AMATHUS BEACH
Limassol, Cipru
- 5
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
9.4 Booking.com Certificat Traveller’s Choice – Trip Advisor Hotelul este amplasat pe plaja, inconjurat de gradini tropicale si apele marii, fiind un sanctuar linistit al confortului. Membru al Leading Hotels of the World, hotelul este ideal pentru cei care cauta o vacanta relaxanta pe plaja, fiind o oaza de rasfat pentru tineri casatoriti, amatorii de Spa, familii sau oameni de afaceri, care doresc sa viziteze aceasta insula captivanta. *Pentru SEJUR INDIVIDUAL - Cina de Revelion nu este inclusa in pretul din sistem! In cazul unei rezervari de cazare individuala, cina va fi adaugata manual in rezervare, ulterior: Cina Revelion (*Optionala): Adult: 155 euro/pers, Copil 2-13.99: 80 eur/pers. Cina Craciun (*Optionala): Adult: 110 euro/pers, Copil 2-13.99: 55 eur/pers. *Pentru PACHETE - Cina Revelion - Este optionala, si se poate alege la momentul rezervarii!Localizare
Hotelul situat pe plaja cu nisip este in Agios Tychonas, la 2 km de centrul statiunii ce reprezinta o alegere excelenta pentru Ruinele sitului antic Amathus sunt la 1 km, iar orasul Limassol este la 10 minute de mers cu masina.
Facilitati hotel
Printre facilitatile si serviciile oferite de hotel se numara: receptie 24h, camera de bagaje, magazine, inchiriere de masini, seifuri, lift, salon de infrumusetare, room service, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, acces gratuit la internet WIFI (pana la 3 Mb), parcare, spalatorie-curatatorie-calcatorie, 2 plaje, doua piscine exterioare, piscina interioara, restaurante, baruri, centru Spa, sala de fitness, facilitati pentru copii, sporturi nautice, spectacole live, tenis de masa, sala de jocuri, teren de tenis.
Facilitati camere
Toate cele 239 camere au: aer conditionat individual, minibar, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, seif electronic, balcon (la camerele cu vedere spre mare), radio, iPod docking station, TV satelit, Play station (contra cost), baie cu cada, uscator de par, halate si papuci. Camerele duble Superior Inland View au 31 mp si capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Aceste camere nu au balcon. Camerele duble Superior Seaview au 26 mp, balcon si capacitatea maxima de 3 adulti sau 2 adulti si 1 copil.
Sport si divertisment
Pentru a oferi o vacanta variata oaspetilor sai, hotelul le pune la dispozitie: lectii de fitness, sporturi nautice (contra cost), spectacole si muzica live, 2 piscine exterioare (din care una are 2 tobogane si un tobogan pentru bebelusi), 1 piscina interioara cu apa de mare, centru Spa, tenis de masa, 2 terenuri de tenis cu iluminare nocturna.
Drinks & Food
Hotelul ofera mic dejun bufet. Se poate opta si pentru supliment de pranz si/sau cina. Mesele sunt stil bufet. Hotelul detine 5 restaurante, dintre care 2 A la Carte care nu sunt incluse in circuitul de pranz/cina bufet si 5 baruri. Oaspetii hotelului care doresc sa ia cina sua pranzul intr-unul din restaurantele A la carte au o alocatie de 17.5 euro/adult si 9.75 euro/copil.
Facilitati copii
Cei mici au la dispozitie o piscina cu tobogane, o piscina pentru bebelusi, mini club, jocuri video si un loc de joaca in aer liber.
SPA & Welness
Centrul SPA are sali de tratamente multifunctionale (masaje, tratamente corporale si faciale, terapie cu pietre, tratamente pentru cupluri, tratamente pentru sarcina, depliare, solar), jacuzzi, sauna, baie de aburi, piscina interioara incalzita, cu apa de mare, coafura-frizerie.
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Informatii utile
Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
Conditii de penalizare in caz de anulare
Date generale despre documentele de calatorie
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra