Circuit VELIKO TARNOVO - LOVECH - MUZEUL ETAR 2 zile autocar 2023
Veliko Tarnovo, Bulgaria
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Ziua 1. BUCURESTI - KRUSHUNA - DEVETASHKA - LOVECH - VELIKO TARNOVO (aprox. 320 km)
Intalnire cu ghidul la ora 05:30 in parcarea din fata Academiei Militare Carol I (acces dinspre Metrou Eroilor). Plecare la ora 06:00 spre Bulgaria. Prima vizita o facem in zona satului Krushuna, unde vom avea timp liber pentru vizitarea faimoaselor cascade din Parcul Natural Maarata. Continuam cu Pestera Devetashka, o pestera care te va impresiona si te va coplesi cu maretia ei. Se spune ca aceasta ar fi fost locuita de oameni inca din Paleolitic, acum 70.000 de ani. Chiar este unul dintre cele mai spectaculoase locuri ale Bulgariei, a carei imagine te va urmari mult timp dupa ce te intorci acasa. Dupa pranz, ajungem la Lovech, pitoreasca localitate dominata de fortareata, ridicata cu aproape 1000 de ani in urma pe terasele dealului Hisaria. La sfarsitul secolului XII aici s-a nascut al doilea imperiu bulgar, orasul fiind unul dintre cele mai importante centre politice si comerciale din regiune, in perioada Evului Mediu. In 1446 zona este cucerita de otomani, locuitorii obtinand privilegiul prin care cetatenii turci sa nu aiba voie sa se stabileasca aici, iar copiii nascuti in oras sa nu fie luati in oastea ienicerilor. Seara, cazare in zona Veliko Tarnovo/ Arbanasi.
Ziua 2. MUZEUL ETAR - DRYANOVO - VELIKO TARNOVO - BUCURESTI (aprox. 290 km)
Dimineata, dupa micul dejun, pornim spre Muzeul Etnografic „Etar”, asezat intr-un cadru natural superb, ce te invita la plimbari lungi pe ulitele pavate cu piatra, sa descoperi traditiile si obiceiurile zonei prin intermediul mesterilor locali, sa te implici in activitatile mestesugaresti, sa admiri si sa fotografiezi frumoasele case traditionale, vopsite in nuante de galben, portocaliu si albastru. Vom continua drumul spre Manastirea Dryanovo, aflata intr-o zona superba – fondata la sfarsitul secolului al XII-lea si la inceputul secolului al XIIIlea, pe timpul celui de-al doilea Imperiu Bulgar. Aceasta manastire ortodoxa a fost de doua ori arsa si pradata in perioada dominatiei otomane, fiind restaurata abia in anul 1845. Astazi, lacasul poarta hramul Arhanghelului Mihail. Altarul manastirii Dryanovo reprezinta unul dintre cele 100 de obiective turistice nationale din Bulgaria. La cca 300 m de manastire, vizitam pestera Bacho Kiro, cu galeriile sale luminate discret dar impresionant, pestera fiind de fapt un labirint complicat. Este situata la o altitudine de 335 m, iar la poale ei susura o alta cascada mititica, dar tare pitoreasca, formata de raul Andaka, ale carei ape patrund de milenii in stanca muntelui. Plecam din superba zona Gabrovo si ne indreptam catre Veliko Tarnovo, capitala medievala a Bulgariei, o zona cu peisaje deosebite, cu cel mai glorios trecut istoric din Bulgaria si se afla la doar 160 km de Bucuresti. Veliko Tarnovo este un important centru administrativ, cultural, istoric si turistic al Bulgariei. Orasul vechi se afla pe trei dealuri: Tsarevets, Trapezita si Sveta Gora. Fostele resedinte ale tarilor si ale patriarhilor Taratului vlaho-bulgar se afla pe dealul Tsarevets. Numele orasului provine de la cuvantul slav "tern" sau "turn" (tron) si de-a lungul anilor s-a transformat in Ternov, Turnov, Tur-nov, Turnovgrad, Turnovo, iar mai apoi in Veliko Tarnovo, fiind numit "Veliko" (Mare) datorita marimii si frumusetii sale. Dupa programul de vizita la Cetatea Tsaravets, timp liber pentru masa si cumparaturi. Pornim spre Bucuresti, unde vom ajunge seara, in functie de trafic si conditiile meteo.
Date de plecare 2023 |
Reducere - 15 % |
Reducere - 10 % |
Reducere - 5 % |
Loc in Dubla |
Supliment SGL |
Supliment partaj GARANTAT |
Copil 6 - 11.99 ani |
Al treilea adult |
28.10* |
68 € |
72 € |
76 € |
80 € |
40 € |
25 € |
70 € |
80 € |
*Incepand cu 13.10.2023 se va percepe un supliment de cazare in valoare de 10 eur/pers. (se achita obligatoriu la inscriere).
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
PRETUL INCLUDE : |
NU SUNT INCLUSE IN PRET : |
|
|
OFERTE & REDUCERI:
REDUCERE de pana la MAXIM 15% prin CUMULAREA urmatoarelor:
CLIENT FIDEL -5% REDUCERE pentru turistii care au mai achizitionat programe turistice de la agentia tour operatoare, atat direct, cat si prin intermediul agentiilor partenere a acesteia.
REDUCERE -5% pentru ULTIMA BANCHETA din autocar (in limita locurilor disponibile). Reducerea se aplica doar daca locurile sunt solicitate in mod expres la momentul rezervarii. In cazul in care bancheta este ocupata de ultimii turisti inscrisi, tariful va fi cel standard.
REDUCERE DE GRUP: la 6 pers= 3%, la 8 pers= 4%, la 10 pers. platitoare, a 11-a GRATUIT
*REDUCERILE sunt oferite in limita locurilor disponibile iar agentia poate modifica perioadele de aplicare a ofertelor!
In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile de calatorie impuse de tara de destinatie, in caz de retragere/renuntare, se aplica penalizari de 100% din valoarea avansului achitat conform pragurilor de mai sus.
SAFE PRICE (Tarif Standard) - 40% avans la inscriere, diferenta de plata cu pana la 14 zile inainte de plecare.
In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile de calatorie impuse de tara de destinatie, in caz de retragere/renuntare, se aplica pragurile de penalizare conform contractului, respectiv:
a) 25 €/persoana - taxa de serviciu, dupa primirea confirmarii serviciilor comandate (cu pana la 60 de zile inainte de plecare/intrare)
b) 25 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 59-30 zile inainte de plecare/intrare.
c) 50 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 29-16 zile inainte de plecare/intrare.
d) 100 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 15-0 zile inainte de plecare/intrare.
In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie de catre agentia organizatoare, turistul va beneficia de rambursarea integrala a avansului achitat, doar cu achitarea taxei de serviciu in cuantum de 25 €/persoana (care va fi scazuta din avansul achitat). Insa, in situatia in care turistul solicita reprogramarea calatoriei la o data ulterioara, nu se percepe taxa de serviciu.
Grup minim 40 pers. In cazul nerealizarii grupului minim se va anula circuitul, cu posibilitatea inscrierii pe un program similar.
In cazul unui grup mai mic de 40 pers., se va achita un supliment de neintrunire grup minim, dupa cum urmeaza: pentru un grup intre 25-29 persoane = 35 €/pers; iar pentru un grup intre 30-39 persoane = 20 € /pers.
Agentia organizatoare isi rezerva dreptul de a anula programul daca nu se vor inscrie minim 25 persoane, iar turistii vor fi instiintati nu mai tarziu de 7 de zile calendaristice inainte de inceperea executarii pachetului.
-
Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 25 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau recalculata in functie de numarul de participanti.
-
Tarifele mentionate in programul detaliat pentru vizitele optionale sunt informative si pot suporta modificari, in functie de partenerii locali/economia tarii sau alte detalii neprevazute.
-
Inscrierea la anumite excursii optionale, in timpul circuitului, se face in functie de marimea grupului si al locurilor disponibile in autocar.
-
Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare.
-
Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, respectand vizitarea tuturor obiectivelor din program.
-
Pentru explicatiile in obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
-
Turistii care solicita locuri pe primele 3 banchete din autocar, vor achita un supliment de 5% din tarif de loc in camera dubla (tarif standard, fara reduceri).
Conditii generale transport
-
Transportul se realizeaza cu autocare clasificate pentru curse internationale.
-
Repartizarea locurilor in autocar se efectueaza in functie de data inscrierii si de statiunea de destinatie (in cazul in care turistii nu au achizitionat locuri cu tarif preferential). Repartizarea locurilor in autocar la returul in tara poate fi diferita fata de cea de la plecare (datorita absentei turistilor care nu se intorc in tara, sau datorita prezentei unur turisti care se intorc dupa un sejur de 14 nopti), insa se va efectua in functie de data inscrierii.
-
Calatorii sunt obligati sa se prezinte la locul de preluare cu 15-30 de minute inainte de ora de plecare.
-
Pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe voucherul de calatorie sau pe informarea de plecare; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 1 ora de la transmiterea documentului de calatorie. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
-
Renuntarea in totalitate sau in parte la serviciile de calatorie numai a unuia sau a mai multor calatori pentru care a fost efectuata rezervarea nu da dreptul celorlalti participanti sa beneficieze de serviciile la care au renuntat ceilalti (ex.: utilizarea locului in mijlocul de transport), indiferent de natura relatiilor dintre semnatarii rezervarii (familie, prieteni, colegi etc.).
-
Calatorul este responsabil pentru bunurile proprii (documente, bijuterii, dispozitive electronice, bani, bagaje etc.) pe tot parcursul calatoriei, Agentia organizatoare fiind exonerata de orice dauna materiala/ financiara rezultata din pierderea, furtul sau confiscarea ori retinerea de catre autoritatile vamale a acestora.
-
Agentia nu poate fi considerata responsabila pentru neprezentarea la imbarcare a calatorilor, intarzierea acestora sau nerespectarea indicatiilor privind orarul/locul de imbarcare.
-
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
-
Documente de calatorie: Pasaport si/sau carte de identitate valabile minim 6 luni de la data iesirii din tara (in functie de destinatiile mentionate in programul detaliat, documentul de calatorie acceptat va fi specificat in informarea de plecare).
Conditii specifice
TRANSFERURI DE GRUP*
-
Transferurile de grup se confirma automat cu pana la 14 zile inainte de plecare, indiferent de numarul participantilor. Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
-
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin exceptie, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de nr. participantilor, pot implica mai multe mijloace de transport (3-4 schimbari) si pot exista timpi de asteptare intre imbarcare/debarcare si preluarea/-ile de catre partener/-ii care efectueaza transferul.
-
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de personalul de la bordul autocarului in timpul calatoriei de intoarcere. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata - grupul nu poate astepta turistii care intarzie.
-
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
-
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
-
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Conditii specifice
TRANSFERURI PREMIUM**
-
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
-
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
-
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
-
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
Conditii generale transport rutier
-
In mijloacele de transport sunt strict interzise: fumatul, consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
-
Pasagerii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
-
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
-
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
-
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 25 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Observatii / Conditii de calatorie:
-
Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.
-
Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina, pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
-
Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie nu prezinta urme de deteriorare a elementelor de siguranta si ca sunt valabile.
-
Autoritatile de frontiera isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul unei anumite tari a oricarei persoane care nu prezinta suficienta credibilitate. Agentia de turism nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii care nu pot fi depistate anterior datei plecarii.
-
Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, cu respectarea vizitarii tuturor obiectivelor din program. Pentru explicatiile la obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
-
Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
-
Obiectivele turistice redactate cu litere ingrosate si inclinate (Bold- Italic), se viziteaza doar la exterior. In situatia in care nu se mentioneaza altfel, turul de oras este panoramic cu autocarul, implicit turul se va face pietonal.
-
Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
-
Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare.
-
Agentia organizatoare nu garanteaza existenta anumitor facilitati de cazare (minibar, frigider, aer conditionat, ferestre rabatabile, seif), atat timp cat se asigura clasificarea pe stele mentionata in programul detaliat. Hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
-
Nominalizarea hotelurilor se va face in informarea de plecare transmisa cu 3 zile inainte de inceputul calatoriei (sau prin exceptie cu maximum 24 h inainte de plecare), in functie de marimea grupului. Mentiunea ”sau similar” in dreptul denumirii hotelului, face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
-
Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii.
-
In situatia in care turistul are cerinte speciale cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special s.a., acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
-
In ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii.
-
Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa.
-
Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale).
-
Nu sunt necesare vaccinari speciale pentru aceasta destinatie;
-
Pentru majoritatea excursiilor, copiii in varsta de 6 - 12 ani, beneficiaza de reducere, numai pentru cazare in camera cu doi adulti.
-
Pentru reducerea de grup, toti turistii din acel grup trebuie sa fie inscrisi pe acelasi program, aceeasi data de plecare si aceeasi rezervare.
Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra