Delfini
Nidri, Lefkada, Grecia
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situată în Nidri (Lefkada), Delfini este o proprietate de 2 stele care oferă unități de cazare cu aer condiționat și o grădină frumos amenajată. Se oferă acces gratuit la internet Wi-fi în spațiile publice. Parcarea este disponibilă la proprietate gratuit.
Fiecare cameră dispune de minibar. Camerele luminoase de la Delfini sunt dotate cu aer condiționat, Tv și seif. În camere există baie cu cadă sau duș prevăzută cu foehn. Unele camere au balcon, cu vedere la grădină, unde oaspeții se pot relaxa în compania celor dragi. Fiecare unitate de cazare are frigider.
La Delfini oaspeții au la dispoziție un restaurant care servește mâncare à la carte. Preparate din bucătăria grecească așteaptă să fie degustate în fiecare zi. Oaspeţii pot avea diverse băuturi răcoritoare sau alcoolice la bar.
Delfini are în apropiere o plajă cu nisip. Pe plajă există șezlonguri și umbrele de plajă contra cost.
Delfini se află la 17 km de Orașul Lefkada și la 24 km de Aeroportul Aktion.
Cele mai apropiate atracții de Delfini sunt: Cascada Dimosari - 400 m, Insula Scorpionilor - 3,2 km, Peștera Papanicolis - 6,9 km.
Restaurante
- Delfini - Bucătărie: grecească, fructe de mare, europeană, Meniu: à la carte
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra