HOTEL ADRIA
Saturn, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
INFORMATII GENERALEHotelul Adria va intampina cu o atmosfera calda si primitoare.
Hotelul a intrat in circuitul tristic in iunie 2007, iar ultima renovare si modernizare s-a facut in anii 2022-2023.
FACILITATI UNITATE
Restaurant ( 40 locuri) cu terasa acoperita (72 locuri) si terasa in aer liber (90 locuri), loc de joaca pentru copii 3-12 ani, parcare proprie, gratuita in limita locurilor disponibile.
DESCRIERE CAMERE
Hotelul se compune din:
- 19 camere duble cu pat matrimonial de 160/200 cm.
- 1 garsoniera cu doua paturi matrimoniale: un pat de 140/200 cm si un pat de 160/200 cm)
- 7 triple cu pat matrimonial de 160/200 cm si canapea extensibila cu latime de 120 cm sau 140cm)
- 3 suite cu pat matrimonial de 160/200 cm si canapea extensibila cu latime de 140cm. Fiecare camera dispune de baie, aparat de aer conditionat siTV.
Dotari camere: parchet, aer conditionat, minibar (frigider), telefon, uscator de par, TV, internet wireless - gratuit, baie proprie cu cabina de dus, balcoane (la un anumit nr. de camere) cu masuta si scaune de relaxare.
LOCALIZARE
Hotelul este situat pe strada principala a statiunii Saturn la aprox. 3 minute de plaja (mers pe jos).
SERVICII MASA
Se asigura in restaurantul hotelului, in sistem masa in cont/card client.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra