HOTEL MELODIA
Venus, Jud. Constanta, Romania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Dotari generale: Restaurant, bar, terasa, parcare gratuita (in limita disponibilitatii locurilor), loc de joaca pentru copii, gradinita, acces persoane dezabilitati, internet wireless, piscina , sala de fitnes si sauna.
Dotari camere: Hotelul dispune de 110 camere duble dotate cu mobilier modern,aer conditionat, televizor, cablu TV, minibar, uscator de par, acces in camera card.
Serviciile de masa : Se acorda in restaurantul hotelului, astfel: - Mic dejun in perioadele 10.06-20.06.2022 si 06.09-12.09.2022
- All inclusive in perioada 21.06-05.09.2022
In perioadele 28.05-20.06 si 06.09-12.09, serviciile de masa in regim de demipensiune (cina) sau pensiune completa (pranz + cina), se vor asigura la tarifele de 50 lei/zi/adult, respectiv 100 lei/zi/adult in regim fisa con(a la carte din meniul restaurantului).
Servicii incluse : Acces la piscina , parcare, gradinita copii, sala fitnes .
Alte servicii: Servicii de secretariat, primire si expediere corespondenta, informatii turistice.
Facilitati pentru copii:
- Copiii intre 2-12 ani - gratuitate la cazare si 50 % la serviciile de masa fara pat suplimentar.
- Pat suplimentar - 50 % din valoarea unui loc de cazare. Serviciile de masa se achita integral
Restaurant, parcare proprie -gratuita cu acces pe baza de card, acces persoane cu dizabilitati, loc de joaca pentru copii, internet -wireless, gradinita de copii, bar la pisicina, terasa
Este permis accesul cu animale de companie in baza unui tarif de 20 lei/animal/zi.
Nu este permis accesul cu animale de companie in cadrul restaurantului (inclusiv terasa).
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra