HOTEL RECIF
Neptun, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
FACILITATI UNITATEDotari generale: restaurant, parcare gratuita in limita locurilor disponibile (nu se asigura de catre hotel), internet -wireless gratuit in spatiile publice, terasa, gradina, bar la piscina, loc de joaca pentru copii, salon mic dejun.
Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber (acces gratuit; sezlong asigurat in limita disponibilitatilor).
Observatii
Accesul cu animale de companie este strict interzis.
Este interzis gatitul in camera de hotel si accesul cu arzatoare, spirtiere, resouri, aragaze si plite.
DESCRIERE CAMERE
Numar total camere: 162
Duble: 160
Apartamente: 2 - apartamentul este compus din living si dormitor.
Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar (racitor), seif, baie cu dus.
SERVICII MASA
- se asigura in restaurantul hotelului. Micul dejun se asigura in sistem bufet suedez, iar pranzul si cina in sistem meniu fix cu doua variante, la alegere.
FACILITATI COPII (in camera cu 2 adulti):
CAMERA DUBLA
Capacitate maxima : 2 adulti si 2 copii 0- 13 ani sau 2 adulti si 2 copii: 1 copil 0- 13 ani+ 1 copil 14-17 ani
Se accepta 1 singur pat suplimentar in camera dubla.
Optional pat (tarc) bebelusi, contra cost, se achita si se solicita la receptia hotelului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra