MEDITERRANEAN BEACH
Limassol, Cipru
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Fabulos 8.6 Booking.com Certificat de Excelenta Trip Advisor Hotelul este situat pe una dintre cele mai frumoase plaje cu nisip din Limassol. Recent renovat, hotelul isi asteapta oaspetii intr-un mediu prietenos, lux si confort. La cca 800 m de hotel se afla ruinele orasului antic Amathounta, despre care se crede ca a fost primul oras locuit din regiune si care este inclus in Patrimoniul Universal UNESCO.Localizare
Hotelul este situat pe o plaja cu nisip, la 10 km de centrul orasului Limassol si cca 60 km de aeroportul din Larnaca. O strada pietonala de-a lungul plajei leaga hotelul de ruinele orasului Antic Amathounta (cca 800 m), inclus in Patrimoniul Universal UNESCO. Agios Tychonas este alegerea ideala pentru amatorii de plaja si relaxare.
Facilitati hotel
Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, magazine, inchiriere masini si biciclete, magazin de cadouri, seifuri, lift, coafura/frizerie/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, spalatorie, curatatorie, calcatorie, acces gratuit la internet WIFI, parcare privata, restaurante, bar, snack bar, piscina exterioara, sporturi nautice pe plaja, piscina interioara, facilitati pentru copii, scufundari, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.
Facilitati camere
Toate cele 292 camere au balcon mobilat, baie cu cada si dus, uscator de par, mini bar, telefon cu mesagerie vocala, TV, seif, acces gratuit la internet WIFI, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei. Camerele Deluxe au capacitate maxima de 3 persoane. Camerele Family au o zona de living cu canapea rabatabila, terasa sau balcon si capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii. Camerele Superior au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit si o sticla de vin la sosire. Studiourile Luxury au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit, fructe proaspete si o sticla de vin la sosire.
Sport si divertisment
Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, sporturi nautice pe plaja, scufundari, inchiriere de biciclete, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.
Drinks & Food
Hotelul ofera mic dejun si cina bufet. Optional, se poate solicita supliment de pranz. Hotelul are 5 restaurante: A la carte italian (marti-sambata, 19:00-23:30), A la carte japonez (luni si miercuri-duminica, 19:00-23:30), bufet penru micul dejun (07:00-10:00), pranz (12:30-15:00) si cina A la carte (19:00-23:30), bufet tematic si Table d’hôte pentru cina (19:00-22:00), bistro bufet A la carte langa plaja (bufet 12:30-15:00, A la carte (12:30-16:30). De asemenea, hotelul are 4 baruri: bar cu terasa (17:00-01:30), bar in holul hotelului (09:00-00:30), bar la piscina (09:00-18:30), ouzerie (specialitati locale de casa, 09:00-18:30).
Facilitati copii
Cei mai mici oaspeti ai hotelului au la dispozitie: club pentru copii in incinta hotelului (4-12 ani, functioneaza intre 10:00-12:30 si 14:30-17:00), zona de activitati in aer liber cu umbrare, piscina. La solicitare si contra cost se asigura servicii de supraveghere a copilului (rezervare cu 24 ore inainte). Parintii au la dispozitie pentru cei mici: scaune de masina, scaune inalte in restaurant, sterilizatoare, incalzitoare de sticle, cadite, meniuri speciale in restaurant.
Spa & Wellness
Centriul SPA are cada fierbinte/jacuzzi, sauna, piscina interioara, 7 sali de tratamente si ofera o gama completa de tratamente corporale, faciale, ingrijirea unghiilor, masaje.
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
Informatii utile
Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Date generale despre documentele de calatorie
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra