. Faleza By Vega
Galati, Jud. Galati, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Oaspetii hotelului beneficiaza de 73 de camere single, double, business si apartamente, salon de Mic Dejun, toate avand la dispozitie un personal dedicat si pasionat.In 2018, odata cu renovarea, reechiparea si redecorarea camerelor, arhitectii si decoratorii au creat un ambient familiar care asigura confortul si sentimentul de acasa.Toate camerele hotelului beneficiaza de: internet wireless, televizor LCD, climatizare, minibar, linie telefonica directa, acces pe baza de cartela.
Centrul de Conferinte VEGA Hotels dispune de logistica, dotari tehnice, sistem de traducere simultana si echipa de profesionisti ce asigura organizarea cu succes a oricarui eveniment: de la team-building-uri si seminarii, pana la simpozioane, work shop-uri, prezentari de produs, conferinte si congrese.
In Lyra Restaurant veti putea trai cu adevarat experienta de 4 stele a unui serviciu a la carte, asigurat de ospatari si bucatari profesionisti, cu preparate pe cat de sanatoase, pe atat de creative, servite alaturi de vinuri de exceptie.
Cele 2 restaurante din cadrul Faleza Hotel by Vega, aflate in topul gastronomiei galatene, cu terase animate si favorizate de privelistea panoramica asupra Dunarii, asigura o experienta culinara memorabila.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra