si coporale, baie de aburi, sauna, solar, sala de aerobic.


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.


Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;


Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale
, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;


Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.


Date generale despre documentele de calatorie

Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.
 
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
 
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Grup turisti Dublin - Halloween edition 28.10

Ioana, 08.11.2024 Citeste mai mult

Circuitul organizat de Hello Holidays ne-a oferit o experienta unica de a descoperi farmecul istoric si cultural al Irlandei. Excursia s-a dovedit a fi o calatorie fantastica, imbinand misterul tradit...

Maria, 07.11.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Solicita oferta