LION BANSKO HOTEL
Bansko, Bulgaria
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Lion 4* este un hotel modern si confortabil, situat doar la cateva minute distanta de centrul statiunii Bansko si la 300 m de punctul de plecare catre partiile de schi. Hotelul ofera transfer pana la punctul de plecare pe partie. Facilitati: Hotelul a fost contruit in 2005 si renovat in 2010. Acesta dispune de un restaurant, unde oaspetii se pot bucura de bucataria bulgara si europeana. Oaspetii hotelului pot de asemenea beneficia de mancare traditionala bulgareasca in restaurantul “Mehana” si un bar de noapte in hotel. Hotelul dispune de piscina interioara, sauna, jacuzii, masaj, aromoterapie, baie cu aburi, sala de fitness, sala de conferinte( capacitate 200 locuri), spatiu de depozitare a echipamentului sportiv. Capacitate de cazare: 167 sunt duble, 16 family rooms si 8 apartamente. Tariful include cazare cu mic dejun si cina, acces gratuit la piscina interioara, fitness, camera de depozitare a echipamentului de ski, transfer la /de la telegondola. Tipul de masa Half Board include urmatoarele bauturi in timpul cinei: apa, suc, vin si bere (nelimitat). Cina festiva de Craciun (obligatorie, inclusa in tarif) - 65 Euro/adult, 30 Euro/copil (4-11,99 ani). Cina festiva de Revelion (obligatorie, inclusa in tarif) - 100 Euro/adult, 50 Euro/copil (4-11,99 ani).Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra