× Hello Holidays

La Dolce Vita

Baile Herculane, Jud. Caras-Severin, Romania

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Programul pensiunii, checkin şi checkout: Programul pensiunii noastre este de Luni pana Duminica in intervalul 08:00 – 20:00. – cazarea (Checkin) se face incepand intervalul 14.00-20.00. In cazul in care acest interval nu poate sa fie respectat cazarea este posibila doar daca suntem anuntati telefonic de acest lucru in intervalul mai sus amintit. – eliberarea camerelor (Checkout) se face pana la ora 11:00. Cazare şi servicii oferite: Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de rezervare pe baza actului de identitate. Alocarea camerelor se face in funcţie de disponibilitatea pensiunii din ziua check‐in‐ului. Nu putem garanta alocarea camerelor intr‐un anumit fel, camere alaturate sau situarea intr‐un anumit sector. Solicitarile de acest gen, sunt considerate preferinţe ale turiştilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitaţilor, FIIND EXCLUSĂ ÎNSĂ GARANTAREA. Cazarea copiilor pana la 7 ani se va face gratuit, pentru copii intre 7-12 ani se va percepe tariful de pat suplimentar in valoare de 100 ron (include mic dejun) , iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal. Numarul maxim de paturi suplimentare care pot fi introduse in camerele duble standard este 1 (unul). In camera de familie si in apartamentul de doua camere nu se poate introduce pat suplimentar pentru ca in acestea exista deja o canapea extensibila. In camerele Duble Twin si Double Matrimonial Economy nu se poate introduce pat suplimentar. Turisti sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr‐un act de identitate la check‐in. Accesul la internet wireless este gratuit in toate camerele si toate spatile publice interioare si exterioare, inclusiv la piscina si SPA. Acces gratuit la piscina acoperita a pensiunii cu sezlong si umbrela in limita disponibilitatii. Acces gratuit la locul de joaca pentru copii. Accesul la masa de ping-pong si la biliard este gratuit. Se pot inchiria biciclete, in limita disponibilitatii existente. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugam sa le lasati pe jos in baie. Rezervarea şi anularea rezervarii: Pentru rezervare completati formularul de rezervare din sectiunea Rezerva Acum sau contactati serviciul rezervari prin telefon: +40 748 155 585 sau prin e-mail: ladocevitaherculane@gmail.com Orice anulare de rezervare se va face contactand serviciul rezervari telefon: +40 748 155 585 sau prin e-mail: ladocevitaherculane@gmail.com. Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervarii (rezervare de pana la 2 camere) se va face cu cel putin 5 zile inainte de data sosirii. PPenalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare pentru numarul de camere rezervat. Daca este vorba de o rezervare de 2 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile inainte de data sosirii. Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare pentru numarul de camere rezervat. Tarife şi modalitati de plata: Tarifele difera in functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane. Online cu card bancar prin EuPlatesc / Netopia sau link de plata (Visa/Maestro/Mastercard/Card de turist Sodexo) Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro/Card de turist Sodexo) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Plata in numerar (RON). Ordin de plata: S.C. LA DOLCE VITA srl RO 18683372 J11/419/2006 IBAN LEI RO66RZBR0000060007993072 IBAN EURO RO39RZBR0000060016899225 Raiffeisen Bank Program functionare restaurant Micul dejun se serveste zilnic intre 08:30 si 10:30 A.M. Pentru pranz si cina, doritorii au la dispozitie pliante cu ofertele unor firme de catering care functioneaza in zona si care accepta plata inclusiv cu card de vacanta Siguranta: Pensiunea si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incita pensiunii. Copii nu au voie in piscina sau jacuzzi neinsotiti de parinti. Inainte de intrarea in piscina sau jacuzzi, este obligatoriu dusul. Spatiul de parcare si autoturismele: Parcarea autovehiculelor clienţilor pensiunii este pusa la dispoziţie gratuit, in limita locurilor disponibile. Capacitatea parcarii este de 10 de locuri iar pensiunea nu efectueaza rezervari pentru parcare. Pensiunea nu işi asuma responsabilitatea pentru maşinile din parcarea privata şi pentru obiectele lasate in interiorul acestora. Nevoi speciale: Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatiilor din pensiunea noastra sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil. Responsabilitati: Clientul este raspunzator fata de Pensiunea LA DOLCE VITA pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor pensiunii. Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele pensiunii de aparatura electrocasnica (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.). Fumatul interzis! Fumatul nu este permis in spatiile interioare ale pensiunii La Dolce Vita, conform legislatiei aplicabile in viguare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016. Pensiunea noastra are spatii amenajate pentru fumatori in aer liber. Animale de companie: Animalele de companie, canii talie mie si pisini sunt acceptate pentru care se achita o taxa de 50 ron/zi/. Comportament: Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiunii sau deranjeaza alti clienti. Clauze finale: Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de pensiunea noastra a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit. Politica pensiunii poate fi oricand modificata fara notificare.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Solicita oferta