COMPLEX HOTELIER BALNEO SPA SIRENA
Saturn, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
FACILITATI UNITATEDotari generale: restaurant, parcare proprie- contra cost, 20 Lei/ zi/ autoturism, in limita locurilor disponibile, internet WI-FI in looby bar si receptie, parter si 14 etaje, bar de zi, terasa, baza de tratament.
Servicii incluse:
- program de seara- muzica live pentru adulti;
- depozitarea si pastrarea bagajelor;
- comanda taxi;
- jocuri divertisment (sah, table, rummy, carti de joc, tenis de masa);
- informatii turistice, cultural- sportive, adrese.
Observatie:
Pentru camerele cu vedere frontala la mare se achita o taxa suplimentara la receptia hotelului.
TRATAMENT
Factori naturali:
- namol sapropelic din Lacul Techirghiol
- apa sulfuroasa Lacul Mangalia
- apa sarata Marea Neagra
Recomandari: afectiuni reumatismale inflamatorii si degenerative, recuperarea sechelelor posttraumatice, hernia de disc, afectiuni neurolgice centrale si periferice, tulburari circulatorii periferice, osteoporoza, reducerea hipertensiunii arteriale usoare/ medii.
Pentru seriile cu tratament zilele de intrare sunt Duminica, Luni.
Tratamentul se efectueaza de luni pana vineri.
Programul se personalizeaza la indicatiile medicului si va cuprinde 2 sau 3 din urmatoarele proceduri: baie cu namol, impachetare cu namol, masaj uscat terapeutic cu uleiuri aromate, masaj cu namol, bai de plante, kinetoterapie, electroterapie, aerosoli (apa de mare, apa de sulf).
CONSULTATIA MEDICALA SE ACHITA LA RECEPTIE: 80 LEI/ PERSOANA
DESCRIERE CAMERE
Duble: - camere cu pat matrimonial sau doua paturi.
Apartamente: - apartamentul este compus din living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial.
Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus la camere, baie cu cada in apartamente, balcon, uscator de par, telefon, seif.
LOCALIZARE
Hotelul este pozitionat la 20 m de plaja, in partea nordica a statiunii, este primul hotel la intrarea in statiune dinspre Venus.
POLITICI
Este interzisa scoaterea alimentelor si a bauturilor din restaurantul complexului, masa servindu-se strict in locurile destinate acestui scop.
Turistii nu au voie sa fumeze in camera, nu au voie cu resou, fitru de cafea, pepeni si alimente in camera de hotel, in caz contrat sejurul va fi anulat!
Turistii nu au voie sa foloseasca prosoapele hotelului la plaja sau in baza de tratament.
Nu se accepta animale de companie.
SERVICII DE MASA
Se acorda in restaurantul Sirena, categoria 3 stele, micul dejun in sistem bufet suedez (7:30 - 10.00), include diverse preparate si bauturi: apa, suc, ceai, lapte si cafea. Pranzul (12:00 - 15:00) si cina (18.30 - 21:00)- autoservire pe baza de fisa cont client.
Servicii masa pranz si cina copii:
- copiii 0- 13 ani achita 50% din tariful pentru un adult;
- copiii peste 14 ani achita 100% tarif de adult.
FACILITATI COPII
CAMERA DUBLA- capacitate maxima 2 adulti si 1 copil 14- 17 ani sau 2 adulti si 2 copii: 1 copil 0- 7 ani + 1 copil 8- 13 ani
In camera dubla se poate introduce un singur pat suplimentar.
APARTAMENT- capacitate maxima 2 adulti si 2 copii 0- 13 ani sau 3 adulti si 1 copil 0- 13 ani.
CAMERA SINGLE- capacitate maxima- 1 adult si 1 copil 0- 7 ani.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra