TRESOR LE PALAIS
Timisoara, Jud. Timis, Romania
- 5
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Tresor Le Palais este primul ansamblu de 5 stele din Timisoara. Acesta este situat la 8 minute de mers cu masina de centrul orasului Timisoara si la 10 minute de mers cu masina de aeroport.La Hotel Tresor au fost combinate de la inceput atentia pentru detalii, cu pasiunea pentru servicii impecabile si astfel a fost definita o locatie exceptionala.
Rafinamentul celor 31 de spatii de cazare si profesionalismul serviciilor impecabile, orientate spre satisfacerea celor mai inalte cerinte alcatuiesc complexul Tresor, o locatie aparte, expresie a luxului absolut.
Fiecare camera este decorata modern, cu materiale de cea mai buna calitate, saltele Setra Ikarus Deluxe, lenjerie de pat hipoalergenica, aparat de cafea, sistem SmartHome, tableta, TV cu ecran plat, iluminat digital, seif si aer conditionat controlat individual. Baile din marmura au cada sau cabina de dus, uscator de par, produse cosmetice, halate de baie si papuci.
Camera dubla standard - Suprafata camerei 25 mp: 1 pat dublu extra-large.
Camera dubl superioara - Suprafata camerei 30 mp: 2 paturi de o persoana sau 1 pat dublu extra-large.
Camera executive - Suprafata camerei 40 mp: 1 pat dublu extra-large sau 2 paturi de o persoana.
Camera Deluxe - Suprafata camerei 50 mp: 2 paturi de o persoana sau 1 pat dublu extra-large.
Suita Prestige - Suprafata camerei 120 mp: living cu canapea, spatiu de lucru si dormitor cu un pat dublu extra-large.
Suita Tresor - Suprafata camerei 150 mp: living cu canapea si dormitor cu un pat dublu extra-large.
Restaurantul a la carte, L Aventure, cu specific mediteranean satisface cele mai sofisticate pofte cu o serie de preparate gourmet. Sunt alese cu grija textura si decorul potrivit, pentru ca oaspetii sa aiba parte de un adevarat spectacol culinar.
Restaurantul este disponibil si pentru organizarea evenimentelor private sau a intalnirilor de afaceri, capacitatea maxima fiind de 50 de persoane.
Centrul SPA pune la dispozitia turistilor: sauna uscata cu perete de sare de Himalaya, sauna umeda, dusuri emotionale, camera de relaxare; masaj.
Prin combinatia dintre caldura, masaj si apa, hidroterapia este metoda ideala de a scapa de stres sau de dureri.
Totodata prin hidromasaj, muschii se tonifiaza, iar metabolismul se accelereaza ajutand la curele de slabire.
Sportul contribuie la obtinerea unui tonus optim, dar si la buna functionare a organismului. Efectuarea de exercitii fizice regulate joaca un rol important.
Piscina exterioara, amenajata in cadrul gradinii mediteraneene este ideala pentru zilele calduroase de vara. Ambianta de relaxare si confort fac din acest hotel o locatie speciala.
Hotelul dispune si de 2 sali de conferinte:
- Le Grand Opera cu o capacitate intre 80 si 450 de participanti functie de tipul de asezare;
- Symphonie cu o capacitate de 50-300 de participanti
Dotari:
- Sonorizare L Acoustics;
- Ecran Led 4.5/2.5;
- Pupitru pentru speakeri;
- Microfoane wireless
Business lounge: un spatiu versatil ce ofera distinctie in organizarea intalnirilor de afaceri care acomodeaza intre 10 si 40 de participanti.
Salonul beneficiaza de iesire pe terasa, cu priveliste spre gradina mediteraneana care reprezinta un adevrat punct de atractie.
Accesul animalelor de companie nu este permis.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra