Villa Vemara Club (Byala) Not defined
Byala, Bulgaria
- 0
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...
LOCALIZARE: la 300 de metri de plaja, langa complexul arheologic al unui satului antic, la 1 km de centrul orasului Byala si la 3 km de orasul Obzor.
INFORMATII GENERALE: Clubul Vemara a fost construit in anul 2010.
CAPACITATE: - 15 vile cu camere duble (max. 2+2 persoane, 19 m²), apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane, 45 m²) si apartamente cu patru dormitoare (max. 8+2/10 persoane).
TIP PENSIUNE : All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12.99 ani sunt considerati copii.
Villa Vemara Club 3* | |||||
---|---|---|---|---|---|
SUMMER 2020 | 31.05-15.06 | 16.06-09.07 | 10.07-23.08 | 24.08-07.09 | 08.09-31.10 |
Cancellations | 1 | 3 | 5 | 3 | 1 |
Cancellation penalty in nights | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
NO show penalty in nights | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Early Bookings (valid for minimum 4 nights stay): | |||||
20% discount from the price for reservations made till 31.03. and 100% paid till 10.04. | |||||
15% discount from the price for reservations made till 30.04. and 100% paid till 10.05. | |||||
Extras: | |||||
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights with arrival till 20.06 and after 07.09 | |||||
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights with arrival till 20.06 and after 07.09 | |||||
* The extras are cumulative with the EB discount | |||||
**The rates are not valid for Polish market |
ALL INCLUSIVE:
- in restaurantul principal cu spectacol de gatit sau in restaurantul pescaresc a-la-carte, tip bufet: mic dejun 08:30 – 10:00, pranz 12:30 – 14:00 si cina 18:30 – 21:00. Bauturi racoritoare, vin si bere la pranz si cina.
- de la ora 14:00 la ora 16:00 - pizza si spaghete, iar de la ora 16:00 la ora 17:00 - aperitive calde si reci, ceai, cafea si produse de patiserie.
- bauturi locale (alcoolice si nealcoolice) de la ora 10:00 la ora 23:00 in barul din lobby si in barul de la piscina, iar de la 20:00 la 23:00 in barul Sky.
Vila cu doua etaje:
- la etajul 1 - un studio mare cu o baie
- la etajul 2 - un apartament cu doua dormitoare: primul dormitor cu un pat dublu, al doilea dormitor cu 2 paturi de o persoana si canapea extensibila; o baie
- la etajul 2 - o camera dubla cu o baie
Vila cu 3 etaje:
- la etajul 1 - un studio mare cu o baie
- la etajul 2 - un apartament cu 2 dormitoare: primul dormitor cu un pat dublu, al doilea dormitor cu 2 paturi de o persoana si canapea extensibila; o baie
- la etajul 3 - o camera dubla cu o baie
CAMERA DUBLA:
- 2 paturi single sau un pat dublu
- aer conditionat individual
- televiziune prin satelit
- mini frigider
- Wi-Fi (contra cost)
- telefon
- baie cu dus si uscator de par
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
- curatenie in camera – zilnic
- schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
- pat suplimentar (canapea)
APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:
- doua dormitoare separate; un pat dublu in primul dormitor si doua paturi single in cel de-al doilea dormitor
- aer conditionat individual
- televiziune prin satelit
- mini frigider
- Wi-Fi (contra cost)
- telefon
- baie cu dus si uscator de par
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
- curatenie in camera – zilnic
- schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
- toate apartamentele au vedere la mare
APARTAMENT CU PATRU DORMITOARE:
- in vilele cu 3 etaje: studio la primul etaj, apartament cu doua dormitoare la etajul al doilea si o camera dubla la etajul trei
- aer conditionat individual
- televiziune prin satelit
- mini frigider
- Wi-Fi (contra cost)
- telefon
- baie cu dus si uscator de par
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice; parchet
- curatenie in camera – zilnic
- schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
- toate apartamentele au vedere la mare
FACILITATI Complex Vemara:
- restaurant
- restaurant a-la-carte pescaresc
- lobby bar
- Sky bar
- bar la piscina
- Wi-Fi in lobby (gratuit)
- seif (contra cost)
- spalatorie (contra cost)
- parcare nepazita gratuita
- accesul cu animale de companie nu este permis
SPORT & AGREMENT (Complex Vemara Club):
Gratuit
- piscina exterioara
- tenis de masa
- fitness
- darts
- sah
- mini fotbal
- aerobic acvatic
- gimnastica aerobica
- teren de volei, baschet si fotbal
- programe de animatie
Contra cost
- masaj
- sauna
PENTRU COPII:
- sectiune la piscina exterioara principala
- patut (gratuit)
- scaune inalte in restaurant (gratuit)
- loc de joaca
- mini club (de 6 ori pe saptamana)
- programe de animatie de la ora 10:00 la ora 12:00 si de la ora 15:00 la ora 17:00, de 6 ori pe saptamana
PLAJA:
- plaja cu nisip, publica; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
- umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
- transport la plaja si catre orasul Byala - gratuit
Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra