RALITSA HOTEL
LIMENARIA, Grecia
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situată în Limenaria (Thassos), Ralitsa Hotel este o proprietate care oferă unități de cazare cu aer condiționat, restaurant și serviciul de room-service. Se oferă acces gratuit la internet Wi-fi în spațiile publice.
Sunt disponibile 24 camere. Unele camere au balcon cu vedere la mare, unde oaspeții pot admira apusul sau răsăritul soarelui. Oaspeții au la dispoziție serviciul de room service pentru a servi masa sau diverse băuturi. În camere există baie cu duș prevăzută cu foehn. Camerele de la Ralitsa Hotel au în dotare aer condiționat și Tv. Oaspeții au acces gratuit la serviciul Wi-fi în camere. Fiecare unitate de cazare are frigider.
La Ralitsa Hotel oaspeții au la dispoziție un restaurant care servește mâncare à la carte. Preparate din bucătăria internațională așteaptă să fie degustate în fiecare zi la micul dejun, prânz și cină.
Ralitsa Hotel are în apropiere o plajă cu nisip/pietriș. Pe plajă există șezlonguri și umbrele de plajă contra cost.
Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Kavala, situat la o distanță de 72 km.
Împrejurimi
Plaje în vecinătate
- Pefkari Beach - 2,1 km
- Limenaria Beach - 10 m
Aeroporturi în apropiere
- Aeroportul Kavala - 72 km
Restaurante
- Restaurant principal - Bucătărie: internaţională, Meniu: à la carte
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra