Bradul
Vatra Dornei, Jud. Suceava, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul este situat langa parcul statiunii si foarte aproape de partia de ski. Hotel Bradul din Vatra Dornei a fost renovat in anul 2012 oferind conditii bune de cazare, dotari si finisaje moderne ale camerelor, posibilitati de tratament, excursii, o cazare optima in vederea practicarii sporturilor de iarna. Acest hotel are un complex wellness mare cu o piscinÄ Åi saunÄ. OferÄ acces gratuit la internet Wi-Fi Åi parcare gratuitÄ. OFERTA ODIHNA SI TRATAMENT: Servicii incluse: cazare (se poate opta pentru un sejur de minim 6 nopti), pensiune completa â meniu fix*, 3 proceduri de tratament/zi/pers. (bai de carbon**, bai de plante, bai Stanger, impachetare parafina, mofeta artificiala, curent Trabert, curent interferential, solux). Nota - turistii care prezinta urmatoarele acte: adeverinta de la locul de munca/ cupon de pensie, bilet de trimitere tip sicard de sanatate activat, pot beneficia prin sistemul asigurarilor sociale de sanatate de 2 proceduri/zi (magnetoterapie, laser, ultrasunet, ionizari, unde scurte, curenti diadinamici, bai galvanice, gimnastica medicala, masaj, drenaj limfatic, elongatie)in limita plafonului. ** sectia de bai de carbon va fi disponibila din luna iunie 2022. Taxa hoteliera se achita la receptia hotelului in ziua cazarii : 1,5 lei/persoana pentru fiecare zi de sejur si 0,5 lei/persoana pentru copiii peste 6 ani, studenti, pensionari. Taxa salvamont se achita la receptia hotelului in ziua cazarii in valoare de 2 lei/ persoana/ sejur. Hotelul dispune de parcare cu plata. Conditii de plata: Pentru rezervare ferma, se va achita un avans de 50%.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra