The Fig Lobby
Bangkok, Thailanda
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
The Fig Lobby se află in Bangkok, la 13 minute de mers pe jos de Centrul National de Conventii Regina Sirikit, și oferă o piscină in aer liber, un centru de fitness, un bar și parcare privată gratuită. Acest hotel de 4 stele oferă un serviciu de concierge și depozit de bagaje. Proprietatea are o recepție deschisă non-stop, servicii de transport de la/la aeroport, room-service și WiFi gratuit in intreaga proprietate.
Acest hotel pune la dispoziție camere care includ aer condiționat, un birou, o cafetieră, un minibar, o cutie de valori, un televizor cu ecran plat, o terasă și o baie proprie cu bideu. Baia proprie oferă un duș, articole de toaletă gratuite și un uscător de păr. La The Fig Lobby, fiecare cameră are lenjerie de pat și prosoape.
Oaspeții pot savura in fiecare zi un mic dejun continental, american sau asiatic. The Fig Lobby găzduiește un restaurant care servește mancăruri din bucătăria thailandeză, asiatică și internatională. La cerere, oaspeții pot beneficia și de preparate vegetariene și vegane.
Acest hotel se află la 1,9 km de Emporium Shopping Mall și la 3,5 km de Parcul Lumpini. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Suvarnabhumi, situat la 27 km de The Fig Lobby.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra