Globo
Split, Croatia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Ideal atat pentru turisti, cat si pentru oamenii de afaceri, Hotelul Globo dispune de servicii si facilitati de calitate, oferite de personalul amabil si ospitalierLocalizare
Fermecatorul Hotel Globo se afla la 10 minute de mers pe jos de Palatul Diocletian si aproape de statia de autobuz care permite acces facil catre alte muzee si obiective importante ale orasului Split. Pentru iubitorii de shopping sau viata de noapte, hotelul reprezinta alegerea ideala: nenumarate cafenele, baruri si restaurante, dar si magazine ii asteapta. Celebra plaja Bacvice este la numai 20 de minute distanta fata de hotel.
Facilitati hotel
Hotelul Globo pune la dispozitia turistilor urmatoarele facilitati: receptie 24h, parcare privata, sala de conferinte, room service, servicii de inchireri masini, biciclete si barci. Restaurantul hotelului ofera un mic dejun compus dintr-o varietate de preparate traditionale, iar terasa de pe acoperis reprezinta un loc fantastic pentru a savura o bautura.
Facilitati camere
Cele 33 de camere pe care hotelul le pune la dispozitia clientilor sai, sunt foarte spatioase, confortabile si dispun de toate facilitatile moderne necesare pentru petrecerea unui sejur placut: aer conditionat, telefon, acces internet, mini bar, seif, TV LCD prin satelit, baie proprie cu dus sau cada, uscator de par, oglinda de machiaj. Turistii pot alege intre camere duble, triple sau de familii.
Puncte forte
Pozitie excelenta fata de centrul istoric si plaja, camere spatioase, moderne si de diferite tipuri, servicii variate de inchireri, aproape de Dealul Marjan (renumit pentru nenumaratele activitati in aer liber)
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra