Marmont
Split, Croatia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Locatia hotelului Marmont in centrul orasului Split face o destinatie ideala pentru turisti si oameni de afaceri, care doresc sa fie la doar cativa pasi de cele mai atractive locuri si obiective turistice.Localizare
Hotelul Marmont este amplasat in inima orasului, in cel mai frumos oras din Marea Mediterana: Split, care se mandreste cu centrul sau vechi - de 1700 de ani. Gara si statiile de autobuz, precum si portul Split, sunt la numai 500 m de acesta. Plaja Bacvice se afla la 10 minute de mers pe jos. Aeroportul Kastela este la 22 km.
Facilitati hotel
Hotelul dispune de receptie deschisa 24 de ore pe zi, room service, curatatorie, inchirieri biciclete, inchirieri masini. Internetul wireless este disponibil in intregul hotel si este gratuit. Personalul este disponibil nonstop, iar oaspetii pot folosi serviciile de spalatorie si facilitatile de calcat. Transportul de bagaje este disponibil cu masinutele de golf ale hotelului. Barul este deschis 24h pentru oaspeti si hotelul mai ofera o zona pentru fumatori, camere pentru nefumatori, lift, camera de bagaje, terasa, parcare privata in apropiere (rezervare necesara).
Facilitati camere
Hotelul dispune de 21 camere cu pat dublu, cu un pat king-size si o baie proprie, LCD, uscator de par, mini-bar, aer conditionat, cu posibilitatea de reglare a temperaturii in functie de preferintele personale. Camerele sunt decorate in stil modern si minimalist, cu mobilier perfect incorporat si lenjerii de pat realizate din materiale fine naturale, fiecare camera avand vedere spre locatii autentice din interiorul Palatului lui Diocletian.
Puncte forte
Situat in inima statiunii si la doar 1 min de Palatul Diocletian, camere moderne decorate in stil minimalist cu vederi panoramice.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra