HOTEL AIDA
Saturn, Jud. Constanta, Romania
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Mic dejun obligatoriu pe toata perioada sezonului 2021. Mesele principale( dejn/cina)- optionale; Pentru acestea exista posibilitatea de a opta pentru servirea dejunului sau cinei la alegere, optiunea se face la chech-in.Micul dejun meniu fix.
Mesele principale :dejun/cina a la carte sau autoservire.
Alte servicii:
Parcare contra cost-15 lei/zi/autoturism in limita locurilor disponibile si se achita la receptia hotelului;
Racitorul este contra cost: 12 lei/zi in functie de disponibilitate si se achita la receptia hotelului.
.Facilitati pentru copii:
- Copii intre 0-2.99 ani - gratuitate la cazare si masa;
- Copiii de la 3-6.99 ani - gratuitate la cazare, dar achita 50 % din serviciile de masa achizitionate de adult, (fara pat suplimentar).
- Copiii de la 7-11.99 ani - achita 50 % din valoarea pachetului achizitionat de adult cu pat suplimentar.
- Copiii de la 12-17.99 ani - achita 70% din tariful de cazare al adultului si 100 % din valoarea mesei, cu pat suplimentar.
- Cazarea copiilor se face pe baza certificatului de nastere, cu obligativitatea inscrierii lor pe voucher.
Camera dubla- maxim 2 adulti +2 copii;
In camera dubla se admite doar un pat suplimentar sau o canapea extensibila,
Paturile suplimentare valorifica doar cu acordul prealabil al hotelului , in limita disponibilitatii.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra