TENERIFE – Escapada tropicala PREMIUM TOURS
Santa Cruz Tenerife, Tenerife, Spania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
TENERIFE – Escapada tropicala PREMIUM TOURSZiua 1. BUCURESTI – TENERIFE de SUD - PUERTO DE LA CRUZ
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 10:00 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3021 cu destinatia Tenerife de Sud. Decolare la ora 12:25 si aterizare in Tenerife ora 16:35. Bine ati venit in insula Tenerife – “Insula celor o mie de experiente” denumita astfel datorita climei blande si a gamei enorme de activitati oferite. De asemenea, Tenerife este supranumita si „Insula primaverii eterne”, o destinatie de plaja pe tot parcursul anului, ea aflandu-se pe aceeasi latitudine cu desertul Sahara. Plecam spre valea Orotava si ajungem in Puerto de la Cruz, unul dintre cel mai frumos oras din nordul insulei Tenerife. Transfer la hotel. Timp liber in care puteti descoperi zona de coasta cu portul vechi, promenada si strazile inguste pietruite. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 2. PUERTO DE LA CRUZ – SANTA CRUZ – PARCUL NATURAL ANAGA: Bijuteria Verde – La LAGUNA
Mic dejun. Ne delectam cu o bautura de bun venit. Astazi vizitam cu ghidul local cele doua comori ale insulei Tenerife, incluse in Patrimoniul Mondial UNESCO: Parcul Natural Anaga si orasul La Laguna. Descoperim Santa Cruz de Tenerife, capitala insulei, un oras cosmopolit si foarte verde care ascunde: arhitectura coloniala, parcuri, muzee, piete romantice, Portul si cea mai faimoasa plaja - Las Teresitas, cu nisip auriu si multi palmieri. Pornim catre una dintre cele mai vechi si mai spectaculoase rezervatii din lume, Parcul Natural Anaga si exploram frumusetea incredibila a acestuia. Aici, este se afla mai veche parte a insulei, datand de peste 7 milioane de ani cu paduri de lauri, arbori de dragon, formatiuni geologice, cosuri vulcanice si gazduieste de aproximativ 2000 de specii de reptile, pesti si pasari. Ne vom opri in mijlocul padurii cetoase Mercedes si vom admira fantastica panoramana asupra vaii La Laguna si muntele Teide. Vizitam La Laguna, un superb oras colonial cu numeroase cladiri istorice, monumente si strazi pitoresti. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 3. PUERTO DE LA CRUZ –> Let’s play: LORO PARK
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru relaxare. Ne bucuram de facilitatile hotelului complet renovat, sofisticat, unde atmosfera moderna si primitoare o sa va cufunde intr-o oaza de relaxare. Experiente de agrement si divertisment, piscine incalzite, fitness si serviciile personalizate sunt doar cateva dintre numeroasele posibilitati de petrecere a timpului liber ale resortului. Statiunea are, de asemenea, o gama larga de baruri, restaurante, cafenele si cluburi de noapte pe malul marii. In timpul zilei, cea mai buna idee este sa va relaxati ascultand sunetul linistitor al oceanului sau sa luati o lectie de surfing sau scufundari. Dupa amiaza, va recomandam o vizita la Loro Park
(aproximativ 40 euro/pers), celebrul parc de aventuri cu animale unde descoperim incredibilele habitate de animale si traim emotia celor 4 prezentari de clasa mondiala ale parcului. Zilnic au loc spectacole cu papagali, orci si lei de mare, admiram palmierii tropicali, vegetatia exotica si arhitectura thailandeza iar cei mai curajosi pot incerca incerca roller coaster-ul Orca. Intoarcele la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 4. PUERTO DE LA CRUZ – LA OROTAVA - PARCUL NATIONAL TEIDE
Mic dejun. Astazi, vom explora impreuna cu ghidul local si vom afla despre istorie, povesti si mituri. Plecam spre punctul cel mai nordic al insulei, si trecem printr-o vale larga si fertila a insulei, renumita pentru culturile sale de banane, trestie de zahar și vița de vie. Incepem un tur al unei plantații ecologice de banane si vom savura o degustare de lichior de banana. Ajungem in orasul-muzeu in aer liber La Orotava, cu strazi pavate, piete pline de flori si conace castiliene. Dupa ce vizitam orasul la pas, plecam sa admiram Casa de Los Balcones, Primaria, Casa Molina si Basilica. Continuam spre munti, ne bucuram de privelisti minunate asupra vaii Orotava si la sfarsit, ajungem in Parcul Natural Teide, listat in Patrimoniul Mondial UNESCO. Acesta se afla in inima insulei si este dominat de formidabilul El Teide, cel mai impunator dintre vulcanii din Canare, totodata si cel mai inalt varf din Spania cu cei 3718 metri inaltime. Tenerife gazduieste unele dintre cele mai diverse formatiuni de roca vulcanica, un produs al eroziunii, siluete elegante si izbitoare cunoscute sub numele de “roques”. Peisajul lunar din aceasta zona a fost folosit ca locatie pentru filme celebre precum "Planeta maimutelor" si "Ciocnirea titanilor". Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 5. PUERTO DE LA CRUZ –> Croaziera Shogun: Costa Adeje, Los Gigantes, Golful Masca cu pranz
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru relaxare sau optional, o croaziera in largul coastei de sud-vest a insulei Tenerife. Pornim intr-o croaziera unde vom observa peisaje de o frumusete aparte cu stanci impunatoare din Masca si Los Gigantes, unele dintre cele mai inalte din lume, atingand o inaltime de aproape 600 de metri. Daca suntem norocosi putem admira delfinii jucausi si balenele in habitatul lor natural. Apoi vom ancora intr-unul dintre golfurile cu ape cristaline pentru o baie racoritoare in apele idilice si ne delectam cu un pranz delicios la bordul vasului cu bauturi locale. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 6. PUERTO DE LA CRUZ –> Insula La GOMERA cu pranz
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru relaxare sau optional, o excursie in Insula La Gomera. Calatorim inapoi in timp intr-un tur din sudul insulei Tenerife catre insula vecina, La Gomera – insula vulcanica cu o vechime de circa 12 milioane de ani. Ne imbarcam pe ferry spre San Sebastian de la Gomera. Cunoscuta sub numele de Insula Magica, aceasta este un paradis pentru iubitorii de natura. Peisajul sau salbatic, muntos, este plin de contraste: in doar cativa kilometri trecem de la vai acoperite de palmieri la canioane uriase; de la zone de coasta aride cu ape ideale pentru scufundari la paduri fascinante. Ne indreptam spre Parcul National Garajonay, rezervatie naturala si Patrimoniu Mondial cu oprire la Belvedere Degollada de Peraza. Turul continua prin La Palmita, intrand in Parcul National si oraselele Las Rosas si Agulo. Ne delectam cu un pranz traditional in varful insulei in timp ce urmarim o demonstratie a modului in care localnicii isi executa limbajul lor unic de fluierat "Silbo Gomero". Vedem impresionanta stanca de la "Agando” si aflam despre istoria si cultura din San Sebastian si Biserica din Asuncion, unde Cristofor Columb s-a rugat inainte de calatoria sa spre Lumea Noua. Intoarcere la hotel. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 7. PUERTO DE LA CRUZ – Sun & Fun!
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru a ne bucura de plajele vulcanice si orasul colonial Puerto de la Cruz. Vremea permanent placuta si soarele pe tot parcursul anului mentin apele calde, asadar Tenerife este un loc grozav pentru sporturi nautice si o varietate de activitati de care puteti avea parte in regiune. Va puteti relaxa la plaja, puteti lua masa pe o terasa la malul marii sau puteti petrece o zi plina de actiune intr-un parc tematic. Oricum veti alege sa va petreceti aceasta zi, va veti indragosti iremediabil de aceasta insula. Cazare si cina (bauturile nu sunt incluse) la AluaSoul Orotava Valley 4* sau similar.
Ziua 8. PUERTO DE LA CRUZ - TENERIFE de SUD - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Tenerife de Sud pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W4 3022 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 17:15 sosire in Bucuresti la ora 00:45 (a doua zi).
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Februarie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSII OPTIONALE (tarif informative pentru min. 20 de participanti):
-
Excursie in Insula La Gomera cu pranz inclus: 100 eur/persoana
-
Croaziera Shogun cu pranz inclus: 70 eur/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
-
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
-
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
-
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
-
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
-
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
-
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
-
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
-
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
-
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
-
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra