Meliá Lisboa Aeroporto
Lisabona, Lisabona, Portugalia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat la 100 de metri de Aeroportul Internațional Lisabona, noul hotel Meliá Lisboa Aeroporto oferă un lounge bar și un restaurant.
Fiecare cameră este dotată cu aer condiționat și include un decor sobru, cu accente indrăznețe. Toate camerele sunt dotate cu minibar, TV cu ecran plat cu canale prin cablu și cutie de valori. Baia privată este dotată cu duș, uscător de păr și articole de toaletă gratuite.
Oaspeții se pot trezi cu un mic dejun sănătos tip bufet in fiecare dimineață. La Restaurante Colinas de Lisboa , pranzul și cina sunt servite à la carte și includ preparate din bucătăria regională și internațională. Pentru o băutură inainte de cină, mergeți la lounge barul situat la etajul recepției.
La hotel, oaspeții vor găsi El Spa, un spațiu in care oaspeții iși pot scăpa de rutină și iși pot reincărca bateriile in piscine, cada cu hidromasaj, facilități de hidromasaj, cascade, saună și baie turcească. La sala de sport, oaspeții beneficiază de un suport complet de specialitate. Hotelul oferă parcare interioară și exterioară, cu stații de incărcare pentru vehicule electrice cu plată.
Cartierul de afaceri Parque das Nações se află pe bulevard, la mai puțin de 3 km de Hotelul Meliá Lisboa Aeroporto. Stația de metrou Aeroporto este la 5 minute de mers pe jos de hotel.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra