Amphora Hotel
Split, Croatia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Această proprietate este la 1 minut pe jos față de plajă. Amphora Hotel se află la malul mării in Split și pune la dispoziție 3 piscine cu bar, șezlonguri și umbrele, 2 restaurante, un bar și un centru de wellness și spa. Accesul la internet WiFi este gratuit, iar parcarea privată este oferită la un cost suplimentar.
Toate camerele sunt decorate elegant și modern. Acestea au zonă de relaxare cu TV cu ecran plat cu canale prin satelit, aer conditionat, minibar, birou si balcon. Baia privată este dotată cu duș, uscător de păr și articole de toaletă gratuite. Oaspeții au la dispoziție halate de baie si papuci. Hotelul are centru de fitness, personal de divertisment si recepție cu program nonstop.
Unele camere oferă vedere la mare.
La proprietate este servit in fiecare dimineață un mic dejun continental.
Amphora Hotel oferă cazare de 4 stele, cu saună si terasă. Zona este renumită pentru ciclism, iar hotelul oferă serviciu de inchirieri auto și biciclete.
Printre punctele de atracție renumite din apropiere de Amphora Hotel se numără plaja Znjan, plaja pentru caini Duilova (Plaža za pse) si Trstenik. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Split, situat la 22 km de unitatea de cazare. Proprietatea oferă serviciu de transfer de la/la aeroport, la un cost suplimentar.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra