Azur
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 2

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotel Azur este complet renovat, situat la aproximativ 50 m de plaja din statiunea Eforie Nord. Acesta detine 61 camere duble.Va informam ca incepand sezonul 2022 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 3 lei/persoana/zi, suma ce reprezinta aTaxa de promovare a orasului Eforie Norda in urma hotararii nr. 325/17.12.2021 luate de consiliul local al orasului. Copiii sub 14 ani si persoanele cu handicap sunt scutite de la plata.
Dotari si servicii
Hotelul este dotat cu terasa, minibar la receptie, seif, servicii spalatorie/ calcatorie, inchiriere mijloace agrement (sah, table, tenis de masa, rummy).
Servicii masa
MASA:
optional - pranz/ cina 45 lei/persoana/zi in regim de cont valoric
Restaurant Natalia - a -la-carte - pranz si cina - deschiderea 13.06.2024
Terasa Maria - autoservire - mic dejun, pranz si cina - data deschidere 13.06.2024
Dotari camere
Toate camerele sunt dotate cu baie cu dus, TV, minibar, aer conditionat.
Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
CAZARE IN CAMERA DUBLA:
maxim 2 adulti si 1 copil 0-17.99 ani sau 3 adulti
- copilul 0-11,99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar.
- Copilul de 12-17,99 ani achita pat suplimentar 50% din valoarea unui loc.
- Al 3-lea adult achita pat suplimentar 100% din valoarea unui loc.
MASA - mic dejun:
- copilul 0-1.99 ani beneficiaza de mic dejun gratuit
- copilul 2-11.99 ani achita 23 lei/zi pentru mic dejun
- copilul dupa 12 ani achita mic dejun integral
PACHETELE CU DEMIPENSIUNE SI PENSIUNE COMPLETA NU INCLUD MASA PENTRU COPIII CU VARSTA INTRE 0 - 11.99 ANI.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra