Del Mar (fost Vulturul)
Venus, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Del Mar Venus este pozitionat in centru statiunii, pe malul lacului Razelm, langa complex Mera Resort, si la 110 de metri fata de plaja.1. Politica de cazare
Check-in si Check-out: Ora de check-in este 18:00, iar ora de check-out este 12:00.
La sosire, oaspetii sunt rugati s prezinte un act de identitate valabil cu fotografie.
Alocarea camerelor: Toate camerele sunt duble. Alocarea numrului, etajului camerei, tipului de pat a matrimonial sau twin. (indiferent de tipul acesteia care este confirmat in momentul efecturii rezervrii - cu vedere la mare sau fr vedere la mare) se face la receptie, in functie de disponibilitate, in momentul check-in-ului. Accesul in camere:se face cu ajutorul unui card oferit la Check-in.
In momentul cazrii, Receptia va pune bratari turistilor care urmeaz s fie acomodati. Purtarea bratariii este obligatorie pe toata durata sejurului (cu exceptia copiilor sub 5 ani). Fiecare tip de pachet are o bratara cu o culoare specific.
Animale de companie: nu este permis accesul cu animale de companie, indiferent de talie
.
Fumat: Fumatul este interzis in interiorul cldirii si in zonele neamenajate.
2. Politica de servire a meselor
Servicii de mas: Mesele sunt servite in sistem bufet suedez, cu buturi incluse in timpul mesei. In cazul in care sunt sub 20 de turisti la masa, acestea se vor servi in regim Set Menu.
Accesul la restaurant:se face strict pe baza bratarii. Oaspetii sunt rugati s informeze hostessa despre numrul camerei.Va rugam sa va imbracati corespunzator, in caz contrar nu veti fi primiti la masa.
Scoaterea alimentelor: Este strict interzis scoaterea alimentelor si buturilor din restaurant. Din motive sanitare si comerciale, nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camere sau pe balcon a produselor alimentare.
Regim special: Pentru a asigura asistenta necesara oaspetilor cu un regim alimentar special, acestia sunt rugati sa anunte cu 24 ore inanite de check-in despre alergii / intolerante alimentare.
Pachetul cu demipensiune a mic dejun si pranz, prima masa va fi micul dejun, incepand cu a doua zi de cazare si ultima masa va fi pranzul dupa predarea camerei. Atentie! Nu se poate schimba pranzul din ultima zi cu alte servicii sau sa fie servit in prima zi la sosire.
Pachetul cu demipensiune a mic dejun si cina, prima masa va fi cina, incepand cu prima zi de cazare si ultima masa va fi micul dejun din ultima zi de cazare. Atentie! Nu se poate schimba cina cu pranzul sau cu alte servicii.
Pachetul cu pensiune completa a mic dejun, pranz si cina, prima masa va fi cina, incepand cu prima zi de cazare si ultima masa va fi pranzul dupa predarea camerei.
In cazul in care turistii nu se vor prezenta la mesele incluse / achitate, contravaloarea acestora nu se va returna sau aloca pentru alte servicii.
3. Politica de plat
Modalitati de plat: Acceptm plata in numerar, prin transfer bancar sau cu cardurile de credit/debit urmtoare: Visa, Mastercard, precum si cardurile de vacanta Sodexo, Up Romania si Edenred. Plata (taxa de statiune / alte servicii solicitate ulterior / etc.) se va efectua la Receptie, la momentul Check-in-ului.
4. Politica de siguranta
Supravegherea copiilor: Parintii sunt responsabili pentru supravegherea copiilor pe toata durata sejurului. Hotelul nu-si asum responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
Bunuri de valoare: Pentru a asigura siguranta bunurilor dumneavoastr de valoare, v recomandm s le depozitati in seiful de la Receptie. Hotelul nu este responsabil pentru obiectele pierdute sau furate.
Supraveghere video: Hotelul dispune de un sistem de supraveghere video in zonele comune, pentru a asigura siguranta oaspetilor
5. Politica de parcare
Parcare: Oferim o parcare gratuit, in limita locurilor disponibile. Parcarea nu este pzit, iar hotelul nu este responsabil pentru eventualele daune aduse autovehiculelor.
6. Alte Politici
Prelucrarea datelor: Hotelul colecteaz si prelucreaz datele dumneavoastr cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Pentru mai multe detalii, v rugm s consultati politica noastr de confidentialitate de pe site www.delmarvenus.ro.
In spatiile comune din interiorul hotelului (Restaurant, Receptie) nu se permite accesul in costum de baie.
Deteriorarea bunurilor: Orice deteriorare a bunurilor hotelului va fi adugat la nota de plat.
Cereri speciale: Vom face tot posibilul s onorm cererile dumneavoastr speciale, in limita disponibilitatii.
*Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea Agentiei acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, eliberarea mai tarziu de ora 12:00, promisiunea de camere alaturate, sau pe un anumit etaj al hotelului daca acestea nu au fost confirmate anterior in scris de catre hotel.
7 Facilitati si servicii gratuite
- Trezirea turistilor la ora solicitata
- Pstrarea obiectelor de valoare
- Transmiterea de mesaje
- Predarea corespondentei turistilor
- Pstrarea obiectelor uitate si anuntarea turistilor
- Pstrarea bagajelor la sosirea sau plecarea turistilor
- Internet wireless
- Comenzi taxi
- Rezervare de bilete la receptie
- TV prin cablu
- WI-FI
- Aer Conditionat
- Balcon Individual
- Loc de joaca copii
Camerele dispun de balcoane individuale, bai modernizate, uscator de par, mobilier nou, frigider, Televizor LCD, aer conditionat .
Patutul pentru bebelus este de tipul tarc pliabil cu plasa, are suprafata interioara de 60x120cm si se ofera gratuit la cerere.
Va rugam sa aveti in vedere ca spatiul de manevra din camera poate fi astfel redus. Camera si balconul au suprafata aproximativa de 18 mp si sunt dotate cu pat dublu (160x200cm) sau 2 paturi twin (90x200cm fiecare).
Preferintele pentru tipul patului, etaj sau vedere pot fi onorate doar in limita disponibilitatii din ziua sosirii, nu se garanteaza.
Serviciul de curatenie se desfasoara zilnic intre orele 9 si 12:30.Acesta presupune curatarea grupului sanitar, ridicarea sacilor menajeri, ordinea in camera si asezarea patului daca nu se afla obiecte personale.
Pentru a putea oferi oaspetilor nostri un sejur placut, ne rezervam dreptul de a intra in camera pentru curatenie, intretinere, verificari sau pentru a preveni eventualele pagube. Personalul hotelului va bate la usa si va cere voie inainte de a intra in camera. Va rugam sa contactati personalul hotelului daca nu doriti sa fiti deranjati.
Pentru ca ne dorim sa protejam mediul inconjurator dar si confortul dumneavoastra este prioritar pentru noi am decis ca oaspetii care au un sejur de mai mult de 3 zile vor beneficia de schimbarea lenjeriei. Inlocuirea prosoapelor se face 1 data pe zi doar daca acestea sunt lasate in grupul sanitar pe pardoseala.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra