GRAN HOTEL DELFIN
Benidorm - Costa Blanca, Spania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Gran Hotel Delfin este o proprietate de 4 stele situată în Benidorm care oferă un restaurant și o piscină în aer liber cu șezlonguri și umbrele de soare. Pentru petrecerea timpului liber oaspeții au la dispoziție activități de agrement pe timpul zilei și programe de divertisment seara. Proprietatea are servicii de recepție cu program non - stop, concierge și închirieri auto. Se oferă acces gratuit la internet Wi-fi în spațiile publice. Parcarea este posibilă pe stradă, în imediata apropiere a proprietății.
În camere există baie cu cadă sau duș prevăzută cu foehn. Oaspeții au la dispoziție serviciul de room service pentru a servi masa sau diverse băuturi. Camerele luminoase de la Gran Hotel Delfin sunt dotate cu aer condiționat, Tv și seif. Oaspeții au acces gratuit la serviciul Wi-fi în camere. Curățenia in cameră se face zilnic. Proprietatea oferă camere pentru familie cu o suprafață mai mare și un număr mai mare de paturi față de cele standard. Se pot rezerva de asemenea camere pentru nefumători.
La Gran Hotel Delfin oaspeții au la dispoziție un restaurant care servește mâncare în stil bufet. Masa poate fi servită atât în interior, cît si în aer liber, pe terasă, în funcție de vreme. Oaspeţii pot avea diverse băuturi răcoritoare sau alcoolice la bar. De asemenea , în cadrul proprietății, există cafenea și snack bar ideale pentru o gustare rapidă. Pentru cei cu anumite nevoi de nutriție, Gran Hotel Delfin oferă meniuri pentru diete speciale.
Din facilitățile oferite de proprietate nu lipsesc facilitățile spa, unde oaspeții se pot relaxa în voie la diverse tipuri de masaj. Gran Hotel Delfin are în dotare cadă cu hidromasaj. În cadrul proprietatății există piscină în aer liber pentru cei care doresc să se relaxeze și să se bronzeze. Aceasta este prevăzută cu șezlonguri confortabile, prosoape și umbrele de soare. Proprietatea are o piscină care oferă o vedere panoramică asupra întregii zone
Oaspeții își pot petrece timpul liber jucând tenis de masă. Pentru cei dornici de socializare, echipa de animatori pregătește zilnic momente de distracție în grup sau concursuri cu premii. Seara, Gran Hotel Delfin organizează spectacole cu muzică live și alte show-uri atrăgătoare.
În zonă se organizează sesiuni de scufundări și se poate practica ciclism. Gran Hotel Delfin este o alegere excelentă pentru călătorii interesați de natură. Împrejurimile oferă posibilitatea organizării de tururi cu bicicleta, ore de călărie, sesiuni de snorkelling. Gran Hotel Delfin oferă serviciul de închirieri biciclete contra cost.
Copiii au la dispoziție canale TV, jocuri și puzzle-uri.
Facilitățile de la proprietate mai cuprind și un lift, o cameră pentru bagaje, un seif și Tv în spațiile comune. Printre alte servicii se regăsesc schimb valutar și serviciul de spălătorie. Biroul de turism de la Gran Hotel Delfin poate furniza informații turistice.
Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Alicante, situat la o distanță de 44 km. La cerere proprietatea organizează transfer la/de la aeroport contra cost.
Cele mai apropiate atracții de Gran Hotel Delfin sunt: Las Rejas Golf Course - 1,6 km, Port - 2,3 km, Church of San Jaime and Santa Ana - 2,5 km.
Restaurante
- Restaurant - Meniu: bufet
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra