Check Inn
Timisoara, Jud. Timis, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere camere:Hotelul CHECK INN dispune de 45 de camere si 3 apartamente mobilate practic si modern, fiecare cu baie proprie. Fiecare camera este dotata cu unul sau doua paturi, noptiera, TV, internet wireless, linie telefonica cu access exterior direct, minibar, seif, incalzire centralizata si aer conditionat.
Descriere facilitati:
Hotelul dispune de facilitati precum: receptie 24/24, room service, bar, servicii de spalatorie/curatatorie, apel de trezire la cerere, parcare cu 18 locuri, informatii turistice, inchiriere masini, internet point in lobby, asistenta pentru organizarea de evenimente si servicii media: PC, copiator, imprimanta, scanner
Servicii masa:
Masa se acorda in Restaurantul CHECK INN, cu capacitate de 60 locuri. Meniul este din bucataria romaneasca locala si internationala.
Facilitati evenimente:
Sala de conferinte a hotelului CHECK INN este situata la ultimul nivel al cladirii si ofera o vedere panoramica asupra zonei. Capacitatea maxima este de 100 persoane -teatru, 56 -classroom si 30 U-shape. Inaugurata in luna februarie 2013 sala este dotata cu echipamente de ultima generatie: videoproiector, ecran de proiectie, flipchart, whiteboard, internet wireless de mare viteza, pupitru, microfon, sonorizare.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra