HOTEL CRISTAL.
Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat aproape de centrul orasului Cluj-Napoca la 600 de metri de Cluj Arena, Hotelul Cristal ofera cazare cu terasa, parcare privata gratuita si un restaurant. Acest hotel de 3 stele ofera spatiu de depozitare a bagajelor, receptie de 24 de ore, transferuri de la aeroport si WiFi gratuit.Camerele hotelului sunt dotate cu aer conditionat, o zona de relaxare, un TV cu ecran plat cu canale prin cablu, seif si o baie privata cu dus, articole de toaleta gratuite si un uscator de par. Toate unitatile includ un birou.
Tipuri de camere:
Camere duble: cu pat matrimonial sau 2 paturi: camerele au baie cu dus.
Suite: sunt ideale pentru persoanele care cauta spatiu suplimentar si confort. Camerele noastre de tip suita ofera o zona spatioasa pentru 4 persoane. Suitele dispun de un pat dublu, o canapea extensibila (in aceeasi camera), o baie cu cada si toate facilitatile pentru un sejur confortabil.
Apartamente: au o capacitate de 4 persoane, cu un pat dublu, o canapea extensibila (in camera separata), o baie cu cada si toate facilitatile de care aveti nevoie pentru un sejur confortabil.
Micul dejun este disponibil zilnic si include optiuni bufet, continentale si italiene. Restaurantul este disponibil si pentru pranz sau cina a la carte, avand un specific italian.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra