Hotel Dubrovnik
Zagreb, Croatia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Dubrovnik este situat in piața principală din centrul orașului Zagreb, avand o tradiție care datează din anul 1929. Acesta oferă camere și suite renovate, cu decor clasic și facilități moderne. Hotelul pune la dispoziție centru de afaceri, sală de gimnastică, bar, restaurant si acces gratuit la internet WiFi.
Toate camerele au aer condiționat și baie privată, dotată cu duș sau cadă și uscător de păr. De asemenea, fiecare cameră este prevăzută cu TV și minibar.
Oaspeții au la dispoziție un bar in hol (Lobby Bar) și restaurantul American Steak House, care oferă, de asemenea, preparate tradiționale italienești și mancăruri din bucătăria croată. Hotelul are si o terasă de vară.
Hotelul Dubrovnik este inconjurat de toate atracțiile turistice importante, precum și de parcuri și promenade cu numeroase baruri și restaurante. In imediata vecinătate, oaspeții vor găsi Catedrala, piața pitorească Dolac in aer liber și principala stradă comercială, Ilica.
In plus, hotelul are săli de conferințe moderne, cu lumină naturală si vedere la piața principală. Gara principală se află la 900 de metri. Autogara se află la 1,9 km, iar Aeroportul Zagreb este situat la 18 km.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra