Mamaia 2017 - Hotel Dorna 3*
Litoral, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
HOTEL DORNA 3* - MAMAIA
Detalii hotel : Hotelul este amplasat in nordul statiunii, renovat in 2010.
Facilitati masa: restaurantul Petit Jardin 3*, all inclusive: mese servite in restaurant sub forma de bufet, apa, ceai, cafea, racoritoare, aperitive alcoolice, bere, vin (bauturi autohtone). Bar: (09:00-23:00) – apa, cafea, racoritoare, bere (bauturi autohtone). Hotelul isi rezerva dreptul de a decide asupra sortimentelor de bauturi pe care le va oferi turistilor in all inclusive; demipensiune - mic dejun si cina bufet, cu acces la baruri ca la sistemul all inclusive. Turistii au obligativitatea de a purta bratara pe care o vor primi la cazarea in hotel. In lunile mai, iunie si septembrie, masa va fi servita in regim bufet sau a la carte, in functie de numarul turistilor din hotel.
Dotari si servicii : Hotelul detine restaurant, parcare gratuita in limita disponibilului, loc de joaca copii, bar, piscina in aer liber – sezlonguri si umbrele gratuite, 149 camere - 143 camere duble si 6 apartamente, plaja privata – se asigura gratuit 2 sezlonguri si o umbrela doar pentru turistii care au achizitionat pachetul cu all inclusive. Nu se accepta animale de companie.
Dotari camere: Camerele sunt dotate cu TV, AC, minibar, seif, baie cu cada, telefon, pardoseala din gresie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra