HOTEL NUFARUL
Baile Felix, Jud. Bihor, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
MENIU OFERTE: Sejururi de minim 2 nopti fara tratament, sejururi de minim 5 nopti cu tratament inclus.INFORMATII GENERALE:
Hotel Nufarul este recomandat turistilor care doresc o atmosfera mai intima insa fara sa renunte la locatia centrala din apropierea Strandului Apollo.
DESCRIERE UNITATE DE CAZARE: Hotel Nufarul este situat intr-o zona linistita a statiunii Baile Felix ideala pentru sejur de odihna. Turistii cazati aici au acces printr-un coridor acoperit la baza de tratament si piscinele Hotelului Termal.
FACILITATI UNITATE: Tratament: se acorda in baza de tratament a hotelului Termal: hidroterapie (bai cu apa termala in bazine si vane, bai de plante, dus subacval, dus scotian, afuziuni, baie drenolimfatica), kinetoterapie in bazine cu apa termala si vane, elongatii, electroterapie (stanger, bai galvanice, diadinamice, ultrasunete, laser, curenti interferentiali, unde scurte, TENS, magnetodiaflux; inhalatii de aerosoli cu ape termale si medicamente; termoterapie (impachetari cu parafina); aromoterapie (bai cu arome, gimnastica relaxanta, masaj cu uleiuri); masoterapie (masaj general si partial, masaj relaxant si tonifiant; kinetoterapie.
Tratamentul balnear include consultatie medicala initiala, 15 de proceduri / 5 zile lucratoare (exceptie sambata, duminica si sarbatorile legale; procedurile din zilele exceptate se vor reprograma; asistenta medicala permanenta).
Turistii cazati in cadrul Hotelului Nufarul au acces gratuit la piscinele hotelului Termal.
DESCRIERE CAMERE: Hotelul are 68 camere duble, unele camere au balcon, 4 camere single si 4 apartamente. Camerele duble au ca dotare pat matrimonial sau twin, mocheta, aer conditionat, doua fotolii, tv, telefon, minibar, internet Wi-Fi, baie cu cada, uscator de par. Halate de baie si papuci de camera.
LOCALIZARE: Hotelul se afla vis-avis de strandul Apollo, lipit de Hotel Termal.
ATRACTII TURISTICE: Pestera Ursilor (86 km de Oradea), Stana de Vale (statiune pentru sporturi de iarna), Pesterile din Muntii Apuseni, orasul Oradea, avenul de la Beftia, rezervatia naturala Nimphaea Lotus Thermalis de la Baile 1 Mai.
POLITICI: Check-in incepand cu orele 14:00; check-out pana la orele 12:00.
La receptie se achita taxa speciala de promovare turistica - 1% din valoarea primei nopti de cazare. Nu se accepta accesul cu animale de companie.
Turistii trebuie sa prezinte la hotel dovada de asigurat CAS sau OPJSNAJ (adeverinta de la locul de munca sau cupon de pensie) card de sanatate si bilet de trimitere tip pentru servicii medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate. In caz contrar, serviciile de tratament vor fi incasate la tarif pentru turisti neasigurati iar turistul va fi obligat sa achite diferenta la receptie.
SERVICII DE MASA: Se acorda in restauantul propriu cu 140 locuri, 48 locuri pe terasa acoperita si inca 40 locuri in aer liber (sezon). Masa se serveste in sistem bufet suedez (mic dejun si cina), pranzul a la carte iar in sezon (15.06-15.09) se serveste tot bufet. In cadrul sejururilor cu pensiune completa sau demipensiune, intrarea se face cu cina in ziua de check-in, si iesirea cu mic dejun in ziua de check out.
FACILITATI EVENIMENTE: O sala de conferinte de 20 locuri.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra