The Acala Shri Sedana Nusa Lembongan
Bali, Indonesia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Acala Shri Sedana, Lembongan oferă cea mai bună combinație de vacanță intima cu răsfățul unor servicii excepționale într-o lume exclusivistă. Este un cadru perfect de liniște pură, intimitate maximă și lux de neegalat. Cuprinzând 26 de pavilioane exclusiviste cu Wi-Fi gratuit în toată unitatea de cazare, situata în partea de est a insulei, unde puteți vedea răsăritul exotic. Proprietatea noastră dispunea de unități de cazare și facilități luxoase. Acala Shri Sedana are doar 26 de apartamente și vile, care oferă facilități de stil de viață într-un concept de design inteligent, care celebrează frumusețea senină a peisajului tropical din Nusa Lembongan. Este un refugiu liniștit pentru călătorii fără griji care doresc să scape pentru câteva zile de stres și să se răsfețe cu o relaxare binemeritată pe insulă. Informații importante: Ziua Nyepi este un eveniment cultural unic și important în Bali, Indonezia. Este o zi de tăcere, post și meditație care este respectată de întreaga insulă. Reglementările în timpul Zilei Nyepi sunt stricte și se aplică atât rezidenților, cât și turiștilor. Nu sunt permise formalități de check-in și check-out în ziua Nyepi, 11 martieDatorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra