Allegro
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Se afla intr-o zona linistita, cu o arhitectura deosebita, recent construit. Este pozitionat aproape de centrul statiunii, la 300 de metri de plaja, la doar 200 de metri distanta de faleza si la 20 metri de baza de tratament ,,Ana Aslan.Descriere: Hotel Allegro a fost renovat in primavara anului 2020 fiind menit sa faciliteze servicii turistice de calitate. Hotelul Allegro din Eforie Nord are o capacitate de 47 locuri de cazare, dispuse in
11 camere duble, 3 camere triple si 4 apartamente, foarte spatioase si personalizate.
Camere: Camerele au in dotare mobilier nou, Tv/cablu, frigider, aer conditionat, baie cu dus sau cada, balcon (partial), plasa impotriva tantarilor, frigider si seif.
Suprafata camera dubla: 25 mp
Suprafata camera tripla: 38 mp
Suprafata apartament: 42 mp
Restaurant: Restaurantul are specific romanesc si international, dispunand de 80 de locuri. Masa se poate servi si pe terasa hotelului. Masa este servita in sistem ,,bon valoric.
Servicii gratuite: parcarea, pastrarea valorilor, informarea turistilor, trezirea turistilor la cerere, primirea si transmiterea mesajelor, a corespondentei, pastrarea bagajelor, distribueia pliantelor
Servicii cu plata: spalat, calcat, vanzari de articole de stricta necesitate
Facilitati copii: - Copiii intre 0-10 ani au gratuitate la cazare fara pat suplimentar.
- Cei intre 11-14 ani achita 50% din tariful unui loc (pat pliant suplimentar), iar al doilea copil, indiferent de varsta, achita 50% din tariful unui loc (pat suplimentar asigurat).
Accesul cu animale: Nu este permis.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra