Grand Hotel Adriatic II
Opatija, Croatia
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: la 10 minute de mers de centrul statiunii Opatija, aproape de malul marii (plaja betonata) si de promenada Lungomare, la 47 km de aeroport. Caracteristici hotel: restaurant, bar, piscina acoperita la ultimul etaj al hotelului, cazinou, servicii de spalatorie/ curatatorie, schimb valutar, magazin de suveniruri, internet cafe (cu plata). Pentru sezlonguri si umbrele pe plaja se plateste suplimentar. Camerele standard au o capacitate maxima de 3 persoane si sunt echipate cu: baie cu cada sau dus, aer conditionat, uscator de par, TV satelit, minibar, seif (cu plata), telefon. Camerele superior sunt renovate si sunt echipate cu: baie cu cada sau dus, aer conditionat, uscator de par, TV satelit, minibar, seif (cu plata), telefon, conexiune la internet (cu plata). Activitati: centru wellness (cu plata suplimentara: sauna, tratamente, masaj), terenuri de tenis (cu plata). Masa: demipensiune: mic dejun bufet si cina meniu/ bufet.Opinia noastra: hotelul Grand Adriatic este alcatuit din 2 cladiri distincte: Adriatic I 4* si Adriatic II 3*. Facilitatile celor doua hoteluri (restaurant, centru wellness, bar) sunt comune, doar camerele difera. Camerele de 3* sunt mai mici ca suprafata si mai uzate. Camerele de categoria 4* sunt modern decorate si putin mai spatioase.
Pagina web: www.hotel-adriatic.hr
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra