× Hello Holidays

Del Mar (Fost Vulturul)

Venus, Jud. Constanta, Romania

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Profil: Relaxare si Confort Localizare: Complexul Hotelier Del Mar este situat in centrul statiunii Venus, la o distanta de 30 de metri de plaja Marii Negre, pe malul lacului Razelm. Descriere: Hotel Del Mar Venus 3 stele, fostul Hotel Vulturul, si-a schimbat la inceputul anului 2020 proprietarul, apartinad acum grupului hotelier Del Mar, care detine mai multe unitati de cazare pe litoralul romanesc. Hotelul, renovat in totalitate, are o arhitectura unica pe rotund, dispune de un numar de 206 camere duble si single, situate pe 13 nivele (parter plus 12 etaje) si este dotat cu doua lifturi a cate 12 persoane. Toate spatiile de cazare dispun de aer conditionat, balcon individual, minibar, televizor si conexiune la internet wireless in spatiile comune. Camerele de la parterul hotelului sunt prevazute cu dotari pentru persoanele cu dizabilitati. Camere: Hotelul are o arhitectura unica pe rotund si dispune de un numar de 206 camere duble si single, situate pe 13 niveluri (parter + 12 etaje), avand 2 lifturi a cate 13 persoane, renovat in totalitate, bai modernizate, mobilier nou, frigider, TV prin cablu, internet si A.C.; toate camerele dispun de balcoane individuale. Toate camerele sunt prevezute cu balcon individual cu mase si scaune, aer conditionat, televizor cu ecran plat, minibar, conexiune internet wireless, baie cu uscator de par si prize pentru aparat de ras. 14 camerele de la parterul hotelului sunt prevazute cu dotari pentru persoanele cu dizabilitati. Pe fiecare etaj exista 2 camere twin, restul camerelor sunt matrimoniale, care se pot suplimenta cu cate un pat de copil. Camera dubla are o dimensiune de 18 m2 Restaurant: Restaurantul are o capacitate de 500 locuri si terasa, pe malul Lacului Razelm, unde se pot servi preparate delicioase intr-o companie placuta cu muzica ambientala. Acesta este complet modernizat si dotat cu echipament de ultima generatie si aer conditionat. Mic dejun : bufet suedez (7:30 a 10:00) include: apa, suc, ceai, cafea, draft; Demipensiune : Mic dejun bufet suedez (7:30 a 10:00) include: apa, suc, ceai, cafea, draft; Pranz bufet suedez (12:30 a 14:30) include: cafea, apa, suc fr acid, vin alb/ rosu draft; Pensiune completa : Mic dejun bufet suedez (07:30 a 10:00) include: cafea, apa, suc fr acid; Pranz bufet suedez (12:30 a 14:30) include: cafea, apa, suc fr acid, vin alb/ rosu draft; Cina bufet suedez ( 18:30-20:30) include: cafea, apa, suc fr acid, vin alb/ rosu draft; - Micul dejun si pranzul se servesc incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. - Mesele se servesc in regim bufet suedez pentru minimum 40 persoane, in cazul in care nu se intruneste numrul de persoane acestea vor avea variante la alegere (meniuri prestabilite) - Accesul la masa de pranz in ziua de check out se face doar dupa eliberarea camerei. Politici copii: Facilitati copii in camera dubla (se aplica DOAR pentru Early Booking): - 2 adulti + 1 copil 0-4.99 ani, copilul beneficiaza de gratuitate la cazare si masa. - 2 adulti + 2 copii 0-4.99 ani, copiii beneficiaza de gratuitate la cazare si masa. - 2 adulti + 1 copil 5-7.99 ani copilul beneficiaza de gratuitate la cazare si masa - 2 adulti + 2 copii 5-7.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa. Al doilea copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa si achita valoarea patului suplimentar 10 euro/zi. - copiii peste 8 ani sunt tarifati conform tabelului de mai jos Info utile: Check-in: incepand cu ora: 18:00 Check-out: pana la ora: 12:00 Cazarea mai devreme de ora 18:00 sau eliberarea camerei mai tarziu de ora 12:00, depind de disponibilitatea hotelului si vor fi suprataxate. Late check-out: Intre orele: 12:00 a 16:00 se va incasa 30% din valoarea unei nopti de cazare. Intre orele: 16:00 a 19:00 se va incasa 50% din valoarea unei nopti de cazare. Peste orele: 19:00 se va incasa contravaloarea unei nopti de cazare. - Unitatea nu isi asuma rspunderea pentru lipsa obiectelor de valoare nepredate pe baza de proces verbal ctre seiful central din receptie. - Daca pe timpul sederii in hotel, sejurul se scurteaz, banii achitati pentru cazare nu se returneaz si nu se compenseaz cu alte servicii. - Reclamatiile privind serviciile prestate trebuie formulate in scris, inainte de terminarea sejurului. Reclamatiile fcute dup plecare nu pot fi identificate deci, nu pot fi luate in considerare. - Unitatea isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela. - Fumatul NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului cu exceptia spatiilor special amenajate (taxa penalizare fumat in camera este de 500/zi). - Hotelul dispune de 2 sali de conferinte (cu o capacitate de 140 locuri respectiv 100 locuri, dotate cu videoproiector, flipchart, ecran proiectie). . SERVICII SUPLIMENTARE GRATUITE - Parcare - Transmiterea de mesaje - Pstrarea obiectelor uitate si anuntarea turistilor - Pstrarea bagajelor la sosirea sau plecarea turistilor - Internet wireless in spatiile comune din hotel - Comenzi taxi - Rezervare de bilete la receptie SERVICII SUPLIMENTARE CU PLATA - Servicii de spltorie si clctorie - Inchirieri de masini- servicii agentie Incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Solicita oferta