Apollo
Neptun, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Apollo 3*** Neptun este amplasat aproape de centrul statiunii, la 100 de metri de gara si 620 de metri de mare.Descriere: Hotelul Apollo este format din P+5 et. Camerele de la etaj dispun de un balcon, cele de la parter sunt fara balcon iar apartamentele cate 2 balcoane.
Sezlong la malul marii :
- in perioada 29.05 a 30.06 a GRATUIT a in limita locurilor disponibile
- In perioada 01.07 a 31.08 a REDUCERE 50% in limita locurilor disponibile
- in perioada 01.09 a 07.09 a GRATUIT a in limita locurilor disponibile
FACILITATI HOTEL: restaurant cu sistem mic dejun, demipensiune- mic dejun si pranz/cina incluse sau pensiune completa - mic dejun, pranz si cina incluse, restaurant terasa cu spectacole, pizzerie - cuptor , 1 sala de conferinte, pastrari valori, camera
bagaje, acces internet, parcare gratuita (in limita locurilor disponibile).
Piscina exterioara a acces gratuit pentru clientii hotelului - (loc/sezlong in limita locurilor disponibile) dotata cu gheizer, zona hidromasaj si masaj cervical, unde se pot servi si cocktail-uri.
Activitati si loc de joaca pentru copii exterior si interior, cu acces gratuit.
Orchestra alivea, momente comice si de magie.
Informatii importante:
1) Check-in-ul se face de la ora 18.00. In cazul in care exista disponibilitate turistii se pot caza mai devreme.
2) Check-out: pana la ora 11:00.
3) Late check-out doar daca nu este rezervata camera: intre orele 11:00 - 14:00 se achita la receptie 100 Lei, intre orele 14:00 a 16:00 se achita suma de 150 Lei, iar dupa ora 16:00 se achita tariful aferent ultimei nopti de cazare. Se avizeaza receptia cu cel putin o zi inainte si doar dupa plata este confirmat Late C/O.
4) Apartamentele sunt formate din doua camere, dormitor cu pat matrimonial, living cu canapea extensibila, baie cu cada sau dus si 2 balcoane.
5) Camerele si apartamentele dispun de: TV LCD, mini racitor, A/C, parchet laminat, bai cu dus.
6) Nu se accepta cazarea persoanelor cu animale de companie;
7) Este obligatorie purtarea bratarii de identificare (primita de la receptia hotelului), pe toata perioada sejurului
8) Program functionare piscina: 9:00 - 20:00
Sistem de servire al meselor si bauturilor:
Mic dejun : 07:30 - 10:00 ( bufet suedez)
Pranz : 12:30 - 15:00 ( bufet suedez/ a la Carte/meniul zilei) Pranz : 15:00 - 18:00 (a la carte)-light** snacks/gustari
Cina: 19:00 - 21:30 ( bufet suedez)
Cina: 19:00 - 23:00 ( a la carte)
*Pranz / cina - bufet suedez - pentru un numar de peste 40 de persoane.
Sub 40 de persoane va fi servire cu meniu prestabilit.
Bauturile se pot servi, astfel:
1) In timpul programului de servire a pachetelor mic dejun + pranz/cina sau mic dejun + pranz + cina : apa, sucuri carbogazoase, cafea, ceai.
2) Lobby bar receptie: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai. Servire a la carte contra cost, program 11:00-22:00
3) Bar piscina Apollo in intervalul 10:00-23:00 bauturi a la carte, contra cost.
Sanatatea si siguranta oaspetilor si angajatilor nostri sunt extrem de importante pentru noi, de aceea am implementat o serie de masuri de prevenire in linie cu recomandarile autoritatilor. De asemenea, ne rezervam dreptul de a efectua modificari asupra programului de functionare si asupra destinatiilor spatiilor comune, fara o notificare prealabila.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra