Hotel Vincci La Rábida
Sevilia, Spania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Amenajat cu o curte andaluză superbă și o terasă pe acoperiș cu vedere la Giralda, Vincci la Rabida este găzduit de un conac fermecător din secolul al XVIII-lea. Proprietatea se bucură de o poziție excelentă in centrul vechi al orașului, la doar 400 de metri de Catedrala din Sevilia.
Hotelul păstrează elemente originale precum arcadele din piatră, gresia plină de culoare, balcoanele franceze și tavanul cu grinzi. Conexiunea WiFi este gratuită in camere și in zonele publice.
Camerele frumoase au decor plin de stil, cu pardoseală cu gresie ceramică, TV prin satelit, incălzire și aer condiționat. Baia mare este prevăzută cu uscător de păr și articole de toaletă. Unele camere includ un serviciu personalizat de check-in și check-out, meniu de perne, un aparat de cafea Nespresso și acces la Vincci Essence Lounge, cu băuturi și gustări.
Vincci La Rabida are 2 restaurante exclusiviste care oferă o gamă largă de specialități din bucătăria andaluză, iar restaurantul El Mirador beneficiază de vedere la catedrală. Micul dejun tip bufet cu produse calde și reci este asigurat zilnic, iar la cerere sunt disponibile preparate fără gluten.
Proprietatea oferă servicii de inchiriere de biciclete și un birou de turism. Hotelul este la cațiva pași de faimoasele restaurante și baruri de tapas din El Arenal.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra