JOKER TURCIA-Kusadasi
Kusadasi, Turcia
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Ziua 1 | BUCURESTI - KUSADASI
Plecare din BUCURESTI - Intalnire la ora 11:30 in parcarea din fata ACADEMIEI MILITARE ROMANE (Universitatea Nationala de Aparare Carol I) - acces dinspre Bd. Eroilor, plecare la ora 12:00, pe traseul Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Stara Zagora - Svilengrad - Capitan Andreevo - Edirne – Canakkale - Kusadasi.
Ziua 2 | EDIRNE - KUSADASI “HOS GELDINIZ” - Bine ati venit in Turcia!
Pana in ora pranzului se ajunge la intrarea in statiunea Kusadasi.
Zilele 3 - 8 | KUSADASI
In aceste zile va puteti bucura de tot ceea ce va ofera statiunea aleasa de dumneavoastra: puteti face plaja, shopping sau puteti explora cateva din frumusetile Turciei participand la excursii optionale organizate de partenerii locali.
Ziua 9 | KUSADASI - BUCURESTI
Eliberarea camerelor si plecare din Kusadasi in jurul pranzului (ora de plecare poate fi diferita, in functie de numarul hotelurilor de unde sunt preluati turistii), deplasare pe directia Izmir - Canakkale - Edirne - Stara Zagora - Ruse - Bucuresti.
Ziua 10 | DIN NOU ACASA!
Sosire in Bucuresti in functie de trafic si conditiile vamale.
Servicii incluse:
Transport cu autocar clasificat pentru curse internationale;
7 nopti cazare cu all inclusive hotel 3*.
Servicii incluse:
Asigurare medicala si storno (cu extensie COVID);
Taxa traversare Pod Canakkale: 20€/persoana (copil 0-5.99 ani gratuit) - se achita la autocar;
Taxa de oras pentru fiecare cazare unde aceasta este solicitata;
Bacsis/tips - echipaj (obligatoriu 1€/zi/turist), inclusiv copiii peste 6 ani.
Oferta:
Ce reprezinta de fapt programul JOKER HOLIDAYS?!
✓ Cum ar fi sa pleci intr-o vacanta despre care nu stii nimic in afara destinatiei si a perioadei?
✓ Prin Joker Holidays turistii beneficaza de cele mai mici tarife pe o anumita destinatie si/sau data de plecare.
✓ In momentul rezervarii, in functie de oferta in curs, poti opta pentru destinatie si/sau perioada, insa fara sa alegi unitatea de cazare sau tipul de masa (daca nu este deja nominalizat).
✓ Vei primi toate detaliile legate de cazare cu cel mult 7 zile inainte de data plecarii (exceptie fac ofertele unde numele hotelului este deja confirmat).
✓ Hai cu noi intr-o aventura marca Hello Holidays si lasa-l pe JOKER sa aleaga pentru tine!
SUPLIMENTE:
» Locuri preferentiale in autocar (primele 3 banchete - 20 €/pers/loc)
» Oricare alt loc solicitat de turisti, in afara celor preferentiale se va taxa cu 10 €/pers/loc;
*Important: Confirmarea locurilor preferentiale se va face in limita disponibilitatii.
REDUCERI:
» Reducere 5 €/pers pentru ultima bancheta in autocar.
Nota! Ora preluarii de la hotel pentru cei care au achizitionat pachet (cazare + transport autocar + transfer local la/de la hotel) va fi comunicata de catre reprezentantul local cu o zi inainte de plecare catre tara.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Locul de imbarcare |
Pret/pers/ sens* |
Pret/pers/sens Premium** |
ROMAN |
Hotel Roman |
33€ |
220€ |
PIATRA NEAMT |
Lidl 1 Mai |
33€ |
230€ |
BACAU |
Parcarea Stadionului Municipal |
30€ |
190€ |
ADJUD |
Restaurant Atlantivc |
28€ |
150€ |
FOCSANI |
Lidl - Fosta Autogara |
25€ |
130€ |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu) |
23€ |
100€ |
BUZAU |
Patinoar Restaurant Diana |
23€ |
80€ |
IASI |
Parcare Lidl - vis-a-vis de Iulius Mall |
35€ |
250€ |
VASLUI |
Benzinaria OMV (Str.Stefan cel Mare) |
33€ |
210€ |
BARLAD |
Statie Renel / Benzinaria Rompetrol |
33€ |
180€ |
GALATI |
McDonald’s |
25€ |
160€ |
BRAILA |
Panda (Calarasi) - Bariera) |
25€ |
140€ |
SLOBOZIA |
Benzinaria Rompetrol (Sos.Bucuresti-Constanta) |
30€ |
90€ |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
40€ |
180€ |
CONSTANTA |
Gara CFR |
35€ |
140€ |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
35€ |
130€ |
TG. MURES |
Parcare Kaufland - Bd. Gheorghe Doja |
48€ |
220€ |
MEDIAS |
Autogara |
50€ |
210€ |
SIGHISOARA |
Benzinaria Rompetrol |
48€ |
190€ |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
35€ |
170€ |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucuresti |
28€ |
120€ |
SINAIA |
Gara |
25€ |
100€ |
CAMPINA |
Benzinaria OMV - Nicolae Balcescu 60 |
23€ |
80€ |
PLOIESTI |
Benzinaria Petrom Metro |
20€ |
70€ |
DEVA |
McDonald’s Gara |
50€ |
250€ |
ORASTIE |
Benzinaria Rompetrol (Str.Unirii) |
50€ |
230€ |
ALBA IULIA |
Gara |
50€ |
230€ |
SEBES |
Rompetrol, iesire Lancram |
48€ |
220€ |
SIBIU |
Benzinaria Mol - Selimbar |
43€ |
180€ |
RM. VALCEA |
Sala Sporturilor |
30€ |
120€ |
PITESTI |
Petrom Podul Viilor |
25€ |
90€ |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
35€ |
100€ |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
33€ |
150€ |
SLATINA |
Benzinaria OMV |
30€ |
120€ |
Conditii generale transport
Transportul se realizeaza cu autocare clasificate pentru curse internationale.
Repartizarea locurilor in autocar se efectueaza in functie de data inscrierii (in cazul in care turistii nu au achizitionat locuri cu tarif preferential).
Calatorii sunt obligati sa se prezinte la locul de preluare cu 15-30 de minute inainte de ora de plecare.
Pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe voucherul de calatorie sau pe informarea de plecare; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 1 ora de la transmiterea documentului de calatorie. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Renuntarea in totalitate sau in parte la serviciile de calatorie numai a unuia sau a mai multor calatori pentru care a fost efectuata rezervarea nu da dreptul celorlalti participanti sa beneficieze de serviciile la care au renuntat ceilalti (ex.: utilizarea locului in mijlocul de transport), indiferent de natura relatiilor dintre semnatarii rezervarii (familie, prieteni, colegi etc.).
Calatorul este responsabil pentru bunurile proprii (documente, bijuterii, dispozitive electronice, bani, bagaje etc.) pe tot parcursul calatoriei, Agentia organizatoare fiind exonerata de orice dauna materiala/ financiara rezultata din pierderea, furtul sau confiscarea ori retinerea de catre autoritatile vamale a acestora.
Agentia nu poate fi considerata responsabila pentru neprezentarea la imbarcare a calatorilor, intarzierea acestora sau nerespectarea indicatiilor privind orarul/locul de imbarcare.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Documente de calatorie: Pasaport si/sau carte de identitate valabile minim 6 luni de la data iesirii din tara (in functie de destinatiile mentionate in programul detaliat, documentul de calatorie acceptat va fi specificat in informarea de plecare).
Conditii specifice
TRANSFERURI DE GRUP
Transferurile de grup se confirma automat cu pana la 14 zile inainte de plecare, indiferent de numarul participantilor. Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin exceptie, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de nr. participantilor, pot implica mai multe mijloace de transport (3-4 schimbari) si pot exista timpi de asteptare intre imbarcare/debarcare si preluarea/-ile de catre partener/-ii care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de personalul de la bordul autocarului in timpul calatoriei de intoarcere. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata - grupul nu poate astepta turistii care intarzie.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
Conditii specifice
TRANSFERURI PREMIUM
Tarifele sunt de persoana, pe sens.
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
Conditii generale transport rutier
In mijloacele de transport sunt strict interzise: fumatul, consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.
Pasagerii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 25 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Observatii / Conditii de calatorie:
PASAPORT VALABIL MINIM 6 LUNI DE LA DATA IESIRII DIN TURCIA!
Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.
Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina, pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie nu prezinta urme de deteriorare a elementelor de siguranta si ca sunt valabile.
Autoritatile de frontiera isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul unei anumite tari a oricarei persoane care nu prezinta suficienta credibilitate. Agentia de turism nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii care nu pot fi depistate anterior datei plecarii.
Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
Toate intrarile la obiectivele turistice din Turcia se achita in moneda nationala - Lira Turceasca. Vizitele mentionate in program NU includ taxele de intrare la obiectivele turistice.
Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare.
Agentia organizatoare nu garanteaza existenta anumitor facilitati de cazare (minibar, frigider, aer conditionat, ferestre rabatabile, seif), atat timp cat se asigura clasificarea pe stele mentionata in programul detaliat. Hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Nominalizarea hotelurilor se va face in informarea de plecare transmisa cu 3 zile inainte de inceputul calatoriei (sau prin exceptie cu maximum 24h inainte de plecare), in functie de marimea grupului. Mentiunea ”sau similar” in dreptul denumirii hotelului, face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii. In situatia in care turistul are cerinte speciale cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special s.a., acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
In ultimii ani tot mai multe hoteluri au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii.
Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa.
Avand in vedere contextul epidemiologic dinamic, organizarea itinerariului se va adapta normelor in vigoare aplicabile in perioada de desfasurare a programului.
Nu sunt necesare vaccinari speciale pentru aceasta destinatie.
Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra