Belona
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotelul este localizat in partea centrala a statiunii Eforie Sud, la 20 de metri de plaja si de zona comerciala a statiunii.Descriere: Hotel Belona Eforie Nord a fost renovat in perioada 2021-2022. Ca si noutate, Hotel Belona isi intampina acum oaspetii cu o noua arhitectura plina de eleganta si rafinament. Hotelul dispune de 63 de camere duble si apartamente plasate pe cele 4 etaje.
Masa se poate servi in cadrul restaurantului BELONA, care are o capacitate de 100 locuri si o vedere spectaculoasa spre mare.
Camere:
Hotelul dispune de un numar de 63 camere ,dintre care:
-Camere Duble: - din care 9 camere cu pat matrimonial ;23 camere cu pat dublu si 25 camere cu doua paturi, baie cu cada, si vedere partial la mare ;
Camerele duble dispun de urmatoarele dotari: minibar, aer conditionat, telefon si TV LCD, mocheta, geam termopan, internet wireless, mobilier si dotari moderne, baie cu cada, uscator de par, sistem de acces pe baza de carduri magnetice. O parte din camere dispun de balcon, baie cu cada si vedere partiala la mare.
-Apartamente: - 6 apartamente. Apartamentul este compus din living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, baie cu cada fara balcon si fara vedere la mare.
Dotari camere:
Camere renovate, minibar, LCD frigider, internet wireless,aer conditionat, balco, baie cu cada in camere, uscator de par, telefon, mocheta, geam termopan si permit instalarea patului suplimentar.
Toate camerele sunt dotate cu sistem de acces pe baza de carduri magnetice.
Info cazare:
- Tariful de cazare pentru camera single este 85% din tariful unei camere duble zi/camera.
- Camerele single se pot valorifica numai pentru perioadele: :mai, iunie si septembrie, cu acceptul prestatorului
Servicii de masa:
Masa se poate servi in cadrul restaurantului BELONA, care are o capacitate de 100 locuri si o vedere spectaculoasa spre mare.
Restaurantul va sta la dispozitie cu un meniu variat din bucataria traditionala si internationala care vor satisface orice preferinta gastronomica: supe, ciorbe, gustari, salate speciale, garnituri, bucate la gratar, peste ,etc.
Nu ezitam sa ne indulcim oaspetii cu diferite deserturi : prajituri, tortul casei, etc.
Bauturile alcoolice/ non-alcoolice se servesc in restaurant in timpul meselor: bauturi alcoolice (bere , selectie de vinuri, bauturi traditionale romanesti ), bauturi racoritoare (sucuri a acidulate si neacidulate), cafea, ceai, apa plata, apa minerala .
- Micul dejun se serveste intre orele 7:30 - 10:30
- Pranzul va fi servit intre orele 12:30 - 15:00
- Cina se serveste intre orele 19:00 - 21:30
In afara de restaurantului BELONA, complexul dispune si de o linie de autoservire aunde turistii pot servi masa in orice interval orar al zilei.
PRODUSELE OFERITE LA MIC DEJUN, PRANZ SI CINA SE VOR CONSUMA DOAR IN INCINTA RESTAURANTULUI PE PARCURSUL DESFASURARII MESEI.
*In lunile mai, iunie si septembrie - Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile.
Facilitati :
- Acces gratuit wi-fi in spatiile publice (receptie, restaurant, bar);
- Sah, table, remi.
MICUL DEJUN SE VA SERVI IN SISTEM BUFET, IAR PRANZUL SI CINA IN SISTEM FISA CONT A LA CARTE
Servicii gratuite: informatii turistice, distribuirea corespondentei
Servicii cu plata: spalatorie, parcare, telefon
Animale de companie: Accesul nu este permis.
Atractii in zona: Manastirea ,,Sf. Maria Techirghiol, Plaja Debarcader, Aqua Park Eforie, Roata Panoramica
Incepand cu sezonul 2022 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 3 lei/persoana/zi, conform HCL. 325/17.12.2021. Persoanele cu dizabilitati si copiii sub 14 ani sunt scutiti de la plata acestei taxe.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra