Winslow Infinity Aparthotel (Bansko) 3*
Bansko, Bulgaria
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de iarna 2019/2020.
Categoria oficiala 3*.
LOCALIZARE: La 1 km de centrul orasului si la 350 de metri de lift.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008 si renovat in anul 2015.
CAPACITATE: - 3 cladiri cu cate 5 etaje - 3 lifturi - 13 studiouri (max. 2 persoane, 35 m2) - 26 apartamente cu un dormitor (max. 2+1 persoane, 45 m2) - 21 apartamente cu doua dormitoare (max. 4+1 persoane, 75 m2) - 10 apartamente cu trei dormitoare (max. 6 persoane, 120 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun) / HB (mic dejun si cina) / FB (mic dejun, pranz si cina) - bufet sau meniu.
COPII: Turistii cu varsta intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.
Cina de Revelion (31.12.2018): obligatorie. Tarife speciale pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani. Copiii sub 2 ani - nu primesc servicii.
Sejur minim: 3 nopti in perioada 28.12.2018 – 03.01.2019 si 2 nopti in perioada 23.12 – 27.12.2018.
STUDIO:
- doua paturi / pat matrimonial
- bucatarioara complet echipata (plita, cuptor cu microunde, frigider, prajitor de paine, vesela, oale si tigai)
- TV prin satelit
- telefon
- ceainic
- Wi-Fi (gratuit)
- balcon
- semineu - taxa suplimentara pentru lemn de foc
- toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada, prosoape si produse cosmetice de baie
- podea acoperita cu parchet
- curatenie in camera - zilnic
- schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
APARTAMENT:
- camera de zi cu canapea extensibila si unul, doua sau trei dormitoare separate
- usa intre camere
- doua paturi / pat matrimonial
- bucatarioara complet echipata (plita, cuptor cu microunde, frigider, prajitor de paine, vesela, oale si tigai)
- TV prin satelit
- telefon
- ceainic
- Wi-Fi (gratuit)
- balcon
- semineu - taxa suplimentara pentru lemn de foc
- toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada, prosoape si produse cosmetice de baie
- podea acoperita cu parchet
- curatenie in camera - zilnic
- schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
FACILITATI:
- restaurant
- lobby bar
- Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
- centru SPA
- sala de conferinte
- spalatorie, calcatorie (contra cost)
- fier de calcat (gratuit)
- parcare pazita (contra cost)
- locuri de parcare nepazite (gratuit)
- parcare subterana (contra cost)
- accesul cu animale de companie este permis (contra cost)
SPORT & AGREMENT:
Gratuit
- piscina interioara
- jacuzzi
- sauna
- baie de aburi
- sala de fitness
Contra cost
- biliard
- masaj
PENTRU COPII:
- patut pentru bebelusi (contra cost)
- meniu in restaurant
- servicii de bona (contra cost)
- loc de joaca
- jocuri electronice (contra cost)
SCHI:
- transport la telecabina - gratuit
- camera pentru depozitarea echipamentului propriu de schi - gratuit
Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra