Caro
Bucuresti, Romania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Caro este situat la 4 - 5 km de centrul Bucurestiului si la 14 km de Aeroportul Otopeni. Facilitati hotel: receptie non-stop, restaurant, bar, terasa, gradina, seif, lift, aer conditionat, sistem central de incalzire, serviciu de concierge, camera de bagaje, bancomat, ziare, teren de joaca pentru copii, serviciu de inchiriat biciclete, tenis de masa, aerobic, piscina interioara, sesiuni de fitness, vestiare fitness/spa, umbrele de plaja, sezlonguri sau paturi de plaja, prosoape de plaja/piscina, serviciu de transfer aeroport (cost suplimentar), fax/copiator (cost suplimentar), business centre, sala de conferinte (cost suplimentar), hotel pentru nefumatori, camere pentru nefumatori, inchirieri auto, camere de familie, salon de infrumusetare, room service, aparat pentru lustruit pantofi, serviciu de calcatorie (cost suplimentar), curatatorie chimica (cost suplimentar), spalatorie (cost suplimentar), internet wireless gratuit, parcare contra cost. Hotelul dispune de 3 tipuri de cazare: Premium, Business si Camere Executive. Facilitati camere: baie cu dus sau cada, uscator de par, halate de baie si papuci, cosmetice, TV , espressor ceai si cafea, seif, minibar, telefon, birou de lucru, Wi-Fi gratuit.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra