ANAVADIA
Kolymbia, Rodos, Grecia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Bine 7,4 Booking.com Hotelul Anavadia 4* este situat in Kolymbia, una din cele mai pitoresti statiuni din Rodos, la cativa km de Faliraki, la 650m de plaja principala, 25km de aeroport, 25km de Lindos si 27km de portul din Rodos. Transfer gratuit la plaja de 3 ori pe zi in mai, iunie si octombrie si de 5 ori pe zi in iulie, august si septembrie. A/C inclus in perioada 01.06-30.09, in functie de vreme.Locatie
Hotelul Anavadia 4* este situat in Kolymbia, una din cele mai pitoresti statiuni din Rodos, la cativa km de Faliraki, la 10-15 minute de mers pe jos de centru, 650 m de plaja principala, 25 km de aeroport, 25 km de Lindos si 27 km de portul din Rodos. Transfer gratuit la plaja de 3 ori pe zi in mai, iunie si octombrie si de 5 ori pe zi in iulie, august si septembrie.
Facilitati hotel
lobby, receptie, zona TV, sala Internet, restaurant principal, piscina, umbrele si sezlonguri gratuite la piscina, internet wi-fi contra-cost, bar la piscina, parcare privata, accepta cartide credit (Visa, Master, Amex, Diners), etc.
Facilitati camere
40 de camere echipate cu un un balcon sau terasa spatioasa, telefon acces direct, aer conditionat individual (gratuit doar in perioada 01.06 - 30.09), TV satelit, uscator de par, frigider, baie cu hidro-masaj si dus, seif (contra cost) si WiFi (contra cost)
CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI
Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Informatii standard
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra